finkel Skrevet 6. oktober 2011 #26381 Del Skrevet 6. oktober 2011 I dag ble det sprø kyllingvinger i indisk youghurtmarinade. Med ris og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. oktober 2011 #26382 Del Skrevet 6. oktober 2011 Cheeseburger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2011 #26383 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nam! Det tror jeg blir inspirasjon til dagens middag, Fisken! Hva marinerte du laksen i? Jeg marinerte den i sitronsaft, litt fiskesaus og et fantastisk fiskekrydder kjøpt i utlandet som inneholder: salt, hvitøk, løk, persille, pepper, sitron, basilikum, koriander, chili, rosmarin og gurkemeie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. oktober 2011 #26384 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fiskekaker i brun saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. oktober 2011 #26385 Del Skrevet 7. oktober 2011 I dag blir det pizza med tynn bunn, tomatsaus med masse urter i, hvitløksmarinert kylling, soltørket tomat, mozarella og ruccola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. oktober 2011 #26386 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ahhh jeg blir alltid sulten når jeg ser dine innlegg, Pingting!!! Her blir det entrecote med råstekte poteter (med masse bakt hvitløk) og ovnsbakte cherrytomater/ squash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. oktober 2011 #26387 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ahhh jeg blir alltid sulten når jeg ser dine innlegg, Pingting!!! Her blir det entrecote med råstekte poteter (med masse bakt hvitløk) og ovnsbakte cherrytomater/ squash Det er gjensidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. oktober 2011 #26388 Del Skrevet 7. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 7. oktober 2011 #26389 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hjemmelaget moussaka! Har ikke laget det siden vi hadde heimkunnskap på barneskolen, så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. oktober 2011 #26390 Del Skrevet 7. oktober 2011 Pepperbiff med pommes frites og bearinsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. oktober 2011 #26391 Del Skrevet 7. oktober 2011 Sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 7. oktober 2011 #26392 Del Skrevet 7. oktober 2011 Greske kjøttboller i en spicy tomatsaus med bulgur og gratinerte grønnsaker. Lun eplekake med vaniljeis til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 7. oktober 2011 #26393 Del Skrevet 7. oktober 2011 Pepperbiff med pommes frites og bearinsaus Hva er bearinsaus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 8. oktober 2011 #26394 Del Skrevet 8. oktober 2011 I dag blir det ovnsbakt ørret med sitron og purre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. oktober 2011 #26395 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vi skal ha omelettruller (små, tynne omeletter) fylt med røkt ørret, snøfrisk, hakket løk og ruccola. Salat og ny bakt focaccia ved siden av. Til dessert blir det pærer kokt i hvitvin, ingefær og krydder, med vaniljeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 8. oktober 2011 #26396 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ovnsbakt ørret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2011 #26397 Del Skrevet 8. oktober 2011 Spleisetapas her i kveld. Jeg lager saltbakte poteter, aioli, spanske kjøttboller i tomatsaus, bruschetta, foccacia, guacomole og en yoghurtdressing. De andre tar med bl.a lefseruller med røkelaks, spekeskinker, marinerte oliven, tortilla, kyllingpai, ulike salater osv. Gleder meg (Skulle egentlig bare lage én rett hver, men jeg kunne ikke dy meg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 8. oktober 2011 #26398 Del Skrevet 8. oktober 2011 I dag blir det wokgrønnsaker med stekt kyllingfilet i biter, ris og sursøt saus til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. oktober 2011 #26399 Del Skrevet 8. oktober 2011 (Skulle egentlig bare lage én rett hver, men jeg kunne ikke dy meg..) Jeg telte sju! Åeh, jeg vil ha deg i vennekretsen min, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 8. oktober 2011 #26400 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tapas her og, litt mindre mengder enn fisken serverer. Bruschetta, Aioli, saltbakte poteter, scampi i hvitløk og chilli med persille, ostefingrer, lammekjøttboller i tomatsaus. Men nå er det bare familien som skal spise så vi blir nok mette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå