Jill Skrevet 28. mars 2011 #1021 Del Skrevet 28. mars 2011 Åh, jeg skulle aldri ha gått på vekta i dag tidlig Den tippa over 88 kg, og selv om jeg vet at det skyldes MYE salt popcorn i helgen så er det kjipe tall å se Forsøker å komme meg back on track i dag, men det er vanskelig etter en helg med soft-is, popcorn, dessert-buffet og vin Har skikkelig sukkerabstinenser Du må jo ikke veie deg på en mandag! Få mannen til å gjemme vekta fra uke til uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. mars 2011 #1022 Del Skrevet 28. mars 2011 Enig, ikke veiing rett etter helg! Spis noe mint, eller noe annet som får tankene dine vekk fra sukker.. spis et ordentlig måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #1023 Del Skrevet 28. mars 2011 Uff da Jeg har også skikkelig sukkerabstinenser nå, for jeg prøve så godt jeg kan å kutte sjokoladen og godteriet igjen etter en periode med alt for mye godt Men dette klarer vi! Jeg gikk som sagt på en liten smell tidligere i dag Men men, i morgen blir en bedre dag Du må jo ikke veie deg på en mandag! Få mannen til å gjemme vekta fra uke til uke Det var kanskje ikke så smart nei... Enig, ikke veiing rett etter helg! Spis noe mint, eller noe annet som får tankene dine vekk fra sukker.. spis et ordentlig måltid. Mint? Hjelper det? Det eneste jeg kommer på som er mint akkurat nå er mint-sjokolade Men jeg har vært på butikken og skaffet snack-a-jacks, så jeg spiser det isteden On a different note: I dag kom brudekjolen min i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 28. mars 2011 #1024 Del Skrevet 28. mars 2011 On a different note: I dag kom brudekjolen min i posten! Ooohh! Får vi se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1025 Del Skrevet 29. mars 2011 Ooohh! Får vi se? Jeg er fortsatt ikke heeelt sikker på om dette er kjolen jeg skal ha eller ikke, men... Er så vinglete, så har bestilt både denne og denne, og dessuten er det tre andre jeg har lyst til å bestille Betalte 800 for den første og 500 for den andre, så jeg blir ikke akkurat ruinert av å bestille flere for å finne ut hvilken jeg EGENTLIG vil ha Opprinnelig var dette drømmekjolen, men det er så mange fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 #1026 Del Skrevet 29. mars 2011 Ååh, nå fikk jeg også lyst til å gifte meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 29. mars 2011 #1027 Del Skrevet 29. mars 2011 Nydelige alle sammen, men jeg syns nr 1 var finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1028 Del Skrevet 29. mars 2011 Ååh, nå fikk jeg også lyst til å gifte meg.... Det er jo snart bryllupssesong Nydelige alle sammen, men jeg syns nr 1 var finest Den er flott den altså, og virkelig fin på også! Men jeg har alltid drømt om kjole med litt farge på, så jeg må bare teste og se om det er kjærlighet ved første blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. mars 2011 #1029 Del Skrevet 29. mars 2011 Åh, kjole nr 1 var NYDELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #1030 Del Skrevet 30. mars 2011 Åh, kjole nr 1 var NYDELIG!! Takk Fordelen med å ha veid seg på mandag (88.7) er det at når jeg veier meg i dag føler jeg at jeg har vært superflink de to siste dagene... I dag stoppa vekta nemlig på 86.7 Ikke at jeg ser noe særlig til de to kiloene, det er jo bare vann, men det er rart hvordan det teite tallet kan få meg til å føle meg bedre Dessuten driver jeg og prøver å venne meg av med light-brus, så her går det i Fun Light for alle penga. Jeg har vel igrunnen aldri levd så innmari opp til nicket mitt før nå, for nå er jeg oppe i fem-seks kopper kaffe om dagen Dessuten er Pepsi Max/Cola Zero-abstinensene helt forferdelige Og jeg vet at det ikke er søtstoff-abstinenser, for det får jeg jo via saften, så jeg er veldig nysgjerrig på nøyaktig hva i den brusen det er jeg har abstinenser etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 30. mars 2011 #1031 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehehe, lettbrus er skumle greier.. Du får holde oss oppdatert på hvordan avvenningen går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #1032 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehehe, lettbrus er skumle greier.. Du får holde oss oppdatert på hvordan avvenningen går! Uff, ja, det er fælt! I går gikk jeg rundt med en halvlitersflaske Cola Zero i sekken hele dagen, som sånn safety-blanket, men i dag har jeg satt igjen den i kjøleskapet hjemme. Var innom Kiwi før skolen og kjøpte Farris, for jeg må ha litt kullsyre, men jeg skal vente så lenge som mulig med å åpne den flaska... Mat-messig sett var gårsdagen ganske grei, havna på rett over 1900 kcal i daglig inntak, men hadde skikkelig hunger hele dagen. I dag har det vært litt bedre, men jeg merker det at brus-sluttingen virkelig påvirker humør og sultfølelse altså! Har ikke hatt økt matlyst mens jeg har drukket brus, mens nå som jeg skal slutte er jeg sulten eller sjesken absolutt hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 30. mars 2011 #1033 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er også veldig sulten for tida, veldig plagsomt!! Heldigvis ikke avhengig av brus, veldig glad for det. Håper abstinensene gir seg raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #1034 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er også veldig sulten for tida, veldig plagsomt!! Heldigvis ikke avhengig av brus, veldig glad for det. Håper abstinensene gir seg raskt I dag har sulten vært holdbar, faktisk Jeg føler meg nesten litt lykkelig. Dessuten har jeg kjøpt sykkel i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #1035 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg har vært og trent Tok turen til senteret som "oppvarmingsjoggetur" (gå 5 - jogge 1 - gå 3 - jogge 5 - gå 2 - jogge 4 - gå 1). Endte opp med å skippe det siste minuttet med gåing, for da var jeg framme på senteret gitt! Deretter var det styrketrening i 50 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 31. mars 2011 #1036 Del Skrevet 31. mars 2011 Smart måte å utnytte turen til treningssenteret på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1037 Del Skrevet 31. mars 2011 Smart måte å utnytte turen til treningssenteret på!! Det var et artig innfall ja Og sambo kjørte ned, for han skulle også trene, så jeg slapp å gå/jogge hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 31. mars 2011 Forresten så merker jeg SKIKKELIG abstinenser etter brusen... Jeg går rundt med konstant hodepine, og alt jeg klarer å tenke på er brus Men nå har jeg ikke drukket brus siden tirsdag kveld, så dette går sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 31. mars 2011 #1039 Del Skrevet 31. mars 2011 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 31. mars 2011 #1040 Del Skrevet 31. mars 2011 Fikk ikke se den andre kjolen, men den første var heeelt nydelig! Bra jobbet med brusen! Hva om du tømmer i deg masse vann hver gang du tenker på brus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå