Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er for KG-tur til syden! Har bare ikke penger til det :sjenert: Men det hadde vært deilig med sol og varme og FRI nå ja... Merker at jeg er superdemotivert i forhold til de siste ukene med skole, siden det ikke ender med en eksamen, og når skolen er ferdig blir det jobb jobb jobb til vi reiser for å gifte oss. Når skal jeg få tid til å bli brun og slappe av, eller å lese til konten min? :daane:

Konte ja, den ene eksamenen gikk ikke helt som planlagt :gjeiper: Den er bestått, men for å forbedre karakteren må jeg ta eksamen ved første mulige anledning, og da er det konten i August som gjelder. Skikkelig kjipe greier, jeg hadde håpt på å kunne ta dette faget på nytt om 6-12 måneder framfor om to, men sånn er det bare :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjipt å måtte ta det opp. Men tenk positivt, du kan faktisk konte - skal jeg ta opp noe må jeg gjøre det neste gang faget tilbys, og det er ofte ett helt år etter! Noe dritt.

Må du være så brun da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke penger til det :frown: Så det blir hyttetur i stedet for :) Skal dere ut av landet og gifte dere?

Brun? Er det ikke bare å ta en spraytan dagen før bryllupet da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke penger til det :frown: Så det blir hyttetur i stedet for :) Skal dere ut av landet og gifte dere?

Brun? Er det ikke bare å ta en spraytan dagen før bryllupet da? ;)

Ja, vi reiser til det store ytlandet :fnise:

Jeg er ikke fan av spraytan, det blir alt for ujevnt på meg :sjenert: Huden min liker ikke selvbruning. :(

Nå har jeg fått turnusen min for sommeren, og det ser ut som om det skal gå greit med både jobbing, lesing OG brunfarge-samling heldigvis :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...