Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

BOKNAFISK! Jeg akter å spise meg fordervet. 

Tilføyelse: Har nå spist boknafisk. Sier bare "nærmere deg o' Gud". Det ble en hel time i kulinarisk himmel. Nå vil jeg egentlig bare ligge på sofaen og nyte mitt fråtsekoma. 

Endret av Zeitgeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karrigryte med "kylling" (Hälsans Kök-strimler, faktisk ganske gode), kokosmelk, gulrot, paprika, vannkastanjer og sukkerbønner. Og ris selvsagt.

...men har glemt koriander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prosjekt spise-ut-av-fryseren, så i dag fant jeg div blanding av forskjellige grillpølser og frosne grønnsaker, så da ble det pølsegrønnsaksmakaroni-grateng 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det bønnepasta med veganske boller og tomatsaus med ekstra grønnsaker - restene blir middagen min på jobb i kveld også. Mann og barn skal ha fiskekaker i brunsaus, med poteter og gulrøtter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både bønnechilli, mac'n "cheese" og  lasagne i fryseren, men vurderer å lage pad thai i dag likevel 😛 Vi får se hva det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Inwe skrev:

Har både bønnechilli, mac'n "cheese" og  lasagne i fryseren, men vurderer å lage pad thai i dag likevel 😛 Vi får se hva det blir. 

Ble bønnechili med ris til middag og mac'n cheese til kvelds. Pad thaien får utsettes til i morgen. 

I dag blir det lasagne, siste av restene i fryseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klassisk fredagspizza til mann og barn!

Jeg spiser på jobb, senvakt.. Spinatkokt råris med kokt brokkoli/gulrøtter og Oumph garlic & tyme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tre single kyllingfileter i fryseren, så i dag blir det pulled chicken servert i tortillalefse med guecamole, salat og mangochutney. Og en dæsj rømme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...