Green Lady Skrevet 6. august 2011 #25881 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Grillet indrefilet på en seng av grønt, med cheriepoteter, grillede asparges og rødvinssaus... Yummi!! Endret 6. august 2011 av Green Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. august 2011 #25882 Del Skrevet 6. august 2011 Crispy kylling i sandwich. Prøvde for første gang i dag å bruke salt potetgull som crisp. Funket kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 6. august 2011 #25883 Del Skrevet 6. august 2011 Ble min nye favoritt, laks i folie med poter, squash og creme fraishe. Blir nok samme i morgen også siden jeg tok opp to laksefileter fra frysen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 6. august 2011 #25884 Del Skrevet 6. august 2011 Idag hadde vi kjøttpudding med brokkoli og bacon, poteter og brun saus:-) Fra den blårutete kokeboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 6. august 2011 #25885 Del Skrevet 6. august 2011 I dag var det grilling med gode venner, så det ble diverse marinert kjøtt, fløtegratinerte poteter og salat. Brownies med is, bringebær og blåbær til dessert *mett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 6. august 2011 #25886 Del Skrevet 6. august 2011 Kylling med krydder, bacon og ost rundt. Sammen med ris og Bretagne kyllingsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. august 2011 #25887 Del Skrevet 6. august 2011 Kveldsvakt, så ble en tortillalefse med tzatziki, skinke, feta, oliven og blandet salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. august 2011 #25888 Del Skrevet 7. august 2011 I dag blir det sommerkoteletter, kokt potet, smørstekt selvplukket kantarell og hjemmedyrkede brekkbønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. august 2011 #25889 Del Skrevet 7. august 2011 I dag blir det sommerkoteletter, kokt potet, smørstekt selvplukket kantarell og hjemmedyrkede brekkbønner. Hjemmedyrka brekkbønner? Jeg misunner deg! Brekkbønner er undervurdert. I kveld tenkte jeg at jeg skulle lage elgstek med amadinepoteter i ovnen og en god sjy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. august 2011 #25890 Del Skrevet 7. august 2011 Hjemmedyrka brekkbønner? Jeg misunner deg! Brekkbønner er undervurdert. De er ærlig og rederlig knabbet i kjøkkenhagen til mamma. De er så morsomme når de er helt ferske, da "knirker" de liksom når man tygger på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. august 2011 #25891 Del Skrevet 7. august 2011 I går: Forrett: fiskesuppe med laks, reker og fennikel Hovedrett: grillbuffet med laks, urtemarinert kyllinglår og helgrillet entrecote. Tilbehør: nypoteter med bacon, tomat og mozarellasalat, gresk salat, aioli og beurre blanc Dessert: brownie med råkrem, pasjonsfrukt, rips og jordbær (var i bryllup) I dag: Tikka lasagne med salat og hvitløksbruschetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 7. august 2011 #25892 Del Skrevet 7. august 2011 Akkuratt bestilt oss pizza fra Peppes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 7. august 2011 #25893 Del Skrevet 7. august 2011 I går: Forrett: fiskesuppe med laks, reker og fennikel Hovedrett: grillbuffet med laks, urtemarinert kyllinglår og helgrillet entrecote. Tilbehør: nypoteter med bacon, tomat og mozarellasalat, gresk salat, aioli og beurre blanc Dessert: brownie med råkrem, pasjonsfrukt, rips og jordbær (var i bryllup) I dag: Tikka lasagne med salat og hvitløksbruschetta ah, tikka lasagne er godt det! Kanskje det blir det til middag i morra? I dag blir det takeout av et eller annet slag... jeg er sløv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. august 2011 #25894 Del Skrevet 7. august 2011 Spist biff ca. hele uka, og sushi i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 8. august 2011 #25895 Del Skrevet 8. august 2011 Tortilla Espanola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. august 2011 #25896 Del Skrevet 8. august 2011 Greske fiskeboller med couscous og grønnsaker oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 8. august 2011 #25897 Del Skrevet 8. august 2011 Tortilla Espanola Det er godt! (Forresten, den "originale" eller med ekstra grønnsaker?) Her i gården var det "Chili con alubias" (eventuelt Chili sin carne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. august 2011 #25898 Del Skrevet 8. august 2011 Pasta bolognese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 8. august 2011 #25899 Del Skrevet 8. august 2011 glemte hele tikka lasagnen jeg.. Her ble det kalkunpølser i lompe med råkostsalat (og sweet chilidressing) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 8. august 2011 #25900 Del Skrevet 8. august 2011 Det er godt! (Forresten, den "originale" eller med ekstra grønnsaker?) Her i gården var det "Chili con alubias" (eventuelt Chili sin carne) Lagde den orginale med poteter og løk i dag, ellers smaker det jo nydelig med squash oppi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå