Gå til innhold

OsloGirls

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå sett de to første episodene av vgs nye serie "oslogirls"....Må innrømme det var nysgjerrigheten som tok meg og er veldig usikker på om jeg syns konseptet er noe særlig i det hele tatt. Er det ikke litt "The City"-rip off? Eller?

Slik jeg forstod det i en artikkel så spiller disse jentene "hovedroller", er de ikke bare seg selv, eller er alt staget? Muligens en blanding slik vi kjenner fra diverse serier fra MTV.

Er det bare meg eller er det andre som har sett episodene og kjent seg litt flau på rolleinnehaverenes vegne????

Skrevet

Har faktisk sett en episode. Må si jeg ble litt flau ja. Fikk også litt sånn the city følelse av det.

Skrevet

Jeg fatter ikke helt fasinasjonen for serier som for eksempel denne, Rikingen (?) og serien om Petter Pilgaard og dama. Ikke et vondt ord om dere som sitter klistra foran skjermen, men hvorfor er dette så interessant? :klø:

Skrevet

Jeg måtte se begge episodene de hadde lagt ut. Litt for mye fnising, og det hele virket veldig anspent.

Alt hva de finner på nå til dags. Skjønner ikke at disse fire jentene (+ andre biroller) ønsker å eksponere seg gjennom en slik serie? (Sikter særlig til når to av dem står og er småfulle utenfor leiligheten til han ene gutten "å, du må være med" etc..)

Seerene får vel bare se en side av saken, og det er nok laget for å være litt on the edge. Men det får da være grenser:-)

Skrevet

Nei har ikke sett det og har heller ikke lyst til å se det. Synes det blir for dumt egentlig. har ikke noe interesse av se på noe sånt. Jeg ser på the city men tror dette bare blir for dumt og flaut enn bra.

Skrevet

Det er nok meget interessant for dem som ønsker denne livsstilen selv. Ser for meg at mange unge jenter blir "hekta". Men også eldre, 20+, men de innrømmer det nok ikke.

Skrevet

Blei helt dårlig av den praten mellom de 2 jentene på kafeen i episode 1, så kryssa ut vinduet.

Skrevet

Hele serien er bare wannabe thecity/the hills. Jeg så begge episodene og synes det var dårlig. Ble bare for teit.

Skrevet

Hadde ikke hørt om det engang, før jeg så denne tråden. Nå måtte jeg jo bare se og jeg må si at det hele virket utrolig awkward. Hadde en sånn pinlig følelse inni meg overfor de "hovedpersonene" og det virket også veldig anspent og iscenesatt og bare teit egentlig. men så klart, hvis de vil bruke tiden sin på sånt, og andre vil bruke tiden sin på å se på dette og synes det er greit, så fine with me, men jeg kommer hvertfall ikke til å se de neste episodene for å si det sånn... :filer:

Skrevet

Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg også inn for å se.

Begge episodene!

Til deg som syntes episode 1 var for pinlig, må jeg bare si at den var reneste Oscar-kandidaten sammenliknet med episode 2. Motebloggerintervjuene fikk meg til å krype sammen i stolen, både av "sjorrnalisstene" og intervjuobjektene.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, det var 6 minutter av livet mitt som var fullstendig bortkastet, nå vet jeg iallefall at det ikke er noe å se på:P

Skrevet

Syns det var et dårlig forsøk på å etterligne Glamorama som man kan finne på tv3.no.. handler om 4 svenske jenter som blogger og jobber med mote... utrolig dårlig tv..

Skrevet

Så mesteparten av episode 2, fikk ikke med meg annet enn MYE fjortis fnising og ordet "liksom" 137 ganger. Alt de sa var replikker fra et dødfødt manus. Blir ikke så mye igjen da. Var det en spesifikk handling?? Fikk det ikke med meg... HJELPES!!!!!!!!!!!

Skrevet

wannabees.....

enig..

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er vitsen med et slikt program. Hvem bryr seg om hva disse random jentene gjør? Dette ble bare helt idiotisk. Hjelpes meg. Man blir jo ikke annet enn pinlig berørt. Må de fnise sånn? Sikkert et bra program for fjortisene men ikke for meg i hvert fall. Tror ikke jeg skal følge med på dette akkurat.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke poenget med denne serien.

De er beskrevet som Norges største bloggere, men jeg har faktisk aldri hørt om de. Hvorfor har de aldri vært i media da?

Å eksponere seg på den måten er ikke smart karrieremessig, eller det spørs jo hvilken karriere man søker, men de får i hvertfall sine 15 minutes of fame på VG-nett. Jeg husker faktisk ikke navnet på en av dem.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke poenget med denne serien.

De er beskrevet som Norges største bloggere, men jeg har faktisk aldri hørt om de. Hvorfor har de aldri vært i media da?

Å eksponere seg på den måten er ikke smart karrieremessig, eller det spørs jo hvilken karriere man søker, men de får i hvertfall sine 15 minutes of fame på VG-nett. Jeg husker faktisk ikke navnet på en av dem.

Hun Marie Amanda var en stor blogger før og har vært mye imedia. Men bloggen hennes har forfalt kan man vel si på det siste året. Og hun er ikke så stor lengere nå. For over et år siden hadde hun mange kommentarer på flere av innleggene men nå har hun knapt 10 kommentarer. Hun er ingen stor blogger lenger nå synes jeg.

Skrevet

Hun Marie Amanda var en stor blogger før og har vært mye imedia. Men bloggen hennes har forfalt kan man vel si på det siste året. Og hun er ikke så stor lengere nå. For over et år siden hadde hun mange kommentarer på flere av innleggene men nå har hun knapt 10 kommentarer. Hun er ingen stor blogger lenger nå synes jeg.

..kanskje derfor hun ble med på denne serien da, for å få litt oppmerksomhet igjen;-)

Skrevet

..kanskje derfor hun ble med på denne serien da, for å få litt oppmerksomhet igjen;-)

Haha sikkert derfor :gjeiper: Prøver å bli populær igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...