Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag ble det scampi i hvitløks og chili marinade, med nudler og diverse grønnsaker. Alt tilberedt i wokpanna. Var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I går ble det nyyydelig lammecarrè, med rødvinssaus og ovnsbakte amandinepoteter med olivenolje, hvitløk og rosmarin.

Lammekjøttet ble helt perfekt rosa, og jeg må innrømme at jeg er litt stolt av at jeg fikk til alt så bra når det var første gang :bolledeig: Imponerte til og med mamma som er kokk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det nyyydelig lammecarrè, med rødvinssaus og ovnsbakte amandinepoteter med olivenolje, hvitløk og rosmarin.

Lammekjøttet ble helt perfekt rosa, og jeg må innrømme at jeg er litt stolt av at jeg fikk til alt så bra når det var første gang :bolledeig: Imponerte til og med mamma som er kokk :nigo:

Åh, det er så gøy når man lykkes skikkelig! Bra jobba! :jepp:

Her blir det hjemmelagd chicken saag med ris og tomatsalat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt en nøttesteik med fløte- og peppersaus laget på cognac, blomkål- og potetmos og dampa gulrøtter, rosenkål og brokkoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget daal (linser) og indisk grønnsaksgryte med potet, gulrøtter og blomkål servert med pilauris. Mango lassi å drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I går var jeg på middag hos en venninne, og fikk servert kylling fylt med mozerella og pesto, rullet med spekeskinke. Pasta, salat og parmesan til.

I dag ble det rester av lørdagens dhal og chapati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...