Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Improvisert grønnsakscurry av kikerter, spinat, og kokte grønnsaker igjen fra middagen i går, pluss tomat, kokosmelk, frisk ingefær osv, og frisk koriander på toppen. Krydret pilaff av brun basmatiris ved siden av. 

Siden det er mandag skal vi i tillegg bevilge oss en dessert, tror jeg, også av rester: Tynne crêpes (steker opp røre igjen fra helgen) toppet med litt rosa grapefrukt, mango marinert i lime og lønnesirup, og en kule vaniljeis. 

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe det sikkert er flere år siden jeg spiste: stekt pølse, potestappe, og noen grønnsaker for syns skyld 😄 

Men mens barndommens versjon var kjipa-middagspølse, har vi flottet oss med skikkelig chorizo. Gleder meg så det nesten er litt trist. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta med kjøttsaus. Sniker masse grønnsaker inn i sausen, genial måte å få i en kresen to-åring fem om dagen på. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går slo samboeren til med indisk. Det ble vegetar tikka masala med søtpotet og kikerter, hjemmelaget raita, mango chutney og nanbrød. I dag er jeg hjemme alene (og lat), så det blir vårruller fra fryseren med soyasaus og sweet chili saus til 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen: kokt laks med poteter, gulrøtter, brokkoli, agurk og rømme 

Anonymkode: 89148...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...