Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I teltåpningen...eller litt utafor... planlegger jeg å varme de ferdigstekte minipizzaene jeg kjøpte.

Og det blir teltturmat som egg, bacon, bønner og stekte kokte poteter og løk. Mekkes på propanbrenner med turkokesett.

Forhåpentligvis....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag blir det hjemmelaget vegetarlasagne med grann salat laget div grønnsaker fra hage og drivhus 

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Sjokoladen ?

Ja 😄 Matlysten er ikke på topp for tiden og det var det første og beste jeg kom over på butikken. Mat er mat, eheh.

Men, for å være ærlig, så gjorde det bare matlysten enda verre. Nå er jeg bare kvalm. Jaja, var godt så lenge det varte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Eun skrev:

Ja 😄 Matlysten er ikke på topp for tiden og det var det første og beste jeg kom over på butikken. Mat er mat, eheh.

Men, for å være ærlig, så gjorde det bare matlysten enda verre. Nå er jeg bare kvalm. Jaja, var godt så lenge det varte 😅

Huff, da håper du føler deg bedre snart :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Huff, da håper du føler deg bedre snart :blomst:

Takk 🥰

Hva hadde du til middag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Eun skrev:

Takk 🥰

Hva hadde du til middag i dag?

Står lengre oppe i tråden, kjøttkaker 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Står lengre oppe i tråden, kjøttkaker 🙂

Ja, så det nå. Det hørtes godt ut! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rest bacalao, en rest focaccia og en rest rosé, fra henholdsvis fryser og kjøleskap. Rydder! :nigo: 

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
18 timer siden, SoWhat? skrev:

I dag blir det gjester og danskinspirerte smørrebrød : første skive med reker, kokt egg, pepperotmajones og sitron pluss dill. Serveres på hvitt brød.  Andre skive er med biff, avokado, løk, noen friterte potetskiver og brie pluss bernaismajones. Serveres med et par ananasringer og vannmelonskive. Serveres på grovt brød.

Tredje skive er med brie tippet med oppskjært frukt som appelsin, jordbær, druer og eple pluss kiwi. Serveres på hvitt brød

Veldig mye jobb, men kjempegøy å stelle istand! Brødet er såklart hjemmebakt, og jeg tror dette vil smake med snaps og kald øl! 

Smørbrød nr 2 der ville jeg gjerne sett bilde av. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Fish and chips, prøver på å få til skikkelig etter Gordon Ramsay sin oppskrift, med øl i røra så de blir crispy og tjukke. Skal ha remulade og moste erter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Biff oppskjært i biter, masse løk og litt kantareller og mye champignon med beraissaus. Frityrstekte potetskiver. Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester av pølser og kjøttboller ligger i form sammen med frosne grønnsaker (amerikansk blanding), potetmos oppå og ost på toppen. Helt OK hverdagsmiddag etter "Tar det vi har" prinsippet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekeskinke, baconspekepølse, eggerøre med gressløk, potetsalat, kalde kokte poteter med smørklatt..   Flatbrød.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...