Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag blir det burgere med gräddost-skive, salatblad, tomatskiver og en burgerdressing jeg raska med meg i samme slengen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsbakte poteter og ørret bakt i folie med sitron og dill, pepperrotkrem og salat ved siden av. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattmat"middag".

Ferdig stekt, krydret (chili og ingefær) og skivet kyllingfilét med stekte poteter og erter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den tynne grandisen med mozarella. Hadde noen chorizoskiver jeg toppet med og den var faktisk god. Akkurat passe til en person var det også, så da så.

I dag blir det "kjøtt-i-mørke", tenkte det skulle få stå og godgjøre seg det meste av dagen mens jeg koser meg med bok og kaffe i det fine været. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MarianneE skrev:

Alt i et form med kylling etter oppskrift fra Matprat 

Rester av både ris og kylling så da blir dette til stekt ris i dag. Tilsetter litt egg, chili, grønnsaker 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsstekt kalkunbryst, potetstappe og masse stekt sopp pluss rosenkål. Og veldig god saus. Ikke jeg som lager middagen i dag, men jeg skal ihvertfall spise 🙂 kalkun er beste kjøttet jeg vet om ved siden av andebryst

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi grille svinefilet og kylling lårfilet, samt noen pølser jeg fant på Coop. Ved siden av blir det båtpoteter, potetsalat, coleslaw og salat. 🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta: penne, tomate, sopp, løk, kjøtt, salt, pepper, basilikum og meierismør ikke olje.

56A6F253-4BEC-4E33-89E2-E14CF5BED948.jpeg

7B874DDD-3102-4DC3-9126-0C9A3FD08877.jpeg

A011000E-4C81-4C84-A3BE-C6B8825D9D81.jpeg

Endret av David01
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.7.2019 den 20.13, Bimle skrev:

Fiskepinner med tartarsaus, kokte poteter og grønnsaksblanding.

Jeg spiser fiskepinner med tartarsaus (remulade), ovnsbakte potetbåter og grønne erter. #Fish & chips. 😄

Anonymkode: f8b99...407

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta boscaiola - altså pasta med sopp og bacon. Også kjent som tømmerhuggerens pasta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...