Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag lagde vi oss kebab hjemme. I går spiste vi ute på et nytt spisested her i byen, kan sammenlignes med Fridays, godt var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det grillfilet av svin, grillbiff, hvitløksbaguetter, potetsalat, chips og bernaisesaus og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det ikke noe middag pga vi var på biltur, men spiste litt eggerøre og spekemat til kvelds.

I dag skal vi grille! Grillpølser, tacopølser, svinefileter med diverse marinader, koteletter, texmexsteak osv. Med potetsalater, salater, grillede grønnsaker, dressinger og sauser.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacopølser har jeg aldri hørt om, hvor får man tak i det Zaphireh? :)

I dag blir det omelett pga. svært dårlig tid! Men omelett er godt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tacopølser har jeg aldri hørt om, hvor får man tak i det Zaphireh? :)

Vi fant dem på Coop. De er med i den "miks 3 for 69"-greia. Det er vanlige, grove pølser med tacosmak. Ganske gode, selv om jeg egentlig ikke liker pølser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Syffe

Marinerte biffstrimler, hjertesalat med advokado, rødløk, oliven og fetaost, og fullkornsspaghetti med rød pesto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi grille. Ikke jeg som har handlet, så har ikke helt oversikten. Men hvert fall hamburgere, kyllingsliders, entrecote og appelsinmarinert svinefilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det grillfest med gode venner i hagen. Det blir BBQ-marinert kylling og svinefilet, ost og baconburgers, kyllingklubber, hjemmelaget potetsalat, grillet paprika, romano salat, hvitløksbaguetter, pølser m.m

Og til dessert blir det Cake Pops etter inspirasjon fra bloggen Passion 4 baking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syffe

I dag blir det grillfest med gode venner i hagen. Det blir BBQ-marinert kylling og svinefilet, ost og baconburgers, kyllingklubber, hjemmelaget potetsalat, grillet paprika, romano salat, hvitløksbaguetter, pølser m.m

Og til dessert blir det Cake Pops etter inspirasjon fra bloggen Passion 4 baking.

Det hørtes fantastisk koselig ut! Nå har jeg også lyst til å grille med gode venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløtkake med jordbær, sjokolade-cupcakes med marshmellows og nonstop, kanelsnurrer, kaffe og solo.

Barnebursdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...