Gå til innhold

når tok dere graviditetstest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med sommerfugler i magen på forventet TR dag og ingen tegn til noen TR... Kjøpte en clearblue test i stad, men har ikke brukt den enda. Tenkte jeg skulle vente litt til, for TR kan jo dukke opp... selv om jeg er ganske så regelmessig til vanlig... Testen koster jo litt penger og kan jo vente noen dager til. Men vet ikke om jeg klarer. Har vært prøver siden april forresten.

Når testa dere?? På forventet TR dag eller senere? Vet jo at testen kan gi sikkert svar i dag, men TR kan jo fortsatt komme. Åh...spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa ti dager etter befruktning, altså 4 dager før mensen skulle komt. Men jeg hadde aldri regelmessige sykluser. Brukte pinne med streker, og den var nesten usynlig. Sikkert lurt av deg å teste med morgenurin :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt to tester, hadde jeg testet nå. Hvis jeg bare hadde hatt en, så hadde jeg ventet til i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet fire dager etter at mensen skulle vært der med en CB digital og ordet gravid poppet opp i displayet før jeg i det hele tatt rakk å legge ned testen. Lykke til med testingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØR forventet mens. Hadde en aning om at noe var på gang og fikk positiv test 4 dager før jeg skulle ha hatt mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen testet jeg negativt dagen før jeg forventet mens, testet positivt to-tre dager senere. Denne gangen så testet jeg ikke før jeg var 6-7 dager over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet vel to-tre dager etter forventet mens og fikk negativ. Fikk positivt en uke senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet dagen etter forventet mens med en CB uten digital. Krysset kom opp før teststreken. Trodde ikke på det, så tok en CB digital dagen etter. Den viste gravid og 2-3 . Da valgte je gå tro på det.

Må legge til at jeg gikk på nedreguleringsspray i fbm IVF forsok da jeg testet. hadde ikke regnet med et pos utslag. Ville bare utelegge graviditet før jeg fortsatte på spray. Sluttet brått da jeg fikk pos test.

Er 6+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet noen dager før forventet mens. Jeg skulle på selskap så var kritisk at jeg visste. Jeg hadde ingen symptomer eller noe som helst. Tvilte egentlig på at jeg var gravid men siden vi var prøvere sjekket jeg for sikkerhets skyld. Var da tre uker og to dager på vei regnet jeg meg frem til :)

Men det er sikkert lurt å vente et par dager og teste med morgenurin som flere her sier. Tester koster som du sier penger. Men er du kjempe spent så kan du sikkert teste i dag. Jeg testet ikke med morgen urin, og de ble en veeeeldig svak strek. Mannen ble jaget ut med beskjed om å kjøpe inn flere tester av forskjellige merker. Det eneste jeg gjorde den dagen følte det som var å tisse på pinner bare for å få gleden av strekene og GRAVID som lyste opp :)

Men jeg kjenner til flere som har vært gravide og testet like tidlig som ikke fikk utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Takk for alle tips. Testet i dag morges og testen viste GRAVID og 2-3 uker siden befruktning! HURRA!!! :gravid::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet fire dager etter at mensen skulle vært der med en CB digital og ordet gravid poppet opp i displayet før jeg i det hele tatt rakk å legge ned testen. Lykke til med testingen :)

Akkurat samme historie som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...