MiaK Skrevet 19. september 2010 #1 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! Tenkte det kunne være lurt å lage en dagbok her for å holde styr på treningen, i tillegg til at det kanskje kan gi litt motivasjon. Søndag 19/9-10 : 30 min jogging, ca 4 km. Formen føles ikke alt for dårlig, kun litt stopp for å hoppe over tre gjerder og noen meter med sørpe, og noen sekunder pustepause halvveis. Jeg driver også med hest, men ser ikke på det som den store treningen. I dag red jeg dene ene hesten en fjelltur, litt ridemuskler ble vel brukt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 21. september 2010 Tirsdag 21/9-10: Jogget 30 min i dag også, usikker på hvor langt det var. Ca 10 min med styrkeøvelser etterpå. 100 sit-ups, 20 skrå sit-ups, 30 utfall(?), 15 armhevinger. Red en tur i dag, to i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2010 Søndag 27.09.2010: Jogget 4 km på 35 min. + noen dårlige sit-ups etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 30. september 2010 #4 Del Skrevet 30. september 2010 Så bra du har kommet i gang da! har du noe fast opplegg du skal følge eller? Sjokolade var en av mine laster også... så lett å bare falle for fristelsen. Jeg har faktisk begynt å styre unna nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, har egentlig ikke noe fast opplegg. Men målet er å trene to ganger i uken, som regel vil det si en joggetur og noen ganger litt styrketrening hjemme på stuegulvet. Har to ruter (F og S,) jeg pleier å variere mellom når jeg jogger. Desverre er jeg ikke så flink til å holde motivasjonen oppe, så sist uke ble det ingen trening:/ Uff, ja, jeg er alt for glad i den sjokoladen og annet søtt og godt! Kanskje jeg skal begynne å føre matdagbok her også, slik at jeg kan se tilbake når jeg har vært flink og holdt meg unna:) Mandag 4. oktober: Jogget 30 min, rute F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lørdag 9. oktober: Jogget 35 min, rute F, tok en ekstra bratt bakke i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mandag 11. oktober: Jogget 15-20 min først, deretter et slikt 30 min styrketrening med puls på nrk.no. Det var egentlig veldig tungt! Ulike former for knebøy er vanskelig, jeg legger ikke vekta ned i hælene. Armhevinger var grusomt, og mangen av de andre øvelsene var også svært tunge. Men alt i alt, godt å få trent litt muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyche Skrevet 12. oktober 2010 #8 Del Skrevet 12. oktober 2010 Her vil jeg følge med. Jeg er nemlig sjokoman og tidligere hesteelsker. Har ikkr råd eller tid til hest nå som jeg sudent, men håper å ta opp interessen igjen senere en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lørdag 16. oktober 2010: Syklet 20 min, 7,3 km, 165kcal. Brukte det 30 min. styrketrening med puls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 17. oktober 2010 #10 Del Skrevet 17. oktober 2010 Heioghå så bra du forsetter treningen og er innom og logger! Jeg har av og til brukt de der programmene jeg og, så enkelt å bare sette på og ha noe å trene til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 13. januar 2011 Uff, etter at det ble kaldt og guffent i høst stoppet treningen helt opp. Jeg har en super motivasjon!! Men nå er jeg forhåpentligvis i gang igjen:) Onsdag 12. januar 2011: Ca 1 time gym med innebandy og hjørnefotball. Utrolig slitsomt, kondisen er på bunn! Torsdag 13. januar: 15 min sykling. 25 min med diverse styrkeøvelser, 2 serier med 15 repitisjoner per øvelse. 10 min sykliing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 26. januar 2011 26. januar 2011: 45 min spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Matdagbok 27/1: Frokost: 1 banan Lunch frodelt på flere timer: 3 hjemmelagde grove rundstykker 3 stykker brownies Middag: Fullkornsris, grønnsakswok m/biffstrimler Kveldssnack: 1 boks druer, ca 500g. Kvelds: 2 stk vårruller fra firstprice Endret 31. januar 2011 av MiaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg har meldt meg på treningssenteret! Så nå blir det forhåpentligvis mer trening fremover, satser på å delta på både spinning, zumba og andre fellestimer i sal + litt styrketrening :D Matdagbok 31/1-11 Frokost: 2 grove skiver m/kokt skinke. Lunch: 2 grove skiver m/kokt skinke. Mellommåltid1: JA yoghurt m/havregryn. Middag: Stekt laks og poteter m/gullerøtter. Mellommåltid2: ca 250g druer. Kvelds: Husker ikke Trening: 1 time step/styrke. Endret 3. februar 2011 av MiaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Tirsdag 01.02.11: 1 time zumba. Torsdag 03.02.11: 45min spinning intervall Litt ridning. Matdagbok 3/2: Frokost: 1 hjemmelaget grovt rundstykke m/syltetøy. Lunch: 2 rundstykker m/syltetøy, 1 banan. Mellommåltid: 1 eple, JA yoghurt med frokostblanding. Middag:Kylling, fullkornsris, mais. Mellommåltid: 1 eple Kvelds: Havregrøt, appelsin Endret 4. februar 2011 av MiaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 4. februar 2011 Matdagbok 4/2: Frokost: Havregrøt - En pose "superdragster" Lunsj: Havregrøt, 1 eple. Middag: Kyllingvinger, pommesfrites, m/agurk+mais. - Smågodt, skjokolade, popcorn, pepsi max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 9. februar 2011 Tirsdag 8/2: 60 min "stram opp-time". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Onsdag 9/2: Frokost på skolen: 3 grove skiver m/leverpostei. Lunch:1 skive, 1 eple Mellommåltid: 1 bolle, noen kransekakestenger. Middag:Spagetti, kjøttdeig, grønsaksblanding. Mellommåltid: Ja yoghurt m/banan + 4-kornblanding. Kvelds: 2 grove rundsrykker, 1 glass pepsimax. Trening: 25 min på eplispemaskinen, ca 200kcal. 30 min core-trening. Endret 9. februar 2011 av MiaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaK Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 11. februar 2011 Fredag 11/2: 45 min spinning, nivå 1. Matdagbok Frokost: 1 grovt rundstykke m/leverpostei Lunch 1: 2 grove hjemmelagde skiver, 1 rislunch Lunch 2: Omelett av 3 egg + 1 skinke, 1 tomat. Mellommåltid: 1 pære Middag: Enchiladas m/salat. Snack: Smash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå