Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Uff da! Her startet dagen med at jeg våknet klokka 9, følte på de hovne mandlene og dårlig hørsel, la meg igjen (fordi jeg nekter å bli syk), og våknet 13:30 :daane:

Jeg må visst også lese litt i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da! Her startet dagen med at jeg våknet klokka 9, følte på de hovne mandlene og dårlig hørsel, la meg igjen (fordi jeg nekter å bli syk), og våknet 13:30 :daane:

Jeg må visst også lese litt i dag :sjenert:

Uff, god bedring :klemmer:

Sitter og holder på med power-pointen jeg skal benytte meg av nå, gjør alt fra scratch så det er litt merarbeid enn når jeg tidligere bare har kunnet bruke "gamle" presentasjoner :sjenert: Men hvis jeg gjør dette skikkelig nå kan det brukes om og om igjen senere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Høres lurt ut! Jeg skal egentlig lese masse i dag pga seminar imorgen, et jeg egentlig må dra på, men jeg kan jo ikke om jeg blir liggende rett ut. Obligatorisk er det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Høres lurt ut! Jeg skal egentlig lese masse i dag pga seminar imorgen, et jeg egentlig må dra på, men jeg kan jo ikke om jeg blir liggende rett ut. Obligatorisk er det og...

Det er ikke 80% oppmøte da, sånn at du kan være syk en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det jo ganske viktig å møte opp første gang så man beholder plassen... Og så syns jeg det er kjipt å bruke opp den ene gangen allerede første gang :sjenert: men må jeg, så må jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det jo ganske viktig å møte opp første gang så man beholder plassen... Og så syns jeg det er kjipt å bruke opp den ene gangen allerede første gang :sjenert: men må jeg, så må jeg!

Åh, har du ikke starta seminarer enda? :sjenert: Vi starta 5. januar vi :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, starter denne uka vi... Moro ;) Men du vet jo hvor treige universitetet er! Men jeg har første eksamen om to uker, forstå det den som kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, starter denne uka vi... Moro ;) Men du vet jo hvor treige universitetet er! Men jeg har første eksamen om to uker, forstå det den som kan :)

What? o.O Hvilket fag er det i?? Og hvordan eksamen er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et "avansert emne" :ler: Er en hjemmeeksamen på ei uke, så jeg stresser ikke så mye :) Har fått lest det meste av pensum til nå, så det går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et "avansert emne" :ler: Er en hjemmeeksamen på ei uke, så jeg stresser ikke så mye :) Har fått lest det meste av pensum til nå, så det går nok bra!

"Avansert emne"? :fnise:

Det går sikkert bra :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så puffy og bloated i dag :tristbla: Vekta viste 86.2 kg :daane: og jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Får prøve en uke med strengt strengt strengt regime og se hva som skjer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt regime begynner en annen dag :fnise: Nå koser jeg meg med druer, vaniljekesam og det teite foredraget til i morgen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Digger deg jeg Coffee- gleder meg til den dagen du når målet ditt!!! :danser: Teeeeenk hvor mye du har gått ned! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

07.01.11 - 85.1 kg (+1.5)

14.01.11 - 84.5 kg (-0.6)

21.01.11 - 85.0 kg (+0.5)

28.01.11 - 84.4 kg (-0.6)

04.01.11 - 83.5 kg (-0.9)

11.02.11 - 85.3 kg (+1.8)

18.02.11 - 84.9 kg (-0.4)

Det kjipeste med TR er at det tar så himla lang tid å gå ned det jeg har gått opp - nå er jeg tilbake der jeg var i midten av januar :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...