Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg tacoskjell med avokado, pico de gallo, mais, salsa, rømme og tacokjøtt. Glemte ost, men det var veldig friskt og godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ovnsbakte nakkekoteletter og ditto rotgrønnsaker.  Tror det blir nok til i morgen også 😋

Endret av Muskath
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta med lammepølser i tomatsaus med paprika. Brukte det jeg hadde, og smakte til. Ble overraskende godt. Brukte løk, hvitløk, chili, tomatpure, hakkede tomater, marinert hvitløk i oljesaus fra jacobs, basilikum, sitron, soyasaus, kyllingbuljong, løkpulver, pepper, salt og oregano. Toppet med masse parmesan til slutt. Yum😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist bare vært matlei i det siste og spist salater og spagetti og sånn enkel italiensk mat. I dag lagde jeg kjøttboller og hadde på hjemmelsget pizza og serverte kjæreste og barna hans. Med hjemmelaget saus. Det falt i smak, og alt ble spist opp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha ribbe i dag. Vi bruker lasagne som julemiddag, så jeg spiser mye norsk julemat fra første advent. Har lagd brun saus som heldigvis ble vellykket, for den *må* være best når det er ribbe til middag. Har kokte poteter, masse surkål og tyttebærsyltetøy til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco! :closedeyes:     

Sånne lefser med masse kjøttdeig, mais, agurk og tomat. Og så videre...             

Anonymkode: d309c...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julepølse i hjemmelaget brun saus. Poteter, gulrøtter, brokkoli og surkål til. Gelé med vaniljesaus til dessert. Etter barnas ønske😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pasta i dag og🍝🍜 Pasta i fløtesaus med parmesan, sitron, salt, pepper og litt buljong. Toppet med aromasopp og chorizo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn pasta bake med al-forno sausen til Dolmio. Stekte kjøttdeig og krydret med pepper, viltkrydder og div. urtekrydder. Blandet med pastarør og sausen og i ovnen med ost på,skal spise nå😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket litt ut på nettet om nye ideer, og hva jeg gjør med ribberester i dag. Jeg er ikke så glad i all asiatisk mat, men det jeg liker, det liker jeg godt! Så beste meg for Ramen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...