Dularfullar Skrevet 10. desember 2010 #281 Del Skrevet 10. desember 2010 BESTÅTT! :-) *heldigris* :) GRATULERER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 10. desember 2010 #282 Del Skrevet 10. desember 2010 I såfall må du sende han videre til meg på torsdag Jeg tror jeg har vært snill nok i år hehe jeg skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 14. desember 2010 #283 Del Skrevet 14. desember 2010 Lykke til Dularfullar og Mauna Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 14. desember 2010 #284 Del Skrevet 14. desember 2010 Lykke til Dularfullar og Mauna Lee tusen takk.... kjenner nervene er i helspenn og fullspenn og gudene vet hva med tanke på morradagen..... skal møte opp på trafikkskolen 11:15, så er det oppvarmingstime før selve oppkjøringa starter kl 12...... jeg håper at jeg får sove noe i natt :S ........ jeg håper inderlig at jeg klarer det.... oppdatering kommer i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 14. desember 2010 #285 Del Skrevet 14. desember 2010 Lykke til Dularfullar! Tenk for en fin julegave, hvis du står ! Rettelse: NÅR du står Blir spennende dette! Har glattkjøring på fredag, og merker at jeg gruer meg litt. Hva gjorde dere der? Jeg har ikke fått vite noenting av kjørelærern min, for dette ble liksom litt tatt på sparket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 14. desember 2010 #286 Del Skrevet 14. desember 2010 Går nok bra, vær på tå hev, og vær heller litt for forsiktig enn omvendt Kjører du opp i Trondheim? (eller blander jeg nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 14. desember 2010 #287 Del Skrevet 14. desember 2010 På glattkjøring var vi to elever i bilen, hvor vi kjørte en vei frem og tilbake til banen hver. På selve banen var det litt teori, gjennomgang av hva man ville ha ut av dagen, litt sikring i bil og slikt.. Først hadde vi en bane der man testet bremselengde ved ulik fart, litt sladding og slalåm. Så dro vi til neste bane der det var om å gjøre å unnvike ting som flytter på seg ved å svinge unna eller bremse. Siste banen var en laaaang sving som vi der det kom ut en dustete fotgjenger midt i Kommer jo litt an på kjørelæreren men min var veldig sånn som pushet på farten slik at vi fikk følelsen av null kontroll.. Ikke moro å snurre rundt i det uendelige :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 14. desember 2010 #288 Del Skrevet 14. desember 2010 lykke til i morra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 15. desember 2010 #289 Del Skrevet 15. desember 2010 Går nok bra, vær på tå hev, og vær heller litt for forsiktig enn omvendt Kjører du opp i Trondheim? (eller blander jeg nå?) takk takk nei er nok ikke i trondheim jeg skal kjøre opp flytta riktignok derfra for et par år siden....... Men jeg havna nok litt lengre sør tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. desember 2010 #290 Del Skrevet 15. desember 2010 takk takk nei er nok ikke i trondheim jeg skal kjøre opp flytta riktignok derfra for et par år siden....... Men jeg havna nok litt lengre sør tilslutt Lykke til Dularfullar! Husk på at kjørelæreren din ikke hadde bestilt noen oppkjøring til deg om du ikke hadde vært flink nok til å kjøre til å få lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 15. desember 2010 #291 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvordan gikk det Dullarfullar? Off som jeg gruer meg til min oppkjøring i morra! Den er kl halv 10 da, så det er hvertfall ikke rushtrafikk jeg skal ut å kjøre i. Så så jeg også at det er meldt 0 grader og snø, så jeg regner med at jeg må kjøre ganske sakte etter forholdene. Eneste er at stipendet mitt ikke har kommet enda, det som jeg hadde tenkt å bruke på oppkjøringen i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 15. desember 2010 #292 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvordan gikk det Dullarfullar? Off som jeg gruer meg til min oppkjøring i morra! Den er kl halv 10 da, så det er hvertfall ikke rushtrafikk jeg skal ut å kjøre i. Så så jeg også at det er meldt 0 grader og snø, så jeg regner med at jeg må kjøre ganske sakte etter forholdene. Eneste er at stipendet mitt ikke har kommet enda, det som jeg hadde tenkt å bruke på oppkjøringen i morra... jeg kan jo ialledall bekrefte at jeg ikke hadde julenissen som sensor, selv om det var en nordlending.............. jeg strøyk :S og jeg ble så jævlig forbanna på meg selv men kjørelæreren min ble overraska og synes sensoren hadde vært for streng........ jeg gjorde to feil... eller nesten... 1. jeg så fotgjenger... som jeg bremsa for men jeg fikk beskjed om at jeg bremsa for seint.. det fikk jeg minus på.. 2. så var det en rundkjøing, hvor jeg også var litt sein med å bremse, hvor sensoren bremset samtidig med meg... :S det var de to tingene jeg strøyk på.. ellers fikk jeg en liten kommentar på at jeg kjørte med litt for stor risiko.. dvs jeg kjørte litt for langt ut mot veikanten av og til..... MEN jeg fikk vite at mine tekniske kjøreegenskaper var veldig gode, og jeg klarte sikkerhetskontrollen med glans... alt i alt så tror jeg at jeg var altfor nervøs.... nå må jeg vente i over 4 uker til jeg kan prøve igjen, men jeg tror og håper at jeg ikke er like nervøs neste gang.. nå vet jeg sånn ca hva jeg må gjennom.. og bare jeg husker å bremse riktig ned i god tid så kommer det sikkert til å gå bra..... Masse lykke til til deg i morra..... prøv å ikke vær altfor nervøs, det ødelegger mye mer enn du aner...og brems mye tidligere enn det du tror, for det er glatt ute... og pass på fotgjengere.......... jeg tror du kommer til å klare det kjempefint!!!! jeg ble så sykt skuffa over meg selv, men kjørelæreren ble nesten enda mer skuffa, han var så sikekr på at jeg skulle klare det..... må ærlig innrømme at jeg felte et par tårer når jeg kom hjem.. Men er ingen verdens undergang.. eneste sure er at jeg må ut med nye 3500kr om en måned.... godt jeg jobber mye nå i desember..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. desember 2010 #293 Del Skrevet 15. desember 2010 Sånt som skjer Dularfullar, får håpe du får øvet masse frem til neste oppkjøring Har du fått ny tid allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 15. desember 2010 #294 Del Skrevet 15. desember 2010 Sånt som skjer Dularfullar, får håpe du får øvet masse frem til neste oppkjøring Har du fått ny tid allerede? ja men hvorfor måtte det skje meg? får høre om evt. ny tid i morra tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 15. desember 2010 #295 Del Skrevet 15. desember 2010 Uff, det var kjipt Dullarfullar. Syns det var lite å stryke på, for det virker ikke som du gjorde noen direkte feil. Får ta det veldig med ro i morra (og heller stryke på at jeg sinker trafikken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 16. desember 2010 #296 Del Skrevet 16. desember 2010 Uff, det var kjipt Dullarfullar. Syns det var lite å stryke på, for det virker ikke som du gjorde noen direkte feil. Får ta det veldig med ro i morra (og heller stryke på at jeg sinker trafikken ) krysser fingrene for deg nå har jeg fått en ny oppkjøringsdato, jeg må vente helt til 2. februar før jeg kan ha en ny oppkjøring, og det er nesten på dagen et år etter min første kjøretime.... Det blir min siste sjanse, jeg har ikke råd til å ha flere oppkjøringer..... så da får det briste eller bære.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 16. desember 2010 #297 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvordan gikk det Mauna Lee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 16. desember 2010 #298 Del Skrevet 16. desember 2010 Bestått :D :D Hurra!!! Hadde en kjempehyggelig sensor som jeg fant tonen med med en gang, så vi satt å diskuterte alt fra pedagogikk til world of warcraft. Dette gjorde jo også at jeg ble mindre nervøs og kjørte bra, trass i litt dumt vær. Jeg hadde også en rute som gikk mest på landeveier, så jeg slapp helt bykjøring og flerfeltsrundkjøringer å sånn. Gleder meg veldig til å komme kjørende til folk nå :D er nemlig veldig få som vet at jeg har hatt oppkjøring, og så lenge jeg klarer å la være å oppdatere statusen min på facebook, er det nok noen som får seg en overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 16. desember 2010 #299 Del Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 16. desember 2010 #300 Del Skrevet 16. desember 2010 Bestått :D :D Hurra!!! Hadde en kjempehyggelig sensor som jeg fant tonen med med en gang, så vi satt å diskuterte alt fra pedagogikk til world of warcraft. Dette gjorde jo også at jeg ble mindre nervøs og kjørte bra, trass i litt dumt vær. Jeg hadde også en rute som gikk mest på landeveier, så jeg slapp helt bykjøring og flerfeltsrundkjøringer å sånn. Gleder meg veldig til å komme kjørende til folk nå :D er nemlig veldig få som vet at jeg har hatt oppkjøring, og så lenge jeg klarer å la være å oppdatere statusen min på facebook, er det nok noen som får seg en overraskelse. Gratulerer selv så strøyk jeg på teorien idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå