Gå til innhold

Hvor mye koster det å ta permanent krøller?


toyses

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mye det koster å ta permanent krøller. Jeg skjønner det kan variere mye i pris. Men vet dere kanskje sånn cirka? Kanskje dere vet hva prisen er i de kjente frisørsalongene som for eksempel H2 og Nikita.

Håret går rett nedenfor skuldrene.

Hvor lenge sitter en permanent i sånn cirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg tok permanent hos Frisør Team i Stavanger, så kostet det 1500 kroner, og jeg hadde også lengde rett nedenfor skuldrene. Krøllene har sittet i til håret har vokst ut hos meg iallefall:) Såklart har de ikke samme spenst og krøll på slutten som når jeg fikk det, men det blir fine bølger, og da ser det heller ikke så altfor unaturlig ut når det vokser.

:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt rundt 800,- for permanent. Men vil virkelig ikke anbefale det.. Jeg føler jeg ødela håret mitt. Det ble ekstremt slitt begge gangene, og det sliter jeg fortsatt med. Det sitter i til det vokser ut. Krusen blir bare litt slappere etterhvert..

Finner heller frem krølltanga om jeg vil ha litt krøller en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permanent sitter som regel i håret til det vokser ut :)

Blir noe mindre krøllete etterhvert, men om man puffer det opp med skum så holder det ihvertfall mitt hår krøllete og fint :)

Jeg har kun tatt hjemmepermanent (Mamma fikser det meste :) ) så hva det koster hos frisøren kan jeg dessverre ikke svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte rundt 1500 kr, og det helt verdt det! Hadde mine i 1 og et halv år og de var like fine hele tiden. Til slutt ble jeg så lei av krøllene, at jeg klippet av hele håret, for å få tilbake det stritte håret mitt. Det var litt deilig, men i etter kant savner jeg krøllene :rødme: vurderer å ta permanent på nytt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, miss desiree, hvor var det du tok permanenten? Vurderer det samme, men r redd jeg vil komme til å angre med tanke på at håret vil bli tørt og slitt og/eller at det ikke vil passe ansiktet mitt. Kan jeg ta med et bilde av den type krøller jeg vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det i bergen, en frisørsalong i vadmyra, husker ikke hva den heter :gjeiper: Vet ikke om det går an å få spesielle krøller, men du kan jo prøve, eventuelt ringe og spørre :) Jeg tror frisører syns det er greit at folk tar med bilder, så du kan bare prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...