Gyda Skrevet 9. november 2003 #361 Del Skrevet 9. november 2003 Svineribbe med medisterkaker, surkål, rødkål, poteter og grønsaker. Må tyvsmake på jula. Gjør det nå - lenge før julaften, slik at det er lenge siden sist når den store dagen kommer. Det var ganske godt da - i år også. Nå går jeg bare rundt og har lyst på dessert - is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. november 2003 #362 Del Skrevet 9. november 2003 I dag har vi hatt kyllingfilet (stekt som biffer) med gratinerte poteter og salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2003 #363 Del Skrevet 10. november 2003 Spaghetti med ostesaus og skinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. november 2003 #364 Del Skrevet 10. november 2003 Fredag - pølser Lørdag - kjøtt i form Søndag - kyllingfajitas Idag - hamburger Fryktelig sunt og næringsrikt dette. Men hadde eksamen i dag og da tenker man på andre ting. Litt bedre middager en liten stund fremover i alle fall håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. november 2003 #365 Del Skrevet 10. november 2003 Laget wok i dag jeg. Men det er siste gang! Det er vanligvis prinsen min som lager det (jeg hjelper med å kutte opp grønnsaker) og det skal han få fortsette med. Min var ikke god i det hele tatt. Gleder meg til han kommer hjem på fredag, så vi kan lage mat sammen igjen! Det er så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #366 Del Skrevet 10. november 2003 Vi har chilihvitløkkongereker med kokt ris til i dag,mmm kjempe nam nam :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. november 2003 #367 Del Skrevet 10. november 2003 En eller annen sånn der fiskegreie (pannert laks) med no spinatfyllgreier. Tilbehør: kokte gulrøtter og brokkoli, hasselbakte poteter. Mamma sve fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 10. november 2003 #368 Del Skrevet 10. november 2003 koteletter vendt i egg og en blanding av knust kavring, litt mel, salt og pepper, brunet og kokt ut i fløte og hjemmelaget potetmos til. Ble mett gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. november 2003 #369 Del Skrevet 10. november 2003 En eller annen sånn der fiskegreie (pannert laks) med no spinatfyllgreier. Tilbehør: kokte gulrøtter og brokkoli' date=' hasselbakte poteter. Mamma sve fisken [/quote'] Mora di saboterer middagen støtt og stadig jo...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. november 2003 #370 Del Skrevet 10. november 2003 Vi hadde grøt til middag i dag, og så lagde jeg scones til kveldsmat nå nettopp. I morgen skal vi lage ett eller annet med nudler til. Ikke Mr. Lee typen altså, men slike "skikkelige"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. november 2003 #371 Del Skrevet 10. november 2003 Ja huff, mamma har vært slem i det siste :evil: Hun lar nok sin aggresjon gå utover matlagingen, for som regel er hun ganske flink :D Best blir det hvis vi lager maten sammen.. Hehe. (mamma har en tendens til å svi, overkoke, brenne osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. november 2003 #372 Del Skrevet 10. november 2003 Hmmm....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 11. november 2003 #373 Del Skrevet 11. november 2003 Vi skal ha spaghetti med kjøttsaus i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #374 Del Skrevet 11. november 2003 Alene hjemme ikveld, så jeg vet ikke helt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #375 Del Skrevet 11. november 2003 vårruller med ris og røde linser, og hollandaisesaus:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. november 2003 #376 Del Skrevet 11. november 2003 Stekt laks, poteter ,agurksalat, og rømme. mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #377 Del Skrevet 11. november 2003 Stekt laks, poteter ,agurksalat, og rømme. mmm Nå ble jeg fristet, tror det blir ovnsbakt laks og norsk agurksalat til middag imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 11. november 2003 #378 Del Skrevet 11. november 2003 Frossen fiskegrateng og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. november 2003 #379 Del Skrevet 11. november 2003 VONDT!!!!!! :evil: Grrr.. *sint på mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. november 2003 #380 Del Skrevet 11. november 2003 VONDT!!!!!! :evil: Grrr.. *sint på mamma* Nå igjen??? Tror du bør overta matlagingen og heller la henne gjøre noe HUN er god på...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå