Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var det Biff Spesial- og Pepperoni-pizza fra Pizzabua med rømmedressing. Etter på blir det sjokoladeis fra Nestlè, tror den heter Spesial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kverulanten og jeg skal ha speilegg til "middag" idag, fordi han skal på julebord i kveld - og jeg skal til søstera mi å spise GRANDIOSA!!! :hoppe: Det er EVIGEHETER siden jeg har spist G, og det er noe av det beste jeg vet! :rodme:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom det er fredag, har vi ikke vanlig middag, men spiser noe godt om kvelden. I kveld er det rett og slett TACO, en av ungenes favoritter! Og en av mine også, for ungene synes det er kjempegøy å hakke opp alle ingrediensene/grønnsakene... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det fajitas på studentkantina, men ble litt skuffa fordi det ikke var fajitas som jeg er vant til, men en slags gryterett med ris :roll:

Var jo godt, men ikke akkurat det jeg hadde forventet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

på fredag spiste vi stekt sei vendt i krydderblanding og mel, med stekte grønnsaker og poteter i skiver til.

I går ble det en baguett, og i dag.. hm, har ikke bestemt meg ennå. Enten en eller annen form for suppe, eller kanskje nudler? Kan hende det blir tortilla med noe greier og. Er alene hjemme, så da blir det noe lettvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...