Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gryte med storfekjøtt, hermetisk tomat, løk, sellerirot, sopp, gulrot, rødvin og gremolata. Veldig godt, men neste gang blir det mer løk og sopp og mindre gulrot :)

I morgen blir det enten reker eller wienerpølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushi!

For første gang alt selvlaget. Har tidligere laget nigiri og maki, men ikke risen. Det gjorde jeg i dag. Og det ble vellykket :) Gleder meg til middag i kveld.

Vet noen forresten holdbarheten på sushi? Feilberegnet mengden litt, så det er alt for mye mat til meg. Kan jeg spise den til lunsj i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt ha den til lunch :) Naboen min (kollektiv) lager ofte store porsjoner sushi, nok meg og henne på kvelden og en god lunch dagen etterpå. bare oppbevar kaldt så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det grilling av selvfisket ørret. Nam. Ikke bestemt tilbehør, men det trengs nesten ikke annet enn smør, salt og rømme for fisken er så god i seg selv. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagne! Før har jeg pleid å lage lasagnen fra bunn, men etter at jeg oppdaget lasagne-kitet fra Dolmio, så bruker jeg det i steden. Smaker utrolig godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekt, selvfisket makrell med potet og absurde mengder rømme. Og hveteøl og en liten akevitt ved siden av. Gjorde godt etter et par timers fisking i regnet. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det Thaimat! Red Curry kylling i kokkosmelk,ris og tomat/løksalat med masse masse frisk koriander.

Til dessert blir det Brownies med is og blåbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...