Gå til innhold

Hvor mange ganger i løpe av et år tar du toget

Gjest Trajan

39 stemmer

1. 1. Toget

• 0 til 10 ganger i året
      19
    • 10 til 20 ganger i året
      6
    • 20 til 30 ganger i året
      4
    • 30 til 40 ganger i året
      1
    • 40 til 50 ganger i året
      0
    • 50 + ganger i året
      9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

200+ fant ikke spy ikonet men det passer inn i beskrivelsen av nsb lokaltog. Skulle ønske det var bare å slenge seg på flytoget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 - 2 ganger i året, og takk min skaper for det!

(selv om jeg helst skulle kun tatt toget, men da må det nok røskes opp litt i NSB først..)

Dere som tar toget mer enn meg har min dypeste medfølelse.

Edit: tar toget så sjeldent fordi vi ikke har lokale togruter her.

Endret av Cho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som tar toget mer enn meg har min dypeste medfølelse.

Jeg elsker å ta tog, det er min favoritt reisemåte. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar toget så ofte jeg kan når jeg skal på reise. I det daglige blir det lite, da jeg bor i Oslo og klarer meg med resten av tilbudet. Det beste er når jeg skal til Bergen/Stavanger/Trondheim og kan sitte leeeenge og lese bøker og se ut vinduet og så videre. Elsker tog!

Da jeg flyttet til England, tok jeg toget hele veien. Fortreffelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg studerte brukte jeg toget 16-20 ganger i året. Det var både lettere og tok kortere tid en bussen, og prisen nesten den samme.

Har vel bare to ganger i løpet av de årene opplevd forsinkelse på mer enn 30.min og da har de ikke klart å kjørt seg inn igjen. Men ellers når de er litt forsinka så er/var de fortsatt fremme på endestasjonen til riktig tid.

Skjønner at folk er frustrerte over NSB, men det handler jo mest om lokaltogene i og rundt Oslo, og ikke ekspresstogene sånn som jeg skjønner det? Det jeg reagerer mest på er prisene på ekspresstog -langdistanse, det koster jo omtrent like mye som å fly og bussene på samme strekning tar 1/3 av prisen, men bruker ikke mer enn 30min lengre enn toget på strekningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par årene har jeg tatt toget veldig ofte. Ikke daglig, men flere ganger i uken. Nå kommer dette til å forandre seg, nå kommer jeg kanskje til å ta tog ca 1 gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...