Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Tenker det straks blir tidligmiddag...

Finsbråten wiener i lompe med rekesalat, rå løk, sennep og ketchup...og litt sinnakrydder.

Enkel mat for en enkel sjel...

:nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært mye på farten i dag, så glad for ferdig lapskaus i fryså. Og så blir det nok en hamburger senere i kveld :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal lage pastasalat. Pasta, rømme, majones, rødløk, paprika, sukkererter, mais og skinke.

Anonymkode: ff9dd...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg planer for fiskepuding i hvit saus, med erter, gulrot og vårløk i, sammen med kokt potet :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderer på sommerkoteletter med nypoteter og -kål og potetsalat. Tilberedt ute på kjøkkenverandaen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (13 timer siden):

I dag har jeg planer for fiskepuding i hvit saus, med erter, gulrot og vårløk i, sammen med kokt potet :) 

:spise:     

..pælm i noen reker om du har. ..   :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat med pasta, ruccola, soltørkede tomater, løk, pesto, kylling, bacon, sukkererter og ristede pinjekjerner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost"middag"...

Må spise opp rester.  

Kald kokt kål med salt, pepret restepotet i skiver og kald grillet sommerkotelett på smurt skive. Restepotetsalat på topp.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (59 minutter siden):

Frokost"middag"...

Må spise opp rester.  

Kald kokt kål med salt, pepret restepotet i skiver og kald grillet sommerkotelett på smurt skive. Restepotetsalat på topp.

Herligt! Jeg "må" nesten alltid lage litt ekstra middag. Selv startet jeg dagen med fiskepudding rester  :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (8 timer siden):

Herligt! Jeg "må" nesten alltid lage litt ekstra middag. Selv startet jeg dagen med fiskepudding rester  :spise:

👍

Lager nesten alltid for mye. Rester er fint.  Spesielt koker jeg altfor mange poteter...stekte restepoteter passer til så mye.  :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag får vi besøk, og besøket hadde hørt rykter om vår japansk kylling i curri, laget helt ifra bunn. Så da kokkelerer hen yngste og meg sammen i dag og lager det. Serveres med ris til. Vi koser oss :) 

 

Endret av elien
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke noe tung middag så har kost meg med vannmelon og banan. :spise:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Dagens «middag» bare til meg. Typisk torsdagsmat, for de henter matsøpla på fredager.

1 kg blåskjell, hakket løk, hvitløk og chili.  Oppi med blåskjell og et glass hvitvin. På med lokk, vente 5 min. Spist rett fra panna, uten tilbehør. Mett 😂

02D68161-01DC-482D-8618-F7CD7A46AA71.jpeg

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...