Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Brunhilde skrev:

Jeg hadde krydret kyllingkjøttdeig med grønnsaker ved siden av. Ikke så veldig spennende, kanskje, men det smakte godt.

 

Litt seint svar....alt behøver ikke være så "spennende" alltid.   Og hva er egentlig spennende?  Nei, det viktigste er at man syns sjøl det er godt.  😀   Og så blåser man i hva andre måtte mene.   😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Pakistansk kyllinggryte med ris, naan og salat.

Sikkert "jæbbla" godt.    😀    Slik gryte har jeg aldri spist. Tilbehøret kjenner jeg.

Si noe om hva mer som er oppi gryta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Grilling i dag. Blir pølse, løk og coleslaw.

Hva slags pølse?   ☺

Så enkelt, så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekt kyllingfile med pastasalat : pastaskruer, agurk, tomater, kinakål, ananas, oliven og stekt chamignon med tortillachips i små biter over. Hadde rømme ved siden av. 

Skal spise middag (lasagne) kl.20 i kveld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rå spareribs som er rubbet med krydderblandning som ligger i ovnen og steamer/damper frem til 18 i kveld.

Sweet/hot sticky hjemmelagd bbq saus for pensling på grillen for å riktig røyk og bbq smak er klar.

Litt frisk salat og fries på siden, så blir det kjøttnirvana i kveld :)

Total innsats så langt føre grilling, 40 minutter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det en grov tortilla med grillkylling, tomat, salat, paprika og jalapenos. Litt sterk saus i tilllegg så er middagen i boks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seifilet, (frossen blokk fra extra) som jeg stekte med masse løk, deretter hadde jeg i en skvett matfløte(rest) og litt forskjellig krydder. Alt etter innfallsmetoden. Poteter og gulerøtter til. Trodde det skulle bli surmuling fra barna, men de spurte hvor jeg hadde kjøpt den fisken, for den var den beste fisken de hadde spist. Og om jeg kunne kjøpe den neste gang og. Så da trenger jeg visst ikke kjøpe dyre fileter fra ferskvaredisken mer. 

Anonymkode: 7f629...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seifilet, (frossen blokk fra extra) som jeg stekte med masse løk, deretter hadde jeg i en skvett matfløte(rest) og litt forskjellig krydder. Alt etter innfallsmetoden. Poteter og gulerøtter til. Trodde det skulle bli surmuling fra barna, men de spurte hvor jeg hadde kjøpt den fisken, for den var den beste fisken de hadde spist. Og om jeg kunne kjøpe den neste gang og. Så da trenger jeg visst ikke kjøpe dyre fileter fra ferskvaredisken mer. 

Anonymkode: 7f629...0cf

Herlig.   Både maten og barnas reaksjon.   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pai

Fyllet: bacon, sjampinjong, løk og chili surret en time med hermetiske tomater. Smurte paiskallet med creme fraiche, la oppi biter av ferdig grillet kyllinglårfilet og fetaost. Tomatsausen over og cheddar på toppen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Jerry Lee skrev:

Hva slags pølse?   ☺

Så enkelt, så godt.

Spicy cheese og Chorizo kjøpt på Rema.
Ble flere forskjellige salater også. Hyggelig med nabogrilling der alle har med litt.

Endret av Lady Lovelylocks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Spicy cheese og Chorizo kjøpt på Rema.


Ble flere forskjellige salater også. Hyggelig med nabogrilling der alle har med litt.

Gode pølser, det.  ☺

 

Ja, slikt er koselig.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Mollie skrev:

Stekt makrell rett fra fjorden. Poteter, salat og rømme til😋😋😋

🙉   ...lalalalala!!        (😉)

 

Håper du/dere koste dere hinsides.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Monday, August 10, 2020 den 22.33, SPOCA skrev:

Terteskjell med fiskepudding, reker og erter i hvit saus. Nam nam!

Dette må jeg ha om ikke for lenge.   Det er både nostalgisk og veldig godt.    😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seifilet, (frossen blokk fra extra) som jeg stekte med masse løk, deretter hadde jeg i en skvett matfløte(rest) og litt forskjellig krydder. Alt etter innfallsmetoden. Poteter og gulerøtter til. Trodde det skulle bli surmuling fra barna, men de spurte hvor jeg hadde kjøpt den fisken, for den var den beste fisken de hadde spist. Og om jeg kunne kjøpe den neste gang og. Så da trenger jeg visst ikke kjøpe dyre fileter fra ferskvaredisken mer. 

Anonymkode: 7f629...0cf

Da jeg var barn var stekt sei noe av det beste jeg visste.  Jeg ante ingenting om hvor rimelig det var :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...