Gå til innhold

Dagbok à la Ametrin

Ametrin

Anbefalte innlegg

Synes selv jeg var ganske tøff jeg :ler: Men, angrer ikke! Digger studentlivet, selv om jeg gleder meg til å bli ferdig, så livet kan begynne igjen :fnise:

Har du tenkt på å studere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har utdanning, men har vært i tvil om jeg ønsker å jobbe med det samme resten av livet. Hadde jeg hatt guts, hadde jeg skiftet retning for noen år siden. Nå er det nok for sent, både med tanke på økonomi og livssituasjon :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner den :klemmer:

Jeg kunne gjøre dette nå, nettopp fordi det var nå jeg hadde mulighet, siden vi ikke har barn ennå. Hadde ikke utdannelse fra før, fordi jeg ikke visste hva jeg ville da jeg var yngre. Trivdes i jobben jeg hadde, og klarte meg ganske bra. Men plutselig så merker man at man har lyst til å gjøre noe annet. Og når du da ikke har noen utdannelse i bunnen, så er det ikke stort du kan søke på :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt at du grep sjansen nå da :) Kjekt på mange måter å studere, selv om det selvfølgelig er deilig å bli ferdig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det.. bare gleder meg til jeg er ferdig og kan starte livet :Nikke:

Er det flere muligheter innen det du er utdannet som? Sånn med tanke på å kunne finne på noe annet etterhvert, hvis du blir lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Studerer på høgskole :)

Er sååå demotivert akkurat nå. Har en liste, som føles uendelig, med kapitler som skulle vært lest :sur:

I morgen blir det lesedag hjemme. Målet er å stå opp senest 08:00...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Lovte meg selv å stå opp innen 8 i dag, for å starte tidlig med lesingen... men :sjenert:

Nå skal jeg lage litt frokost og sette på litt kaffe, så er jeg i gang altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag :kaffekopp:

Nå har jeg akkurat spist lunsj, prøvde pannekaken din :) Den var nesten for god til å være sunn :fnise: Skal absolutt lages flere ganger.

Måtte bare si det, nå skal jeg ikke forstyrre deg mer i lesingen. Du kom deg jo opp i ikke så verst tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stikker innom :goodbye:

Ja, ikke sant?! Kjempegod!! Lagde den til frokost, og i dag testa jeg den i vaffeljernet. Fordelte røra så det ble to vafler. Funket kjempebra! :jepp: Frokosten ble ferdig på null komma svisj. Liker veldig godt tanken på at den er like sunn som den er god :jepp:

Vet du, den lesingen klarer jeg fint å forstyrre selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var enda en dag over og det er snaaart på tide å finne senga :sove:

I dag har jeg lest noen sider pensum... ikke nok, men iallefall noe :sjenert: Men så har jeg tross alt også gjort litt husarbeid da; vasket 4 maskiner med sengetøy og diverse, og satt på oppvaskmaskinen. Flink flink :Nikke:

I morgen er det igjen tidlig opp, og bort på skolen... håper å bli ferdig med semesterets første innleveringsoppgave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Merkelig hvor optimistisk man er på morgenen. Når jeg legger meg setter jeg vekkeklokka ekstra tidlig for å få tid til det jeg skal, siden jeg måå rekke bussen. Når alarmen ringer noen timer etter, så er jeg så trøtt at jeg gjør alt for å kunne sove noen minutter ekstra...hvert minutt teller :fnise: "Jaja, det går fiint, bare sove liiiitt til bare..." :sove:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er kjempe flink jeg :jepp:

Ikke bare bare å stå opp skal jeg si deg, jeg er av den typen som elsker slumre knappen :fnise:

Ha en kjempe fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, den slumreknappen er flittig brukt her også gitt :sjenert: Kan faktisk finne på å sette alarmen til å ringe 45 min før jeg må stå opp, bare fordi jeg trenger tid til å våkne opp. Må si det er en fryktelig deilig følelse å våkne opp, for så å kunne legge seg godt til rette under dyna igjen og sove videre :fnise: Min kjære samboer blir gal da, dakar...

I dag har jeg endelig fått kjøpt meg ny brødform. Kjøpte en for en liten stund siden, men fant ut etterpå at den var litt for stor for de fleste oppskriftene jeg hadde :klaske: Fant lavkarbobrød fra Møllerens på butikken en dag, så tenkte å lage et par brød senere i kveld, om jeg får anledning... Et til meg og et havrebrød til min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene :fnise:

Sambo sover så godt at han ikke hører vekkerklokken engang han :sovne:

Flink du er da! :jepp:

Fungerer lavkarbo godt eller? Har lenge hatt lyst til å prøve, men kommer ikke i gang :sukk: hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...