Gå til innhold
Rachel

Middagstråd - alle typer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag blir det urtemarinert indrefilet med potetbåter og en god saus

I morgen blir det meksikansk gryte fra Toro

Anonymkode: 88090...5b2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf

Ble forandring i planene....orket ikke lage middag i finværet, så inviterte mann og jentungen på restaurant. Ble asiatisk, kylling i sataysaus på meg, stekte nudler med kongereker på jentungen og biff i søtsterk saus på mannen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jerry Lee
40 minutter siden, skruf skrev:

Ble forandring i planene....orket ikke lage middag i finværet, så inviterte mann og jentungen på restaurant. Ble asiatisk, kylling i sataysaus på meg, stekte nudler med kongereker på jentungen og biff i søtsterk saus på mannen. 

Uten at du vet det ba Jentungen Jerry...   :tunge1:   :fnise:

- Grillings i hagan helt for meg sjøl :

Prior OsteGrill, Ferdigmarinert grillflesk, beinfrie nakkekoteletter (sjølkrydrede med salt,  pepper og chili) og stekte kyllinglår bare å varme. Serveres med salat av isbergsalat,  løk..rød og gul, tomater, sukkererter, revet gulrot, ananas, kidney- og chilibønner. Vendes i litt olje og Piri Piri.   Grov Baguett i skiver med meierismør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Skal lage pasta "carbonara". Bacon, pasta, champignon, aspargesbønner, fløte og parmesan. Salat og hvitløkbrød ved siden av.

Anonymkode: ff9dd...8d0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FantasDick

Var i selskap rundt middagstider, så ble brownie med bær og kaffe til middag i dag. :ler:

Skal slenge sammen litt fullkornris og grønnsaker med sriracha når ungene sover nå straks. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her