Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Klarer ikke bestemme meg, men blir enten kyllingfilet i fløtesaus servert med pasta eller hjemmelaget pizza. Begge deler frister like mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt mer fancy utgave av mac & cheese ;)

Hvordan fancyifiserer man den? :)

(jej, jeg fant på et nytt ord!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fancyifiserer man den? :)

(jej, jeg fant på et nytt ord!)

Istedet for bare ost og makaroni bruker jeg ostesaus over makaronien og bacon. På siden har jeg noen grønnsaker, som regel asparges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for bare ost og makaroni bruker jeg ostesaus over makaronien og bacon. På siden har jeg noen grønnsaker, som regel asparges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få oppskrift på den fancy makaroni and cheece..? Vet ikke hvordan :-(

Heisann :) Du, jeg bruker ingen konkret oppskrift når jeg lager det så det er egentlig litt vanskelig å henvise til noen oppskrift. Ostesausen er bare basert på hvit saus med hovedingrediensene ost (parmesan for det meste), litt muskatnøtt og fløte/melk. Baconet bruker jeg bare å brune på siden av. Når sausen og baconet er stekt og aspargesene ferdige, blander jeg alt sammen til en herlig mac & cheese.

Beklager at mitt svar er litt dårlig, men her kan du se Jamie Oliver's versjon og oppskrift på mac & cheese som sikkert er bedre enn min! http://www.jamieoliver.com/recipes/pasta-recipes/macaroni-cheese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...