AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg har kronisk bihulebetennelse, og som følge av dette er jeg stadig temmelig "tett" i ørene. Hvis jeg skal dra til legen for å skylle hver gang det tetter seg har jeg nesten ikke tid til andre ting, så lurer på om noen har gode erfaringer med å gjøre dette hjemme? Har prøvd med sånn øreballong man kjøper på apoteket, men virker som vannstrålen ikke blir kraftig nok til å få ut det som er tett. Hjelper heller ikke å myke opp med å ha olje i øret først. Hos legen bruker de en mye kraftigere spylesak, men litt usikker på om det er trygt å bruke en sånn selv? Er det andre teknikker som fungerer? Skyller også nese og bihuler daglig, og bruker saltvannsspray ved behov. Bør også nevne at jeg har pollenallergi, og i sesongen er det ekstra ille.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Vi anbefale deg "nesehorn" med saltvann til å skylle bihulene dine. Og lys fra helsekost som man setter i øregangen og tenner på i andre enden. Dette skaper et trykk som gjør at voksen kommer ut. Ikke vondt, ikke ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå