Gjest Neferet Skrevet 28. februar 2011 #941 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 28. februar 2011 #942 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #943 Del Skrevet 28. februar 2011 Tusen takk I dag har jeg vært på trening, 14 minutter løping utifra programmet mitt, 10 min på crosstrainer, litt lett styrke for overarmer (gadd ikke mer ) og tyve minutter tøying og diverse første og andre posisjons pliéer. Kjenner at sistnevnte virkelig tok på, jeg er superstøl bak på setet allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. februar 2011 #944 Del Skrevet 28. februar 2011 gratulerer med dagen du spreke kvinne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #945 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er støøøøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 2. mars 2011 #946 Del Skrevet 2. mars 2011 Har du hatt bursdag?? Gratulerer på etterskudd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #947 Del Skrevet 2. mars 2011 Har du hatt bursdag?? Gratulerer på etterskudd!!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #948 Del Skrevet 2. mars 2011 Har jeg nevnt at jeg er irritert og frustrert og oppgitt over vekta i det siste? Jeg har veid over 87 hver dag siden søndag, og det syns jeg ikke er noe kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. mars 2011 #949 Del Skrevet 2. mars 2011 Kjedelig! Virker som at du kanskje har stagnert litt? Jeg aner ikke hvordan man kommer over slike hindere... Men nevnte ikke legen din noe om at du var ganske nærme din idealvekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #950 Del Skrevet 2. mars 2011 Kjedelig! Virker som at du kanskje har stagnert litt? Jeg aner ikke hvordan man kommer over slike hindere... Men nevnte ikke legen din noe om at du var ganske nærme din idealvekt? Han gjorde jo igrunnen det Og det er jo de siste fem-ti kiloene som er vanskeligst å gå ned, og nå har jeg ligget mellom 84 og 89 siden mai i fjor, så jeg bør kanskje ta et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. mars 2011 #951 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet ikke jeg, bare prøver å gjøre deg mindre stressa over kiloene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #952 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet ikke jeg, bare prøver å gjøre deg mindre stressa over kiloene Du er snill da! Jeg vurderer å ta vekt-fri, men vet jo hvor utrolig stressa jeg blir av det igrunnen... Er livredd for å gå opp i vekt igjen, men jeg får trøste meg med at jeg ikke går opp 40 kg over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. mars 2011 #953 Del Skrevet 2. mars 2011 Du er snill da! Jeg vurderer å ta vekt-fri, men vet jo hvor utrolig stressa jeg blir av det igrunnen... Er livredd for å gå opp i vekt igjen, men jeg får trøste meg med at jeg ikke går opp 40 kg over natten. Det er ganske utrolig at du har mistet 40 kilo Kanskje du burde kutte ned på vekta og veie deg f.eks annenhver uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #954 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er ganske utrolig at du har mistet 40 kilo Kanskje du burde kutte ned på vekta og veie deg f.eks annenhver uke? Hvis jeg bare hadde klart å holde meg til en gang i uka, ville alt vært okay Jeg veier meg hver dag, og da er det jo ikke rart vekta gjør som den vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #955 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har bestemt meg - fra fredag som kommer (4. mars) skal jeg ikke veie meg før 1. april! Så får vi se hvordan det går Nå er jeg (endelig) ferdig med den skoleoppgaven jeg har sittet med hele dagen, og skal straks pakke baggen med både uniform og treningstøy til i morgen. Blir en lang dag med fem timer fysisk skole, trening og deretter et ganske viktig møte på kvelden. Skulle aller helst ha trent i dag, men jeg rekker ikke det nå... Har nettopp satt et brett med sånne: http://lavkarbo.blogg.no/1200064553_11jan2008.html i ovnen her, men det ser allerede ut som om de blir skikkelig mislykka De har flytt helt ut og blitt flate som flattbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #956 Del Skrevet 2. mars 2011 Update: lavkarbo-flatbrødet (Polarbrød, liksom ) ble ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #957 Del Skrevet 3. mars 2011 Dagens trening: 14 minutter løpetrening (Min. Gå - Min. jogg fordelt sånn: 4 - 3 - 4 - 2 - 1) 15 minutter sykling (4 km) Styrkeprogram overkropp (23 minutter ) Tøying etc (23 minutter) Totalt denne uka mangler jeg 5 minutter på pulsklokka sitt treningsmål om 2 timer og 20 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. mars 2011 #958 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jippi, så bra! Endret 3. mars 2011 av Gina_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #959 Del Skrevet 3. mars 2011 Jippi, så bra! Lurer på om jeg kommer til å være like støl i beina i morgen som det jeg var på tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #960 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg gikk nettopp forbi et speil på badet og innså at jeg sannsynligvis har sittet på det møtet i kveld med noe som ser ut som en veldig heftig pulesveis... Tydeligvis er ikke håret mitt fornøyd med å bli satt opp når det er vått, så det tørker litt sånn rart og småflokete. Nå skjønner jeg i alle fall hvorfor den ene fyren på møtet tittet så lurt på meg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå