Gå til innhold

Hva skal til for at du dropper å lese et innlegg?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Ja både ä og ö, blir jo nesten et helt annerledes alfabet av sånt.. :sjokkert:

Les innlegget mitt om nynorsk, samme greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Jeg er ikke glad i nynorsk, og lange innlegg på nynorsk skummer jeg ofte over. Du er en av brukerne som definitivt utpeker seg positivt, dine innlegg leser jeg alltid. :) Interessante innlegg, og så innbiller jeg meg at du skriver litt enklere nynorsk?

Takk. :-) Ja, eg skriv nok ein moderat nynorsk, brukar ikkje a-endingar og arkaiske former.

Jeg tror det muligens har med å gjøre at Alt Godt skriver korrekt nynorsk. Flesteparten av innleggene som er skrevet på "nynorsk" i dette forumet, består imidlertid av en salig blanding av nynorsk, dialekt, og bokmål. Og sånne innlegg synes jeg også det er temmelig smertefullt å lese.

Takk til deg og. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har bodd i sverige så orker jeg ikke lese svensk. Jeg har ikke noe imot brukerne, men jeg kjenner jeg blir irritert av å se svenske innlegg, så jeg har bare blokkert brukerne som skriver på svensk som jeg har sett så langt.

Innlegg uten ordentlig tittel,er jeg gravid,"hjelp, bør jeg gå til legen" osv.Det blir for dumt. Dessuten orker jeg ikke lese innlegg fra folk som anbefaler folk lavkarbo helt blindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det er litt trist å tenke på at folk hoppar over det eg skriv fordi eg skriv på nynorsk. Det kan jo hende at det eg seier har noko for seg? Merkeleg. :tristbla:

Heilt enig!

Me får trøsta oss med at dei som faktisk velger å lesa innlegga våre, er blant dei mest oppegåande folka her inne! ;) For dei er sannsynlegvis personar som synst det er like lett å lesa både nynorsk og bokmål, og derfor er språkleg meir intelligente enn dei som hoppar over innlegg på nynorsk...he he. Me kan i alle fall innbilla oss at det er slik det er. :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjerne innbille deg at det er slik det er men sannheten er at jeg er en fryktelig utålmodig persom. Er mest der det ligger, er språklig ganske flink. Har bestandig gjort det bra i både norsk og engelsk. Synes fransk var et ok fag også men hadde det bare i 1 år på Vg.

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...