-Fisken- Skrevet 9. august 2011 #25901 Del Skrevet 9. august 2011 Lasagne med blandet salat og varme rundstykker. Sjokoladefondant og bær til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest only me Skrevet 9. august 2011 #25902 Del Skrevet 9. august 2011 Bidos, med multekrem til dessert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. august 2011 #25903 Del Skrevet 9. august 2011 Skal prøve burger-oppskriften til Caroline Berg i dag (lchf). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 9. august 2011 #25904 Del Skrevet 9. august 2011 Pannekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 9. august 2011 #25905 Del Skrevet 9. august 2011 Ovnsbakt laks med pesto, sitron, rømme og grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. august 2011 #25906 Del Skrevet 9. august 2011 Seibiff, dampa grønnsaker og røsti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. august 2011 #25907 Del Skrevet 9. august 2011 Burger i dag! Med både burgere, brød, aioli og faktisk tomatene også laget fra bunnen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 9. august 2011 #25908 Del Skrevet 9. august 2011 Etter inspirasjon fra toast-tråden på siden her, ble det rett og slett toast til middag, og det var slett ingen dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 9. august 2011 #25909 Del Skrevet 9. august 2011 Ovnsbakt krydret sei med grønne linser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 9. august 2011 #25910 Del Skrevet 9. august 2011 Hjemmelagde pizzalapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. august 2011 #25911 Del Skrevet 9. august 2011 Hjemmelagde pizzalapper Pizzalapper hørtes veldig interessant ut Har du oppskrift å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 9. august 2011 #25912 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Pizzalapper hørtes veldig interessant ut Har du oppskrift å dele? Så klart! Ble veldig gode! Ingredienser: 50 gr cottage cheese (1/2 boks) 75 til 90 gr revet vita hjertego ost 3 egg Salt, pepper, rosmarin og oregano. 1.Stivpisk eggehvitene med litt salt for å få de skikkelig stive. 2.Mos Cottage Cheese, krydder og eggeplommene sammen med en stavmikser, eller klem det ut med en skje. 3.Vend så den krydrete eggeplomme/cottage cheese blandingen og den revne osten forsiktig inn i de piskede eggehvitene med en slikkepott til en jevn deigrøre, slik at alt blir fordelt i eggehvitene i maks 1 minutt, ellers kan de stivpiskede eggehvitene “falle sammen”. 4.Du kan også kutte opp f.eks. skinkebiter, paprika og sjampinjong om du vil det, men det beste er nok å ha en skje med deigrøra på bakepapiret først, deretter ha på ønsket fyll, for så å dekke over med mere deigrøre. 5.Settes på en stekeplate med bakepapir med spiseskje. Jeg har på litt mere pizzakrydder el.l. etter at jeg har laget lappene på stekeplaten, syns de ser best ut da. 6.Lag ca 8- 10 slike lapper, alt etter hvor store/små du vil ha dem. Husk at de “flyter” ut under steking. Stekes midt i ovnen på ca 175°C i ca. 25 minutter eller mere, til de har fått en gyllenbrun farge. Oppskriften har jeg hentet fra denne nettsiden. Jeg brukte skinkebiter og sjampinjong som fyll/topping og toppet det hele med frisk rosmarin og litt hvitløkspepper. Er sikkert godt med kyllingbiter, karbonadedeig ol. også. Endret 9. august 2011 av Sofie_22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. august 2011 #25913 Del Skrevet 9. august 2011 Tusen takk! Det ser helt nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 9. august 2011 #25914 Del Skrevet 9. august 2011 Ris med kylling til. Enkelt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. august 2011 #25915 Del Skrevet 9. august 2011 Blomkålsuppe med blåmuggostterninger og stekt bacon. Og nybakt focaccia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. august 2011 #25916 Del Skrevet 10. august 2011 Mannen lagde middag, og da er jeg helt fornøyd med å komme hjem til ferdig lagd posemat... Bali kyllinggryte med jasminris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #25917 Del Skrevet 10. august 2011 Fiskegryte/grateng - hovedsaklig torsk med grønnsaker, rømme og krydder gratinert med ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. august 2011 #25918 Del Skrevet 10. august 2011 Kveldsvakt igjen, så det blir en tortillalefse med masse avokado, diverse grønnsaker, rømme og sterk salsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 10. august 2011 #25919 Del Skrevet 10. august 2011 I dag skal jeg lage meg fiskesuppe med basilikum og hvitløk! Og siden jeg ikke gidder å bevege meg utenfor døra i regnværet så skal jeg prøve å bruke opp den siste kesamresten istedenfor å bruke rømme/fløte i suppa... Tror dere det går så lenge suppa ikke koker etter jeg tar i kesamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. august 2011 #25920 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) I går laget vi hamburger med potetmosballer til (notisette eller hva det heter) I dag blir det fiskeboller i knallgul karrisaus, kokte gulrøtter og poteter! Synes så mange av dere er så flinke til å lage mat fra bunnen av! Jeg lager jo et diverse utvalg fra bunnen av selv også, sånn som kjøttsausen til kjøttdeig og spagetthi, kjøttkaker, wok (forutenom woksausen) og slike ting. Men jeg bruker også mye sånt som toro carbonara hvor jeg tilsetter masse permesan og krydder, kylling tandori, kjøpte fiskeboller osv. Virker som om mange av dere lager absolutt alt fra bunnen av, og det er jammen ikke værst. Endret 10. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå