Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det urtemarinert indrefilet med potetbåter og en god saus

I morgen blir det meksikansk gryte fra Toro

 

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble forandring i planene....orket ikke lage middag i finværet, så inviterte mann og jentungen på restaurant. Ble asiatisk, kylling i sataysaus på meg, stekte nudler med kongereker på jentungen og biff i søtsterk saus på mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, skruf skrev:

Ble forandring i planene....orket ikke lage middag i finværet, så inviterte mann og jentungen på restaurant. Ble asiatisk, kylling i sataysaus på meg, stekte nudler med kongereker på jentungen og biff i søtsterk saus på mannen. 

Uten at du vet det ba Jentungen Jerry...   :tunge1:   :fnise:

 

 

- Grillings i hagan helt for meg sjøl :

Prior OsteGrill, Ferdigmarinert grillflesk, beinfrie nakkekoteletter (sjølkrydrede med salt,  pepper og chili) og stekte kyllinglår bare å varme. Serveres med salat av isbergsalat,  løk..rød og gul, tomater, sukkererter, revet gulrot, ananas, kidney- og chilibønner. Vendes i litt olje og Piri Piri.   Grov Baguett i skiver med meierismør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage pasta "carbonara". Bacon, pasta, champignon, aspargesbønner, fløte og parmesan. Salat og hvitløkbrød ved siden av.

Anonymkode: ff9dd...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i selskap rundt middagstider, så ble brownie med bær og kaffe til middag i dag. :ler:

Skal slenge sammen litt fullkornris og grønnsaker med sriracha når ungene sover nå straks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, FantasDick skrev:

Var i selskap rundt middagstider, så ble brownie med bær og kaffe til middag i dag. :ler:

Skal slenge sammen litt fullkornris og grønnsaker med sriracha når ungene sover nå straks. 

Den fra frossendisken?

3B65D452-B8B5-4504-A172-F098E3FF2F93.thumb.png.a482150e74ee36a8f5804da6fbe69826.png

Jeg digger den sammen med sriracha:spise: så godt og enkelt, er jeg saltsugen plusser jeg på med soyasaus. Funker også med egg hvis man spiser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Den fra frossendisken?

3B65D452-B8B5-4504-A172-F098E3FF2F93.thumb.png.a482150e74ee36a8f5804da6fbe69826.png

Jeg digger den sammen med sriracha:spise: så godt og enkelt, er jeg saltsugen plusser jeg på med soyasaus. Funker også med egg hvis man spiser det.

Haha, ja den! Eller.. Jeg kjøper Coop sin, men er samme ulla. Bruker den ofte med soyasaus, jeg også. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha reinskav/finnbiff i dag siden det ikke ble noe av i går....men, så ble det heller en tur på impulsivt hyttebesøk til et vennepar i finværet, så da ble det grilling. Skikkelig spleiselag der alle tok med litt hver. Jeg lagde coleslaw, gresk salat, marinert kylling og kyllingvinger 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Marinerte kalkunvinger, med Pommes frites og en enkel salat med paprika, tomat, agurk og hjertesalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det endelig finnbiff med hjemmelaget potemos, rørte tyttebær og dampet brokkoli

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsstekte kyllinglår med ris, salat og gresk dressing. Igår lagde jeg cæsarsalat med bacon og cherrytomat. I morgen satser jeg på blåskjell eller reker med hjemmebakt loff og aioli. Nam nam

Anonymkode: f00cc...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seint men godt. Varmen slapp taket på kveldingen. 

 

Grillings.  

Beinfrie koteletter,  krydret grillflesk og små røkte  "grillskiver" med salat og poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Penne all'arrabbiata

Beklager avsporing, men nå tenkte jeg på denne 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...