AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #21 Del Skrevet 24. september 2010 Det eneste som funker er å holde seg unna mannfolk. Da slipper man players og blir ikke såret, funker veldig bra for meg hvertfall! Jeg snakker kun med heterofile menn hvis jeg må, som i butikken og kunder på jobben etc. Ellers har jeg kun kontakt med homser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #22 Del Skrevet 24. september 2010 haha hvem fra drammen ? En med en brun hund Fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 24. september 2010 #23 Del Skrevet 24. september 2010 Tenker på hvis f.eks jeg har rota med en gutt. Som viser seg å være en skikkelig " player ". Med player mener je en som lyver til oss jenter. Lurer oss så vi tror han roter bare med meg. Men så viser det seg han har flere damer pågang. En som kanskje ikke ser han oslo by night. Som er den god jenta. men hun blir så veldig lurt. Av alle hans løgner. Han kan ha sex med si deg da. Jenta her på kg i natt. For å dra rett å møte dama i sitt liv på dagen imorgen. Hun som drømmer om å flytte sammen med han. Leve livet med han osv. Så er alt bare løgn og damer og atter damer. Så spørsmålet mitt til dere her i kg: Hva gjør man ? Ser på at div. damer blir lei seg. Lar hun andre som drømmer om livet med han fortsette å drømme. Han er veldig flink til å snakke og overtale. Så de damene han roter med går ikke ut med andre eller roter. Nei de venter på gutten. Oslo`s mest dirty ego tripp. Eier ingen med følelse eller empati for andre. Nei han driter i det. Kjører bare videre. Kan vi jenter lage en liten liste? Dele erfaringer kanskje det er flere jenter her som har møtt mr. bad boy. Nå er jeg spent. Hahh!!! Vel, prøv å la det gå minst et halvår før du lar noen slippe til eller ei, så skal jeg love deg at du klarer å skille klinten i fra hveten, så å si!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. september 2010 #24 Del Skrevet 24. september 2010 Hahh!!! Vel, prøv å la det gå minst et halvår før du lar noen slippe til eller ei, så skal jeg love deg at du klarer å skille klinten i fra hveten, så å si!!! Eller man kan holde seg unna mannfolk, som noen skrev over her. Kan jo ikke stole på de uansett så.. Katter er mye bedre, de er ikke utro og lyver ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 24. september 2010 #25 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Det har vel aldri vært noen ulempe for en mann å få rykte på seg for å være populær hos damene, så jeg er redd en slik liste lett kunne virke mot sin hensikt. :gjeiper: Endret 24. september 2010 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #26 Del Skrevet 24. september 2010 En med en brun hund Fra hehehhe, skjønte den Kjenner ingen derifra! Er nok av dem her i Drammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 25. september 2010 #27 Del Skrevet 25. september 2010 Det har vel aldri vært noen ulempe for en mann å få rykte på seg for å være populær hos damene, så jeg er redd en slik liste lett kunne virke mot sin hensikt. :gjeiper: He he, det var min tanke også. Den beste måten å skaffe interesse for noe er ved å advare mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. september 2010 #28 Del Skrevet 25. september 2010 He he, det var min tanke også. Den beste måten å skaffe interesse for noe er ved å advare mot det. Sånn rent filosofisk sett så kan vel det bare bety at mennesket er et rimelig sykt dyr? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 25. september 2010 #29 Del Skrevet 25. september 2010 Sånn rent filosofisk sett så kan vel det bare bety at mennesket er et rimelig sykt dyr? hehe Sånn rent filosofisk sett så tror jeg ikke det betyr mer enn at man gjerne blir litt nysgjerrig på ting man blir advart mot, det har ikke noe med om mennesket er et sykt dyr å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. september 2010 #30 Del Skrevet 25. september 2010 Sånn rent filosofisk sett så tror jeg ikke det betyr mer enn at man gjerne blir litt nysgjerrig på ting man blir advart mot, det har ikke noe med om mennesket er et sykt dyr å gjøre. Og hvor er fornuften i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #31 Del Skrevet 25. september 2010 Det har vel aldri vært noen ulempe for en mann å få rykte på seg for å være populær hos damene, så jeg er redd en slik liste lett kunne virke mot sin hensikt. :gjeiper: Nettopp. Og dere jenter som har blitt lurt fremstår som sutrete tapere. Dersom jeg var blitt lurt av en player hadde jeg prøvd å holde det for meg selv for å bevare min stolthet. Ser du for deg at gutter går rundt og syter på denne måten når de har blitt lurt av en jente? For de blir "lurt" de også. Ha litt verdighet og innse at dere kan takke dere selv også for at dere lot dere "lure". Intuisjonen er der for en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2010 #32 Del Skrevet 25. september 2010 Eller man kan holde seg unna mannfolk, som noen skrev over her. Kan jo ikke stole på de uansett så.. Katter er mye bedre, de er ikke utro og lyver ikke heller. Tja... neste gang kan du lytte på smarte råd på KG. Så lipper du å bli så forbanna bitter og sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 27. september 2010 #33 Del Skrevet 27. september 2010 Det er småting man merker. For eksempel at han i full offentlighet kan måle en jentes utseende opp og ned, selv om han har kjæreste. At han lyver om småting. At han smører tjukt på, bruker store ord, gjerne banale klisjeer. Er ikke redd for å si at han er glad i deg eller elsker deg på et tidlig tidspunkt. Hmmm. Jeg gjør alt dette, og har likevel et fantastisk godt forhold. Når jeg var singel datet jeg flere jenter på en gang samt hadde fuckbuddys. Alltid med åpne kort. Er fantastisk hvor langt man kommer med ærlighet. Pleide f.eks. alltid å ta "jeg er ikke ute etter noe forhold"-talen som pillow talk etter første gangen vi har hatt sex. Samt utstrålte hele personligheten min at du får god sex, men det var stort sett alt jeg hadde å tilby - til min nåværende kjæreste sjarmerte meg i senk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. september 2010 #34 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Katter er mye bedre, de er ikke utro og lyver ikke heller.Vørd! Endret 27. september 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #35 Del Skrevet 27. september 2010 Jenter kan også være playere.. så hvorfor skal man bare ta guttene med på denne listen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine h Skrevet 27. september 2010 #36 Del Skrevet 27. september 2010 Don't hate the player hate the game Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest whiterose Skrevet 27. september 2010 #37 Del Skrevet 27. september 2010 Det eneste som funker er å holde seg unna mannfolk. Da slipper man players og blir ikke såret, funker veldig bra for meg hvertfall! Jeg snakker kun med heterofile menn hvis jeg må, som i butikken og kunder på jobben etc. Ellers har jeg kun kontakt med homser. Hehehehehe! ...men det er faktisk ganske sant. Hvor er det blitt av de fåtall ordentlige mannfolka??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 27. september 2010 #38 Del Skrevet 27. september 2010 Mitt råd: slutt å se på dere selv som et offer, og legg det bak dere. Man kommer ingen vei med å sitte og tenke at man har blitt lurt, og at andre kan bli det også. Har også møtt useriøse gutter, men jeg har bare fnyst av dem når jeg har funnet det ut. Gidder ikke å kaste bort energi på å være bitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #39 Del Skrevet 28. september 2010 Forstår ikke hva som er problemet. Dere vil jo ha sjarmerende menn og ikke stottrende nerder. Dersom dere vil ha en "seriøs" mann så er det bare å gå bort til en eller annen nerd som heller sitter og ser ned i ølglasset enn å gå bort å sjekke opp en dame. Det vet dere, men dere gjør det ikke. Dere gjør det ikke fordi det er ikke det dere vil ha. Dere vil ha de som tar seg bra ut, har selvtillit og drar mye damer. Det som er problemet er at dere bygger opp en urealistisk fantasi om at den sjarmerende fyren plutselig skal stoppe å sjekke damer når han møter deg. Det er hos dere problemet er med at dere har urealistiske forhåpninger, ikke hos sjekkerne. Noen har sjansen på å bli kjendis, noen kan bli verdensmester og noen kan dra mye damer. Du legger ikke opp midt i sesongen på grunn av ei dame. En slik liste ville sikkert lokket flere damer enn den skremte bort så bare sett i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. september 2010 #40 Del Skrevet 28. september 2010 Forstår ikke hva som er problemet. Dere vil jo ha sjarmerende menn og ikke stottrende nerder. Dersom dere vil ha en "seriøs" mann så er det bare å gå bort til en eller annen nerd som heller sitter og ser ned i ølglasset enn å gå bort å sjekke opp en dame. Det vet dere, men dere gjør det ikke. Dere gjør det ikke fordi det er ikke det dere vil ha. Dere vil ha de som tar seg bra ut, har selvtillit og drar mye damer. Det som er problemet er at dere bygger opp en urealistisk fantasi om at den sjarmerende fyren plutselig skal stoppe å sjekke damer når han møter deg. Det er hos dere problemet er med at dere har urealistiske forhåpninger, ikke hos sjekkerne. Noen har sjansen på å bli kjendis, noen kan bli verdensmester og noen kan dra mye damer. Du legger ikke opp midt i sesongen på grunn av ei dame. En slik liste ville sikkert lokket flere damer enn den skremte bort så bare sett i gang. :klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå