Iset Skrevet 4. november 2003 #321 Del Skrevet 4. november 2003 svinekoteletter med poteter, bearneisesaus, mais, stekt sopp og rosenkål. litt av en blanding? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. november 2003 #322 Del Skrevet 5. november 2003 I dag skal vi ha biff med peppersaus og pommes noisettes!! Men det er bare fordi vi får besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2003 #323 Del Skrevet 5. november 2003 Stekt kyllingfilet (muligens marinert i yoghurt og krydder) med hummus. *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. november 2003 #324 Del Skrevet 5. november 2003 osteschnitzel med pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 5. november 2003 #325 Del Skrevet 5. november 2003 I forigårs hadde jeg popcorn til middag, i går ble det cornflakes. Det må sies at popcorn var den middagen som holdt lengst, mer volum.. Lurer på hva det blir i dag.. maiskolber kanskje.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2003 #326 Del Skrevet 5. november 2003 Marokkansk kyllinggryte med yoghurt, sitron og kikerter. ris og salat til! *nammenam* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 5. november 2003 #327 Del Skrevet 5. november 2003 Rester fra i går...... pølser i brun saus med kokte poteter og ertestuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. november 2003 #328 Del Skrevet 5. november 2003 Laksefilet og pasta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #329 Del Skrevet 5. november 2003 I forigårs hadde jeg popcorn til middag' date=' i går ble det cornflakes. Det må sies at popcorn var den middagen som holdt lengst, mer volum.. Lurer på hva det blir i dag.. maiskolber kanskje..[/quote'] hehe du er glad i mais du? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. november 2003 #330 Del Skrevet 5. november 2003 Vi hadde Chinese Sweet & Sour fra Uncle Ben's m svinekjøtt fra nakkekoteletter og basmatiris. Soyasaus over d hele! Så bakte jeg og 13-åringen brownies i ettermiddag. Spiste så jeg føler meg som en sperreballong......nesten kvalm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 5. november 2003 #331 Del Skrevet 5. november 2003 Vi hadde spaghetti men stekte kyllingbiter og fjordlands oste- og pestosaus. Og litt ekstra pesto i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2003 #332 Del Skrevet 6. november 2003 Har nå lest igjennom noen sider, men vet fremdeles ikke hva jeg skal lage til kvelds! Lasagne, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #333 Del Skrevet 6. november 2003 Svigermors hjemmelagete kjøttkaker... jummy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. november 2003 #334 Del Skrevet 6. november 2003 Var på kinesisk restaurant med pappa. NAm! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 6. november 2003 #335 Del Skrevet 6. november 2003 Vi hadde pølser og potetmos vi! Veldig lenge siden jeg har spist, og det var egentlig veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. november 2003 #336 Del Skrevet 6. november 2003 Vi hadde fiskepinner, pomme frites og salat........Gjenganger!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 6. november 2003 #337 Del Skrevet 6. november 2003 Det ble lasagne i dag. (og det var din skyld MarianneE) Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 7. november 2003 #338 Del Skrevet 7. november 2003 I dag blir det pannekaker. Seinere på kvelden skal mannen min og jeg ut for å spise lutefisk :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 7. november 2003 #339 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha fiskekaker, poteter og grønnsaker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 7. november 2003 #340 Del Skrevet 7. november 2003 I dag blir det indisk; chicken tikka masala med basmatiris og rødvin i store mengder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå