Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Og hvis du virkelig tror hore/madonna-tankegangen er død i Spania, hva kommer det da av at spanske jenter ikke på samme vis puler skandinaviske gutter?

At en gjennomsnittlig spansk mann er nærmere skjønnhetsidealet enn en gjennomsnittlig norsk mann? Jeg kjenner et par veldig veltrente, klassisk kjekke norske gutter, og de får alltid pult spanske jenter når de er på ferie.

Jeg har også pult spanske jenter, har til og med hatt en spansk kjæreste, men jeg tror ikke på teorien din. Det rett og slett noe som ikke stemmer. For i så fall skulle jo de spanske jentene i stedet ligget rundt med spanske menn, og det i like stor grad som skandinaviske jenter. Fordi disse angivelig skulle være så mye vakrere. Men det er faktisk stor forskjell på spanske og norske jenters villighet. Det er derfor spanske gutter konkurrerer om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av sesongen. Det finnes selvsagt alltid unntak, nok unntak til at vi alle kjenner løsslupne spanske jenter, men det er ganske stor forskjell på spanske og norske jenter på dette området når man betrakter gruppene utenfra og ikke ser seg blind på enkelteksempler.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca28

Jeg har også pult spanske jenter, har til og med hatt en spansk kjæreste, men jeg tror ikke på teorien din. Det rett og slett noe som ikke stemmer. For i så fall skulle jo de spanske jentene i stedet ligget rundt med spanske menn, og det i like stor grad som skandinaviske jenter. Fordi disse angivelig skulle være så mye vakrere. Men det er faktisk stor forskjell på spanske og norske jenters villighet. Det er derfor spanske gutter konkurrerer om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av sesongen. Det finnes selvsagt alltid unntak, nok unntak til at vi alle kjenner løsslupne spanske jenter, men det er ganske stor forskjell på spanske og norske jenter på dette området når man betrakter gruppene utenfra og ikke ser seg blind på enkelteeksempler.

dette har kanskje med ryktet norske damer har på seg i utlandet da. Noen få norske damer er løsslupne og dermed tror de alle er sånn. Alle norske jenter puler ikke rundt i syden. Det er bare sånn du tror i hodet ditt fordi du tenner på tanken.

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange norske jenter som paradoksalt nok er villere i Syden - der hore/madonna-tankegangen står sterkere - enn hjemme i Norge.

Mange og mange. Det er nok heller et veldig lite mindretall som gjør dette, og de fleste er ungdommer - og norske gutter i like stor grad.

Samtidig som de ydmyker sitt eget lands menn. I disse landene blir nordeuropeiske menn sett på som en gjeng hanreier, bedratte menn som bare finner seg i det, menn uten ære og stolthet.

Dette er vel helst ønsketenkning fra din side. Jeg har aldri hørt denne påstanden før du kom med den i denne tråden, og jeg har aldri opplevd, følt, sett eller hørt om at hvite menn blir betraktet som mindreverdige på dette området, utenom enkelte afro-amerikanere som har falt for visse fordommer. Ellers er faktisk nordiske langt mer populære i middelhavsområder enn noe annet sted. Vikinger, black metal m.m. er langt mer populære i Spania, Italia og Hellas enn de er i Norge.

Disse lokale guttene, som ofte konkurrerer seg imellom om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av en sesong, ville gått av skaftet om de kom over sin søster sammen med en skandinavisk gutt.

Joda. Likefremt skjer dette minst like hyppig som motsatt vei. De lokale jentene går ikke i lenker, heller. Og årsaken er nøyaktig den samme for alle parter: det eksotiske er spennende.

For min del, med min spesielle fetisj er det jo faktisk mulig å finne en slags spenning i denne skjevheten, men jeg skjønner godt at det ikke er alle som ser det på den måten.

Selv tror jeg nok heller at du, med din spesielle fetisj, er mer tilbøyelig for å se det på den måten du gjør, fordi det er dette du ønsker å se.

Men selv om du ikke vil ha en dame som reiser til Syden har jeg ikke akkurat inntrykk av at det straffer seg for de norske jentene, at de som har seg med lokale helter i Syden har problemer med å få seg kjæreste når de kommer hjem til Norge. Det kan nok være at noen menn skriver et par harme innlegg på nett, men i praksis har ikke norske menn annet valg enn å finne seg i det.

Jeg tror nok du sterkt overdriver hvor utbredt sex-turisme er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sånn tankegang er da individuell. Jeg kjenner norske som er gift med spanske menn som faktisk gjør husartbeid hjemme, og de er reale skikkelige mannfolk som ikke ser på norske jenter som horer. Syns ikke jeg er naiv i det hele tatt.

Dessuten grunnen til at norke jenter puler sydeuropeere er jo fordi de gjennomsnittlig er penere enn norske menn,

Det er vel neppe noen objektiv sannhet. Men det kan vel ofte være noe med det som er annerledes. Og når spanske jenter ikke i tilsvarende grad puler skandinaviske gutter er det ikke nødvendigvis fordi de ikke finner dem tiltrekkende. Det er som sagt fremdeles forskjell på Norge og Spania.

pluss at norske menn ikke eier gentleman faktor i det hele tatt bortset fra noen unntak. Ikke mange norske menn som hjelper med å bære en tung koffert ut fra toget eller åpner døra for damer og sånn.

Er det ikke? Jeg er altså et unntak fordi jeg bærer en jentes koffert? (Det har jeg ingen tro på)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Det er vel neppe noen objektiv sannhet. Men det kan vel ofte være noe med det som er annerledes. Og når spanske jenter ikke i tilsvarende grad puler skandinaviske gutter er det ikke nødvendigvis fordi de ikke finner dem tiltrekkende. Det er som sagt fremdeles forskjell på Norge og Spania.

Er det ikke? Jeg er altså et unntak fordi jeg bærer en jentes koffer? (Det har jeg ingen tro på)

ja det er du faktisk. og nå snakker jeg ikke om kofferten til dama di..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange og mange. Det er nok heller et veldig lite mindretall som gjør dette, og de fleste er ungdommer - og norske gutter i like stor grad.

Dette er vel helst ønsketenkning fra din side. Jeg har aldri hørt denne påstanden før du kom med den i denne tråden, og jeg har aldri opplevd, følt, sett eller hørt om at hvite menn blir betraktet som mindreverdige på dette området, utenom enkelte afro-amerikanere som har falt for visse fordommer. Ellers er faktisk nordiske langt mer populære i middelhavsområder enn noe annet sted. Vikinger, black metal m.m. er langt mer populære i Spania, Italia og Hellas enn de er i Norge.

Joda. Likefremt skjer dette minst like hyppig som motsatt vei. De lokale jentene går ikke i lenker, heller. Og årsaken er nøyaktig den samme for alle parter: det eksotiske er spennende.

Selv tror jeg nok heller at du, med din spesielle fetisj, er mer tilbøyelig for å se det på den måten du gjør, fordi det er dette du ønsker å se.

Jeg tror nok du sterkt overdriver hvor utbredt sex-turisme er.

Nei, jeg tror ikke jeg overdriver, og jeg tror ikke du har rett i at hore/madonna-tankegangen er død i Sør-Europa. At det også finnes norske gutter som ligger med lokale jenter endrer ikke at det er den omvendte kjønnsfordelingen som er normalen, for hver norske gutt som puler en spansk jente er det kanskje 30 spanske gutter som puler en norsk, og for hver norske gutt som puler en gresk jente er det 100 greske som puler en norsk. Og kommer vil til Tyrkia går det nesten bare en vei. Og det har neppe med tyrkernes grenseløse attraktivitet og mandighet å gjøre, det har å gjøre med at de passer godt på damene sine, det har å gjøre med den berømmelige hore/madonna-dikotomien som legger en demper på sydeuropeiske jenters utfoldelse og som man må være blind eller naiv eller helst begge deler for ikke å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette har kanskje med ryktet norske damer har på seg i utlandet da. Noen få norske damer er løsslupne og dermed tror de alle er sånn. Alle norske jenter puler ikke rundt i syden. Det er bare sånn du tror i hodet ditt fordi du tenner på tanken.

Og så enkelt kan det sies.

At "jentene der" er mer pripne enn "jentene her" er det slett ikke noe belegg for å si. Det finnes "løse tøser", pripne jenter, og alt imellom, både her og der. Fordelingen er vel omtrent lik, vil jeg tro. Men Hr. Cuckold ser på jentene med sine cuckold-briller, og ser dermed bare det som passer med sin fetisj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel neppe noen objektiv sannhet. Men det kan vel ofte være noe med det som er annerledes. Og når spanske jenter ikke i tilsvarende grad puler skandinaviske gutter er det ikke nødvendigvis fordi de ikke finner dem tiltrekkende. Det er som sagt fremdeles forskjell på Norge og Spania.

Er det ikke? Jeg er altså et unntak fordi jeg bærer en jentes koffert? (Det har jeg ingen tro på)

ja det er du faktisk. og nå snakker jeg ikke om kofferten til dama di..

Så rart, jeg har tatt både fly og tog i hele mitt voksne liv, og hvis ikke jeg har hjulpet en kvinne med å få kofferten inn på toget eller opp på bagasjehyllen har det vært fordi en annen har kommet meg i forkjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke jeg overdriver, og jeg tror ikke du har rett i at hore/madonna-tankegangen er død i Sør-Europa.

Har da ikke nevnt hore/madonna-tankegangen med et ord, jeg.

At det også finnes norske gutter som ligger med lokale jenter endrer ikke at det er den omvendte kjønnsfordelingen som er normalen, for hver norske gutt som puler en spansk jente er det kanskje 30 spanske gutter som puler en norsk, og for hver norske gutt som puler en gresk jente er det 100 greske som puler en norsk.

Dette er det dummeste jeg har hørt. Hvor har du tallene ifra?

Og kommer vil til Tyrkia går det nesten bare en vei. Og det har neppe med tyrkernes grenseløse attraktivitet og mandighet å gjøre, det har å gjøre med at de passer godt på damene sine, det har å gjøre med den berømmelige hore/madonna-dikotomien som legger en demper på sydeuropeiske jenters utfoldelse og som man må være blind eller naiv eller helst begge deler for ikke å se.

Jeg tror det er du som er naiv her. Ikke bare leser du alt for mye i denne "hore/madonna-mentaliteten" som du nevner i annenhver setning, men jeg begynner å lure på om du i det hele tatt vet hva uttrykket betyr. For jeg er i grunnen svært overrasket over at du synes den i det hele tatt er relevant i denne sammenhengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da ikke nevnt hore/madonna-tankegangen med et ord, jeg.

Dette er det dummeste jeg har hørt. Hvor har du tallene ifra?

Jeg tror det er du som er naiv her. Ikke bare leser du alt for mye i denne "hore/madonna-mentaliteten" som du nevner i annenhver setning, men jeg begynner å lure på om du i det hele tatt vet hva uttrykket betyr. For jeg er i grunnen svært overrasket over at du synes den i det hele tatt er relevant i denne sammenhengen.

Relevansen ville du forstått hvis du hadde kjent til hore/madonna-dikotomiens plass i europeisk kultur såvel som i den islamske. Kunnskap er nøkkelen til innsikt og forståelse. Hvis du ikke ser relevansen av hore/madonna-dikotomien i denne tråden skjønner jeg at du ser Europa med helt andre briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har kanskje med ryktet norske damer har på seg i utlandet da. Noen få norske damer er løsslupne og dermed tror de alle er sånn. Alle norske jenter puler ikke rundt i syden. Det er bare sånn du tror i hodet ditt fordi du tenner på tanken.

At alle norske jenter puler rundt i Syden er hverken noe jeg har sagt eller tror. Men skandinaviske jenter er lettere å få til sengs enn søreuropeiske, og det gjelder også for søreuropeiske menn.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en gjennomsnittlig spansk mann er nærmere skjønnhetsidealet enn en gjennomsnittlig norsk mann? Jeg kjenner et par veldig veltrente, klassisk kjekke norske gutter, og de får alltid pult spanske jenter når de er på ferie.

Jeg kjenner også en norsk singel mann på 44, han er gjennomsnittlig pen,sporty og har sex med søte, vanlige spanske kvinner når han er ute og reiser. Han har også sex med kvinner i Italia, Hellas og Tyrkia (muslimer). Han har vist fram fotoalbum og fortalt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne overhodet ikke tenkt meg å ta i en tyrker med ildtang engang. De er et stygt og merkelig folkeslag. Fikk en tyrkisk bartender etter meg på do i alanya. Han foreslo sex på stranda, typen min satt nede i baren. Vi hadde pratet litt og tulla litt med de. Han visste jeg var i forhold. Et paradoks er at norske jenter ikke vil de tyrkiske mennene som kommer til norge som innvandrere men å pule dem i sitt eget land er greit!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner også en norsk singel mann på 44, han er gjennomsnittlig pen,sporty og har sex med søte, vanlige spanske kvinner når han er ute og reiser. Han har også sex med kvinner i Italia, Hellas og Tyrkia (muslimer). Han har vist fram fotoalbum og fortalt...

Det er ingen som har hevdet at alle spanske eller italienske kvinner er dydsmønstere, men det er langt derfra til å benekte at søreuropeiske gutter har mye lettere match med skandinaviske jenter enn skandinaviske gutter har med de søreuropeiske jentene. Hore/madonna-dikotomien lever i beste velgående, og det er ingen symmetri i "kulturutvekslingen" mellom Nord- og Sør-Europa på sexfronten. Her banker søreuropeerne oss ned i støvlene, og det er ikke bare fordi de er så mye vakrere, mandigere eller bedre elskere, men fordi deres egne damer må forholde seg til at det gjelder andre regler for kvinner enn for menn. Det sønnen i huset bedriver dagene med (å ligge med skandinaver) er ikke ok for datteren.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... pluss at norske menn ikke eier gentleman faktor i det hele tatt bortset fra noen unntak. Ikke mange norske menn som hjelper med å bære en tung koffert ut fra toget eller åpner døra for damer og sånn.

Koffertbæring trigger ikke sex for norske damer. Da hadde du sett mange gutter som hang rundt på perrongen sent og tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffertbæring trigger ikke sex for norske damer. Da hadde du sett mange gutter som hang rundt på perrongen sent og tidlig.

Feil, gentlemen-fakter trigger sexlysten hos norske kvinner.

Eller hva mener du er oppskriften? Høytlesning fra Ottars hjemmesider? http://kvinnegruppa-ottar.no/no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seksuell makt er som all annen makt - den korrumperer. Øverst i hierarkiet (seksuell makt = tilgjengelighet av ønskede partnere) står nordiske damer fulgt av tyrkermenn og playere/kjekkaser worldwide. Norske damer (ikke uten unntak naturligvis)kan uten problemer velge seg sex i hvilket land og stort sett med hvilke menn de vil - det er en ubegrenset tilgang på villige menn der ute som mer enn gjerne står i kø for et kort eventyr med en eksotisk norsk jente. Og selvfølgelig benytter hun seg av sine muligheter (det ville norske menn også gjort om de bare hadde hatt dem). Det vanker ingen sanksjoner for en utagerende norsk jente, særlig ikke på ferie i Tyrkia, hvor de der hjemme ikke får vite noe om hva hun holder på med.

Før var det mye tabuer rundt dette, på åtti-tallet kome Åshild Ulstrup med en bok om fenomenet (den gang Hellas) som vakte mye oppsikt. I dag vekker det ikke særlig mange reaksjoner å nevne norske damers påfyll av seksuelle erfaringer i Syden, det er så mange som driver med det og alle vet om det.

I fremtiden vil sikkert norske damer være mere åpne med at de trenger til litt seksuell variasjon, akkurat som de trenger ferie, sol og varme feks i Tyrkia. Og hvis kjærsten på død og liv skal være med, så får han heller se på at kjempekjekke tyrkere får gjøre ting med henne som han selv bare kan fantasere om. For tyrkiske menn er egentlig en større erobring for henne (i og med at de kan velge i så mange nordiske damer, de står høyere i hierarkiet) enn hennes egen hundemann som vel egentlig er best på å massere føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Håper ikke det bare kommer slike svar, det hjelper ikke noenting i forsøket på å forstå norske jenter.

Det er et faktum at veldig mange jenter har mye og uhemmet sex med de lokale på ferie i Tyrkia, jeg er ute etter å forstå hvorfor de er mer attraktive enn norske menn. Oh motivet mitt er ikke fordumsfullt eller kvinnehat.

Hvr ble det av "Ove" i tråden?

Ove: tror nok norske kvinner flest ikke har seg i syden. Tror det er en liten, liten gruppe kvinner som er slik i Norge også.

Hvordan vet du og TS at disse norske kvinnene eventuelt er mer løsslupne med utenlandske menn framfor med dere?

Stikker det under her et mangel på dametekke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvr ble det av "Ove" i tråden?

Ove: tror nok norske kvinner flest ikke har seg i syden. Tror det er en liten, liten gruppe kvinner som er slik i Norge også.

Hvordan vet du og TS at disse norske kvinnene eventuelt er mer løsslupne med utenlandske menn framfor med dere?

Stikker det under her et mangel på dametekke?

Hehe, man vet at man har pirket borti et tema jenter ikke liker når man utsettes for slike drittpakker. :gjeiper: Det er heller ikke den første i denne tråden. Som jeg skrev sist: Det går fint an å se denne skjevheten og undre seg over den uten at man selv er en håpløs nerd som sitter frustrert på gutterommet og runker. Ja, det er faktisk helt naturlig at menn med selvrespekten i behold legger merke til dette, jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner. Det virker som du ønsker at norske menn skal være så til de grader indoktrinert, føyelige og tilpasset norske kvinners behov at de ikke engang legger merke til denne skjevheten. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...