Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Råkostsalat med nudler, noe vegetar-greier jeg fant i frysen og hoisinsaus.

I morgen skulle vi egentlig ha take-away fra vår faste vietnamesiske restaurant, men det er meldt nydelig vær så det blir heller grilling og øl på uteplassen. Incredible burger fra Hälsans Kök og masse digge grønnsaker. Og øl. Nevnte jeg øl? Fy søren, jeg gleder meg 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tomatsuppe her også i dag. Men også salat med varm kylling og stekt sopp. Og ja, fetaost 😄 har litt annet forskjellig oppi, men alltid litt salt agurk og sitron over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på "Suppegjengen"...   :nigo:

Poseertesuppe med pølse-, fleske-, løk-, og potetbiter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRilla/røyka burgere med enkelt tilbheør inkludert knasende sprø og gode fries. Livet skal være godt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det kapteinens fyllte, til voksne, fiskepanetter til barn, ertestuing av frossne erter, lettkokt og most med salt og pepper. I tillegg blir det enten frossne rotgrønnsaker bakt i ovn eller potetbåter i ovn eller noe.. tømmer fryser.

Anonymkode: d56b2...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 wienerpølser, et pitabrød og ti cherrytomater. Sulten og det var pølser som lå ytterst i fryseboksen. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det hjemmelaget fiskegryte med torsk, laks, løk og paprika. Saus av kraft og fløte. Ris ved siden av :spise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det to-retters siden jeg fikk besøk av en sulten datter mens jeg hadde middag bare til èn stående i ovnen 😄 Måtte hoste opp en forrett, det ble Heinz soppsuppe på boks. Hovedretten var brokkoli, litt spinat og chili gratinert i ostesaus og servert med nan-brød.  (Den gratinerte brokkolien er en gjenganger her i huset, både sunt og kjempegodt :)) 

 

Anonymkode: f8b99...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En club sandwich og en BLT. Ville ha noe som gikk raskt å lage og var velegnet til inntak ved siden av skrivebordsarbeid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag blir det spaghetti med kjøttdeig som stekes med løk og iblandes baconterninger og "Intens chili"-saus. Sinnakrydder over ved servering.     Ferske baguetter med smør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

I dag blir det spaghetti med kjøttdeig som stekes med løk og iblandes baconterninger og "Intens chili"-saus. Sinnakrydder over ved servering.     Ferske baguetter med smør.

Vettu.... de middagene dine noen ganger... Jeg hadde likt det om du delte ut smaksprøver! 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...