Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Allergier høres veldig kjipt ut, håper du er bedre imorgen! :)

Dødskjipt :( Og sjansen for at jeg kommer til å ha det sånn her fram til August er overhengende, jeg reagerer på alt hele sesongen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen trening siden forrige onsdag, og kosten har heller ikke vært strålende nå i påsken :fnise: Men i morgen er det påan igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: venter spent! Håper du får en bra trening imorgen :)

Jeg håper jeg får til trening i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hverken trening eller kostholdsfokus i dag :sjenert: Middagen var sunn da, men det hjelper lite når jeg avslutter med Starbucks Seattle Latte som jeg har gjort om til "hjemmelaget" ismocca med krem :sjenert: I påsken har det vært mye Cola Zero-drikking, og siste boksen fra Sverige-turen ble tømt i går, så jeg har hatt skikkelig abstinenshodepine igjen i dag :daane: Skal bli greit å få litt koffein inn i systemet nå :jepp:

Ellers har jeg faktisk hatt det første bryllupsrelaterte marerittet i natt :sjenert: Jeg har jo bestilt kjole fra Ebay, og den er nydelig, men i drømmen hadde jeg ikke prøvd den før samme dag som vi skulle gifte oss, og da viste det seg at hele baksiden av kjolen var laget av hvit pels! :daane: Det var så VARMT og STYGT og FÆLT at jeg våkna med puls på sikkert 120 og tårer i øynene! :sjenert: Håper jeg slipper flere slike mareritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: stakkar, mareritt er fæle!

Jeg er veldig interessert i å vite hvordan du gjør om den latte-saken til en ismocha!

Ja, det var igrunnen ganske fælt! :ler:

Man tager en islatte (Seattle-latte-dingsen), tre isbiter og en dl h-melk, kjører alt i en blender littegrann, tilsetter ca en tskje mørk kakao og pynter et glass med sjokoladesaus, heller alt over i glasset, pynter med en god dæsj krem, og voila :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen" og jeg har blitt enige om at vi skal forsøke oss på en uke med lavkarbo, for å se om det har noen effekt på vektnedgang og fysisk form. Jeg sliter litt med å finne ut av om vi skal starte i morgen (jeg jobber lørdag og søndag...) eller om mandag er den beste dagen? Kanskje det igrunnen er likegreit å hive seg rett ut i det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man får null energi og føler seg som crap de første dagene, så ikke rett før jobb! Og tror du at en uke holder da? Hvis dere først skal prøve må dere vel holde på minst to? Eller?

Moro uansett! Ikke aktuelt for meg, elsker pasta, og skal ikke ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starter på Mandag :nigo: Er på jobb denne helga, så jeg orker bare ikke begynne nå. Men har fått oppskrift på et godt lavkarbobrød av en kollega, så jeg har planene klare :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, flau veiing i dag morges. 88 blank. :daane: Tror påsken og to ukers treningsstopp pga allergi har satt sine spor :sjenert:

Men i dag er det lavkarbostart :duskedame:

Frokost - 285 kcal - 0 g/karbohydrater - 14 g/fett - 38 g/protein

120 gram tunfisk

60 gram fetaost i chiliolivenolje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til med lavkarbo! Håper det har kjempe god effekt! :duskedame:

Takk, det håper igrunnen jeg også :gjeiper: Spiste frokost ca. 10.30, og i forhold til den andre kostholdsfilosofien min skal jeg jo helst spise hver annen time, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal spise nå? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger masse tips til mellommåltider på nett.

Epler, nøtter, avacado med salt og pepper, fedonbrød med pålegg, middagsrester, salat, smoothie, Tunfisk med løk og majones kryddret med sitronpepper. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...