Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble pasta/kylling salat her i dag..

Ikke ofte på en fredag,  men greit nok, smakte ålereit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattmiddag, Lofoten grove fiskeburger i smørristet briochebrød med remulade, sprø løk og bittelitt ketshup :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir vi 8 stk. Og på menyen står det langtids tilberet brisket. Fyrte opp BBQ/smokeren i går ettermiddag og har holdt fyr i den i hele natt. Den er ikke ennå klar. Tilbehør er ovnsbakt båtpoteter, coleslaw, hjemmesyltet rødløk. Kommer til å fyre opp den minste grillen etterhvert og kommer til å grille litt forskjellige pølser. Men må si jeg er spent på Brisketen, hvordan den blir :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (2 timer siden):

I dag blir vi 8 stk. Og på menyen står det langtids tilberet brisket. Fyrte opp BBQ/smokeren i går ettermiddag og har holdt fyr i den i hele natt. Den er ikke ennå klar. Tilbehør er ovnsbakt båtpoteter, coleslaw, hjemmesyltet rødløk. Kommer til å fyre opp den minste grillen etterhvert og kommer til å grille litt forskjellige pølser. Men må si jeg er spent på Brisketen, hvordan den blir :) 

Nam!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar en snarvei i dag, pizzahorn med skinke av ferdigdeig til Ungen, ferdig glutenfri  pizzabunn med chorizo til mor. Helt greit i dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza med hvit saus, rødløk, mozzarella og syltynne skiver av nypoteter. Toppes med basilikum og litt parmesan. 

Endret av Hut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idaho Pleasure. En rett som jeg tror kan lages på mange måter, men min variant er stekte potetskiver som dekkes med ost og gratineres. Så serveres den med sprøstekte baconterninger, masse finsnittet purre og en raus rømmeklatt eller tre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velvoksen og firskåren focaccia + rucola som sparker godt fra seg + cherrytomater søte som sukker + mozzarella fra en godlynt bøffel = Nærmere deg, o Gud! Englekoret bestod av olivenolje og balsamicodressing.

Man kan bli yr av mindre - men jeg har ikke kjent for min beskjedenhet. Ihvertfall ikke i matveien. Så desserten ble ufine mengder pistasjis fra min lokale iskrem-dealer. Laget i går, kjøpt i formiddag, fortært nå i aften. 

Jeg kan nå dø mett og salig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sjølkrydrede pannestekte grillskiver med stekte poteter, salat og potetsalat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal det spises en enkel meksikansk gryterett hos oss. I går var det koldtbord i familieselskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kruset skrev (9 timer siden):

I dag skal det spises en enkel meksikansk gryterett hos oss. I går var det koldtbord i familieselskap.

To så ulike ting.  Likevel begge så godt.   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jerry Lee skrev (2 timer siden):

Det blir sjølkrydrede pannestekte grillskiver med stekte poteter, salat og potetsalat. 

Så gildt å se deg igjen :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (3 minutter siden):

Takk, venn.  :klem:

Har du vært utestengt?

Anonymkode: defbd...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vi var mange i går, så ble det mye brisket igjen. Som jeg må bruke noen dager nå, så i dag ble det brisket sandwich, godt brød, smør, litt senep, paprika, syltet rødløk, salat, tomat og maiones :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...