CoffeeGirl Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #1201 Del Skrevet 12. mai 2011 Urk, i dag var det lite koselig å gå på vekta - 83.8 Jeg vet jo at det bare er vann, spiste mye salt i går, og medisinene jeg tok i går kveld vet jeg at jeg samler vann av, men det er småkjipt allikevel. Eksamen i dag, og jeg kunne igrunnen ikke brydd meg mindre. Skal møte opp, men det er vanskelig å holde hodet på rett sted merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 12. mai 2011 #1202 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg hadde en slik eksamen tirsdag, endte opp med å ikke levere. Det går det også men håper du får tatt den *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #1203 Del Skrevet 12. mai 2011 Levert, men sannsynligvis ikke bestått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. mai 2011 #1204 Del Skrevet 13. mai 2011 Fikk resultatet på en semesteroppgave i dag, og det var ikke et tilfredsstillende syn.. Så dere er ikke helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #1205 Del Skrevet 13. mai 2011 Det blir feil å si "så bra" nå, Jill, men du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 16. mai 2011 #1206 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvor blir du av da? Håper alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1207 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er her Bare veldig lite som skjer på treningsfronten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #1208 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har ikke trent på tusen år og dager, men lavkarbo går så det suser! Vekta står fortsatt bom på ca 84 (går opp og ned ca en kg annenhver uke ) men satser på at det løsner litt når jeg er ferdig med TR til uka Ellers kan det se ut som om vi må flytte på oss litt tidligere enn planlagt (ca to år før, faktisk ) men sånn er det bare. I så fall blir det jo bare ekstra trim Til uka har jeg semesterets siste eksamen, og så har jeg to uker til med skole før det er ferie. Har overhodet ikke panikk for eksamenen i det hele tatt, jeg føler meg så godt forberedt! Elsker den følelsen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 26. mai 2011 #1209 Del Skrevet 26. mai 2011 Godt å se deg! Kjipt å flytte, men håper det blir til et greit sted. Å ikke ha panikk for eksamen er ganske herlig, har bare skjedd en gang eller to med meg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #1210 Del Skrevet 26. mai 2011 Det blir nok bra altså. Litt mindre enn hva vi egentlig kunne tenke oss (ned mot 30 kvadrat, tror jeg) men det går greit i et år eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 31. mai 2011 #1211 Del Skrevet 31. mai 2011 heia...! Alt bra med CoffeGirl? Lenge siden jeg har vært innom. Men nå er jeg på plass i ny forkledning ;-) Skjer en del om dagen ser det ut som? Eksamen, flytting, bryllup, lavkarbo.... jeg henger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #1212 Del Skrevet 31. mai 2011 I morgen er det duket for siste eksamen, og så blir det to uker til med prosjektrettet skolearbeid og jobb før det er ferie og mer jobb Nesten så jeg har lyst på flere eksamener bare for å kunne ha lesedager og legge opp arbeidet litt selv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #1213 Del Skrevet 3. juni 2011 Da var eksamenstiden over, men det skranter fortsatt med motivasjonen. Jeg har belønnet meg selv med ny pc (den gamle tok igrunnen kvelden i desember, og har jobbet på luft og kjærlighet siden juletider ) og har lovet meg selv at på mandag er det på tide å starte trening igjen! :gjeiper: Starter rolig med litt pilates og enkel stretching tenker jeg, kroppen min er spesielt vond nå, så litt tøy og bøy må til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #1214 Del Skrevet 6. juni 2011 Det ble såklart ikke tid til trening i dag Men jeg har gått litt da, hvis det teller? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 6. juni 2011 #1215 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp, det teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #1216 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor skal det være så vanskelig å stå opp tidlig? Jeg la meg skikkelig tidlig i går, rett før 22, for å klare å stå opp klokka 5 og trene. Men da klokka ble 5, hvem tror dere skrudde av vekkerklokka, rulla over på andre siden og sovna igjen? Lurer på om jeg er så sliten på grunn av været, eller om det er andre ting som gjør det? Skrekkelig slitsomt i alle fall, er såvidt jeg orker å gå opp trapper på jobb og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. juni 2011 #1217 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg blir innmari påvirket av været, både til det positive og negative - så det er ikke umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #1218 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, jeg ser ikke helt bort ifra det altså. Vet jo at jeg blir fysisk påvirket av værskifter på grunn av fibroen, så at jeg blir utmattet av det er kanskje ikke så rart det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. juni 2011 #1219 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg også vært veldig sliten i det siste (spesielt i dag), og har helt glemt at jeg også er litt værsyk. Kanskje derfor jeg er HELT gåen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 7. juni 2011 #1220 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, la oss reise på KG-tur til syden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå