Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag kommer min søster på besøk, og på menyen står noe jeg tror ikke jeg har smakt siden jeg var ungdom. Jeg skal lage kålruletter! Med nypotet, gulrot og saus, tror det blir en veldig utradisjonel saus til, sandefjordsmør, hadde det sist vi hadde fisk med sommerkål, og det var så godt til kålen, at det blir det i dag :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Skikkelig fornøyd med Hello Fresh så langt. Vi har kastet mye mindre mat enn vi gjorde før, og det blir ikke så mye mer plast, da det uansett ikke var noe vi bevisst unngikk tidligere. Det eneste er de små posene med ost, krydder og saus. I dag blir det havabbor med gratinerte poteter, spekeskinke og aspargesbønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (5 timer siden):

I dag kommer min søster på besøk, og på menyen står noe jeg tror ikke jeg har smakt siden jeg var ungdom. Jeg skal lage kålruletter! Med nypotet, gulrot og saus, tror det blir en veldig utradisjonel saus til, sandefjordsmør, hadde det sist vi hadde fisk med sommerkål, og det var så godt til kålen, at det blir det i dag :) 

Vi pleier å ha løksaus til kålruletter, det er veldig godt!

Jeg lagde meg en salat med litt forskjellig, hjertesalat, tomat, agurk, purre, paprika, melon og kylling. Toppet med balsamico.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir middagen spaghetti puttanesca med store biter av ovnsstekt paprika. 

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et av Tantebarna på overnatting så jentene har ønsket seg kyllingnuggets og pommes frites. Det skal de få, jeg tar ovnsbakte poteter og masse grønnsaker og mulig et par nuggets på sida eller laks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestebiff på grill med tilbehør som til storfe indrefilet.

Anonymkode: 9fb79...78f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig kubiff med poteter og asparges. 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hestebiff på grill med tilbehør som til storfe indrefilet.

Anonymkode: 9fb79...78f

Ble du inspirert av Hellstrøm-episoden i går? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg laget en stor gryte pølselapskaus, fryst i passe porsjoner. Og en Rustca Ham and Cheese nå i kveld :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var kjøttpudding med grønt, saus og hjemmelaget potetstappe, men det får bli i morgen siden jeg spiste meg stappmett på sushi når jeg var ute med ei venninne 😅 

Anonymkode: 9dd29...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janeiasså... kom hjem med to pizza fra Pizzabakeren, men da jeg skulle spise min tok jeg en bit og tenkte at den virket liksom ikke glutenfri (utseendet, tekstur b.la) så jeg lot de andre som tåler alt kose seg med pizza og så tok jeg meg ostesmørbrød. 

Så nå venter jeg da. Blir jeg dårlig av maten eller var det korrekt leveranse fra Pizzabakeren? Morgendagen vil vise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det gjester og hjemmelaget pizza. Deigen står og koser seg i kjøleskapet og alt av saus og topping er ferdigkuttet. Jeg gleder meg og til dessert blir det is.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (14 timer siden):

Janeiasså... kom hjem med to pizza fra Pizzabakeren, men da jeg skulle spise min tok jeg en bit og tenkte at den virket liksom ikke glutenfri (utseendet, tekstur b.la) så jeg lot de andre som tåler alt kose seg med pizza og så tok jeg meg ostesmørbrød. 

Så nå venter jeg da. Blir jeg dårlig av maten eller var det korrekt leveranse fra Pizzabakeren? Morgendagen vil vise det.

Formen fin og vi tar nachos til middag i dag 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...