Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begyner det snart :) Yaai

Skrevet

Ryktene går jo om at mange har funnet drømmedama.. Christian Fredrik er visstnok observert i hjemtraktene til en av sine friere. Noen som har peiling på hvem det kan være??

Skrevet

Ryktene går jo om at mange har funnet drømmedama.. Christian Fredrik er visstnok observert i hjemtraktene til en av sine friere. Noen som har peiling på hvem det kan være??

Jeg så han i hovedstaden for 1-2 uker siden. Er noen av dem fra Oslo?

Skrevet

Syns det tar litt lang tid før man blir kjent med alle iår. Det skyldes nok at det er altfor mange damer med! Hvis det hadde vært to menn og to damer som bønder så hadde det vært bedre. Yess.

(Derfor aner jeg heller ikke om noen er fra Oslo.) :)

Skrevet

Jeg tror Jeanette (hun høye, søte med langt lyst hår som spilte piano) er fra Oslo, hun ble ihvertfall beskrevet som "byjente" og snakker østlandsk, så..

Men det trenger jo ikke bety noe at han var i Oslo, det kan jo ha vært pga noe helt annet. De gjør vel diverse intervjuer for tiden, med Se og Hør f.eks :roll:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Men får de lov til å gå offentlig med de jentene som de valgte før serien er ferdig??

Skrevet

Det hadde vel vært umulig å fått et forhold til blomstre om de ikke fikk lov til å bevege seg sammen i det hele tatt utendørs. men de må vel være litt forsiktige vil jeg tro..

Men disse ryktene sier ingenting om at CF og dama har blitt sammen, men at han har blitt sett i hjemtraktene hennes. Og ettersom det er "hjemtraktene" tolker jeg det til at det er sted det er litt oppsiktsvekkende at han dukket opp, og det er vel ikke så rart om han er i oslo en tur. :)

Skrevet

Hørte i "Godkveld Norge" igår at det blir dramatikk i Bonderomantikk imorgen. Kanskje det er den berømte fjøra som blir til x antall høns? :fnise:

Skrevet

Hørte i "Godkveld Norge" igår at det blir dramatikk i Bonderomantikk imorgen. Kanskje det er den berømte fjøra som blir til x antall høns? :fnise:

Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Fikk ikke sett i dag - hvem røk?

Skrevet

Fikk ikke sett i dag - hvem røk?

Skrevet

Gleder meg! :hoppe:

Så slemme dere er. :frustrert:

Skrevet

Så slemme dere er. :frustrert:

Fordi jeg gleda meg til det skulle begynne?

Skrevet

Fordi jeg gleda meg til det skulle begynne?

NeiNei. Men slemme mot kristne deltagere fra sørlandet.

Skrevet

javel. hvordan da?

Skrevet

Det lurer jeg også på. Synes ikke vi er slemme overhode, bare litt godmodig humring. Hyggelig tråd som jeg håper ingen ødelegger.

Ellers var det ganske så småkoselig idag og slett ingen dramatikk som antydet. At noen trekker seg fordi de ikke føler "noe", er jo forståelig.

Skrevet

javel. hvordan da?

"Hun tok vel til vettet. Makan til trøtt type. "

Men det var kanskje verre i fjor.

Skrevet

Da det sto mellom Kristin og hun andre(husker ikke navnet) så viste jeg Jostein ville velge Kristin. Hun har jo vært han sin stor favoritt siden begynnelsen. Tror han ender opp ho. Eller håper det :)

Så håper jeg Andre velger Silja og CF velger Anette eller Jeanette.

Skrevet

At typen er trøtt har ikke noe med at han er kristen å gjøre? Han kunne vært like trøtt om han ikke var kristen.

Kristen eller ei, han er den trøtteste typen i denne runden ;)

Foresten synes jeg det var rart at Christian Fredrik lot Line dra, var sikker på at han kom til å ende opp med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...