Gina_ Skrevet 7. juni 2011 #1221 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, la oss reise på KG-tur til syden! Det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #1222 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er for KG-tur til syden! Har bare ikke penger til det Men det hadde vært deilig med sol og varme og FRI nå ja... Merker at jeg er superdemotivert i forhold til de siste ukene med skole, siden det ikke ender med en eksamen, og når skolen er ferdig blir det jobb jobb jobb til vi reiser for å gifte oss. Når skal jeg få tid til å bli brun og slappe av, eller å lese til konten min? Konte ja, den ene eksamenen gikk ikke helt som planlagt :gjeiper: Den er bestått, men for å forbedre karakteren må jeg ta eksamen ved første mulige anledning, og da er det konten i August som gjelder. Skikkelig kjipe greier, jeg hadde håpt på å kunne ta dette faget på nytt om 6-12 måneder framfor om to, men sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 8. juni 2011 #1223 Del Skrevet 8. juni 2011 Uff, kjipt å måtte ta det opp. Men tenk positivt, du kan faktisk konte - skal jeg ta opp noe må jeg gjøre det neste gang faget tilbys, og det er ofte ett helt år etter! Noe dritt. Må du være så brun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #1224 Del Skrevet 8. juni 2011 Jjeg må jo være brun til bryllupet :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 8. juni 2011 #1225 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har heller ikke penger til det :frown: Så det blir hyttetur i stedet for Skal dere ut av landet og gifte dere? Brun? Er det ikke bare å ta en spraytan dagen før bryllupet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #1226 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har heller ikke penger til det :frown: Så det blir hyttetur i stedet for Skal dere ut av landet og gifte dere? Brun? Er det ikke bare å ta en spraytan dagen før bryllupet da? Ja, vi reiser til det store ytlandet Jeg er ikke fan av spraytan, det blir alt for ujevnt på meg Huden min liker ikke selvbruning. Nå har jeg fått turnusen min for sommeren, og det ser ut som om det skal gå greit med både jobbing, lesing OG brunfarge-samling heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå