Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

:ler: Nå får du puste litt, Cookie, så du ikke mister helt besinnelsen. Det er jo så moro å erte deg! Du blir jo så alvorlig! :nigo:

Jaja, vi får småkrangle litt for å holde liv i tråden vi da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalle Kanin

I Norge i dag bor det jo minst 500.000 mørkhudede menn som norske damer kan løpe etter. Hvorfor dra helt til syden for å oppføre seg som et ludder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Våre damer"?

Jeg beklager, jeg klarer virkelig ikke å sette meg inn i den bitterheten som noen norske menn her på forumet ser ut til å ha når det kommer til norske kvinners seksualitet og hvem de velger å bruke den på.

Hva er poenget ditt? Blir vi skitne om vi puler tyrkere? Bruker vi opp seksualiteten der nede slik at det ikke blir noe igjen på dere? Burde vi innføre tollbarrierer på damer for å beskytte landets seksuelle ressurser? Er det tyrkernes feil at folk sitter i Norge og er ufrivillige jomfruer? Er damene som gjør det et hån mot skandinavia? Er det et slag i trynet for deg at Laila og Bente drikker shots av kroppen til en bartender i Spania? FYI så var kanskje denne bartenderen en engelskmann som dro ned og åpnet pub, om norske menn er så glade i de ville tilstandene der nede så er det da bare å dra ned selv. Som sagt så har det mer med ferie/miljø/kontekst å gjøre enn masochisme og hevngjerrighet.

hahaha! Meget bra svar!

Føler at trådstarter henger seg veldig opp i sin egen forståelse av hvordan både norske kvinner og tyrkiske menn tenker om seksualitet, uten å vurdere om han rett og slett i sin bitterhet og mangel på norsk fitte, bare tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha! Meget bra svar!

Føler at trådstarter henger seg veldig opp i sin egen forståelse av hvordan både norske kvinner og tyrkiske menn tenker om seksualitet, uten å vurdere om han rett og slett i sin bitterhet og mangel på norsk fitte, bare tar feil.

Når man tyr til personangrep avslører man bare at man mangler saklige argumenter. Slike ynkelige forsøk på å avspore debatten ved å gjøre den personlig er grundig avkledd allerede tidlig i tråden. Det er for øvrig interessant å legge merke til alle de krakilske personangrepene både i tråden og utenfor, denne tråden har faktisk allerede fått et par hat-tråder under andre temasider på KG, en under Ris, ros og spørsmål:

Går det an å ignorere en hel tråd? Jeg ønsker ikke å se den

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509368

og en under Skråblikk og generaliseringer:

Jeg blir kvalm av menn.. som starter tråde på KG om norske jenter sexliv

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=507972

Etter side på side med raseri og personhets er det litt morsomt å se at omkvedet plutselig har blitt at den provoserende debatten er "så kjedelig". :gjeiper: Da frisker det faktisk opp med nok et personangrep. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tyr til personangrep avslører man bare at man mangler saklige argumenter.

Jeg synes det var forfriskende og interessant med en slik debatt i sexforumet. Den engasjerte jo tydeligvis!

Men nå har kanskje mange sagt sitt, og da blir det mer stille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er vel allerede sagt i denne debatten, men kom over en artikkel i dagens Dagbladet som er ganske relevant :gjeiper: :

Slik endret skandinavisk sex-frislipp de greske øyene

http://www.dagbladet.no/2010/09/15/magasinet/film/tv_og_medier/13306382/

synes det er noe søplete over hele greiene. Syv damer på en kveld - og damene er likefullt like villige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha damer med klasse så går du ikke på en bar på aya napa. Norske jenter er relativt billige, men det er (norske) menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha damer med klasse så går du ikke på en bar på aya napa. Norske jenter er relativt billige, men det er (norske) menn også.

Sant nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Gjest Bjørn82

Man skal ikke ha eierskap til noen fra sitt eget land hverken på den ene eller den andre måten

Der er jeg enig med deg.. Enhver sjel for seg selv, og enhver for sitt. Man burde jobbe mere mot dette, da mann ikke burde ha eierskap til mennesker. Din Mann, Ditt Barn, Din Far, Din Mor, Din Bror, Din Søster, Din Venn, Din Kjære. Eller som du ville sagt om disse menneskene.. Min Mann, Mitt Barn, Mine Foreldre etc.

Du vil vel ikke nevne et annet menneske som din eiendom i å gjøre det til ditt med din omtale. Ingen eier noen, og sånne umenneskelige fraser som min foran beskrivelsen av et menneske med tilknytning til er uhørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg enig med deg.. Enhver sjel for seg selv, og enhver for sitt. Man burde jobbe mere mot dette, da mann ikke burde ha eierskap til mennesker. Din Mann, Ditt Barn, Din Far, Din Mor, Din Bror, Din Søster, Din Venn, Din Kjære. Eller som du ville sagt om disse menneskene.. Min Mann, Mitt Barn, Mine Foreldre etc.

Du vil vel ikke nevne et annet menneske som din eiendom i å gjøre det til ditt med din omtale. Ingen eier noen, og sånne umenneskelige fraser som min foran beskrivelsen av et menneske med tilknytning til er uhørt.

nå er jeg altfor trøtt til å oppfatte ironien i dette innlegget(som jeg dypt håper det er masser av), men hva skulle man eller kalle dem? biologisk sett tilhører man jo hverandre, og det blir klæint å si "han fyren og ho dama som skapte meg".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...