Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var det så fint vær at jeg kjøpte meg fransk hot dog og nøt sola. :sol: Fransk hot dog er pølse i baguette. 

Til dessert ble det kanelbolle. :arwen:

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkel middag, men jeg elsker det😍. Quinoa med grønne erter og gulrøtter og godt stekt brød i ovn ved siden av. 

Anonymkode: b399d...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskesuppe på pose. Tilsetter torsk, potet og gulrøtter, en løk og reker. Ikke ferske, men det går helt fint. Jeg liker dem som ligger i lake bedre enn ferske. Vet at det er drøyt selv  😄 Og så bare *må* jeg ha bacondryss over. Har satt deig, så blir små baguetter ved siden av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten

I går ble det IGJEN takeaway  middag, ikke fordi jeg er kjempeglad i maten der, men fordi syk baby og jobb  førte til at middag ble nedprioritert.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det kjempegod fiskesuppe fra fiskebutikken her jeg bor. Tilsetter reker så blir den enda bedre. Fersk baguette og godt smør til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk uventede middagsgjester, og de hadde med alt som trengtes til taco, så her ble det mandagstaco i dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (1 time siden):

Jeg fikk uventede middagsgjester, og de hadde med alt som trengtes til taco, så her ble det mandagstaco i dag. 

Kjekt å ha det på den måten :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag ble det pannnestekt torsk med Squash og dampet persillerot, rosenkål, gul løk og hvitløk :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde fiskekaker (av fersk lysing), kålrabistappe, dampede mandelpoteter og smeltet smør med gressløk og sitron.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...