Gå til innhold

Lillefots hverdagsliv


~lillefot~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir vanlig DBS trehjulssykkel :)

Nå holder jeg så smått på å planlegge bursdagen til snuppemor. Det blir hello kitty-tema, så hvis noen har tips til kake, og pynt, så tar jeg gjerne imot. Vet noen hvor jeg kan kjøpe papptallerkener m.m., med HK motiv?

Holder på å lage banner til snuppa nå: dette er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bursdagsplanlegging :jepp: PÅ ebay kan du vel finne en hel masse, men er kanskje litt sent å bestille derifra nå? :klo:

Håper dere har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått mamma til å kjøpe hello kitty-papp :)

--

Jeg har vært litt stille her - igjen, og grunnen er at jeg har litt for mye å tenke på for tiden... Jeg har funnet en ganske stor kul på halsen, som må sjekkes med UL rett etter påske. Jeg oppdaget den i desember, men den har vokst siden da. Den er ikke vond, men det kan være både positivt og negativt. Jeg prøver å tenke positivt på dette, men det er ikke så lett, når jeg vet hva alternativet er.

I tillegg til dette, begynner jeg å kjenne på at jeg ikke vet om jeg har jobb etter sommeren. Jeg får vite det senest 1. mai, men det er grusomt lenge til... Jeg orker ikke tanken på å skulle ut og søke jobb igjen.

--

Nå prøver vi å nyte påsken. Været er nydelig, og det er masse ting vi skulle ha gjort mtp. pappkasser som bør opp fra kjelleren - men det var dette med overskudd, da. Jeg har i hvertfall endelig vått kjøpt og sydd gardiner til soverommet og loftstua, så det er jeg kjempefornøyd med. Jeg har også vasket litt gulv og klær, men jeg må nok få fart på rumpa og få gjort noe mer snart. Må bare ha pittelitt pause mens snuppemor sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner igjen redselen din med å finne en kul på halsen.

Fant selv en slik i november i fjor, og var inne og tok kreftprøver og UL av den, heldigvis var det bare en lymfe og var helt ufarlig. Jeg sender deg gode tanker og håper det er like ufarlig hos deg :klemmer:

Når det gjelder jobb, har jeg det slik selv.. :sjenert: men vi får håpe det ordner seg for snille jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har snuppa blitt 2 år gammel :hjerte: Tenk at tiden har flydd så fort!

Hun fikk trehjulssykkel, sykkelhjelm, en nydelig strikket jakke + kjole, pysjer, lego, penger, støvsuger (!), lekekjøkken med tilbehør, sandkasse m.m. Det var kjempekoselig, men jeg må si at jeg er glad det er over. Jeg er som nevnt før veldig sliten for tiden, og det er ikke mye jeg orker.

Jeg har vært til ultralyd med kulen på halsen. Legen sa at han ikke kunne si med sikkerhet hva dette var, men at han ikke helt likte det han så. Jeg skal derfor på sykehuset på torsdag for å ta prøver.

Jeg har forresten fått vite at hun som har vært i permisjon fra jobben ikke kommer tilbake. Siden det er snakk om en fast stilling tror jeg den må lyses ut, og jeg er derfor redd for at noen med lengre ansiennitet(?) enn meg snapper jobben foran øynene på meg. Jeg orker ikke tanken på å måtte ut på jobbmarkedet igjen, og jeg elsker virkelig den arbeidsplassen jeg nå har. Jeg håper det ikke går så lang tid før jeg vet noe sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye med vel overstått 2årsdag til snuppa :hoppe: kan tenke meg det var stas med så mye presanger :jepp:

Uff, håper de finner ut av det med kulen, og at de ikke finner noe :klem:

Er det et hardt arbeidsmarked der du bor? I Bhgen hvor jeg har hatt et vikariat nå har de nettopp lyst ut 2 faste stillinger, og det var kun 1 søker, som ikke var kvalifisert! Går an å håpe at det er slik hos dere også, slik at du får fortsette. Skjønner godt du ser mørkt på å må ut på jobbjakt igjen, det er kjipt å ikke vite hva man skal! Og det er krevende å skrive søknader/dra på intervju etc. Selv synes jeg det er helt pyton, gruer meg alltid vilt til intervjuer!

:klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger å prate eller bare komme deg ut litt, gi meg en lyd, jeg er ikke langt unna :klemmer:

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det tok laaaaang tid før jeg fikk vite noe om den stillingen, gitt. Men:

JEG HAR FÅTT MEG FAST JOBB! :danse:

Jeg fikk vite det fredag for halvannen uke siden, og i dag fikk jeg vite at jeg skal jobbe med de eldste barna - altså at jeg må bytte avdeling. Men det går helt greit! :) Jeg er så lettet! :bolledeig:

Så var det denne kulen på halsen, da. Jeg har vært på sykehuset for å ta vevsprøver av den, men det ville de ikke gjøre før en ØNH-spesialist hadde sett på den. Så nå sitter jeg og venter på innkalling. Har blitt lovet å komme inn før slutten av juli. De hadde forresten ringt meg for å tilby meg en time denne uka på mandag, men da jeg ringte opp igjen, var kontoret stengt, så den timen glapp :frown:

Så må jeg nesten fortelle at vi så smått har begynt å tenke på nr 2. I hvertfall i den grad at jeg har sluttet på Cerazette. Jeg skal be legen om en henvisning til gynekolog, slik at jeg vet at jeg har eggløsning og at alt er i orden. Har ikke fått tanta ordentlig igjen enda - slutta p åpilla i slutten av mars, så synes den skal komme snart, så vi får begynt.

Klem til dere alle :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...