Salamandra Skrevet 31. oktober 2003 #281 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå har jeg det klart for meg :D : Oppskjærte, krydrede kyllingfiléter i form med paprika, løk, skinke (hvis vi har) med creme fraîche og sennep, med revet ost over. Potetbåter som nvn ovenfor.. Ny oppskrift (fikk av en kollega).. blir moro..! I den grad jeg syns det er moro å lage mat da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 31. oktober 2003 #282 Del Skrevet 31. oktober 2003 hjemmelaget fiskesuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 31. oktober 2003 #283 Del Skrevet 31. oktober 2003 Veggis-pizza! Gleder meg alt. Med sterk tomatsaus og grov bunn. Blir mett av slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 31. oktober 2003 #284 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er på jobb i kveld, så jeg svarer for i går. Vi hadde sei i karry- og fløtesaus, og ris til. Snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 1. november 2003 #285 Del Skrevet 1. november 2003 I dag blir det nok tortillas med diverse stash..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 1. november 2003 #286 Del Skrevet 1. november 2003 I dag blir det samboers hjemmelagde hamburgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. november 2003 #287 Del Skrevet 1. november 2003 Risengrynsgrøt spesial..mmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #288 Del Skrevet 1. november 2003 Pizza på Roma....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. november 2003 #289 Del Skrevet 1. november 2003 Ut og spise sushi i dag... jeg er spent, er sushi-novise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. november 2003 #290 Del Skrevet 1. november 2003 Har nettopp kjøpt en ny indisk kokebok, og tenkte å prøve ut en av oppskriftene i den. Får se hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. november 2003 #291 Del Skrevet 1. november 2003 I går var jeg hos pappa og hans kone og spiste noe kylling-karri greier med salat og hvitløkspoteter. I dag blir detpepperbiff, men tilbehøret vet jeg ikke hva blir ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labello Skrevet 1. november 2003 #292 Del Skrevet 1. november 2003 I dag skal vi prøve noe nytt. Vi skal lage tandorri chicken (sånne halvferdige i Toro pakke) og legge det som pizzafyll over en vanlig pizzabunn. Med ost over. -gleder meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 2. november 2003 #293 Del Skrevet 2. november 2003 I dag får vi et vennepar på middagsbesøk og slår på stortrommen med følgende meny; Tomatsalat m/ basilikum og hvitløk servert på en seng (!) av ruccula Laks m/mandelpoteter, agurksalat, rømmedressing, asparges og broccoli Pannacotta m/jordbærsaus Drikke: Chablis, vann og kaffe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 2. november 2003 Forfatter #294 Del Skrevet 2. november 2003 I dag skal vi spise ute! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 2. november 2003 #295 Del Skrevet 2. november 2003 Mamma's hjemmelagde kjøttkaker VERDENS BESTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. november 2003 #296 Del Skrevet 2. november 2003 Skal hjem nå og spise deilig fiskesuppe som samboeren min lager. Og hvitvin til - flott avslutning på helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 2. november 2003 #297 Del Skrevet 2. november 2003 I dag laget jeg virkelig "søndagsmiddag" i ordets rette forstand... Svinestek m/poteter, surkål, grønnsaker og rørte tyttebær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. november 2003 #298 Del Skrevet 2. november 2003 Idag har vi vært og spilt bowling sammen m venner og avkom og spiste pizza der etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 2. november 2003 #299 Del Skrevet 2. november 2003 Mamma og pappa kom på ettermiddags besøk(!) og hadde med seg middag. ovnsbakt ørret med salat og rømme..MMMMMMMMMMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. november 2003 #300 Del Skrevet 2. november 2003 I dag spiste vi tomatgryte med sei og masse forskjellige grønnsaker oppi. Nam! Med ris til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå