Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Tausheten er brutt....................

Plutselig lagde PC`n litt veeeel høy lyd...

Det popper opp en boks til høyre der det står navnet til min eks..

Jeg åpner vinduet... og hva skriver han??

E

thats it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver han bare E?

Jeg tror jeg ville latt være å svare.. har ikke lest hele boka di, men det virker som om han har gjort deg veldig vondt.

:troest::klem:

Hev deg over han. Kutt han helt ut. Er mitt råd.

Skal lese hele boka di så jeg kjenner historien litt bedre. Hvis jeg får lov da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver han bare E?

Jeg tror jeg ville latt være å svare.. har ikke lest hele boka di, men det virker som om han har gjort deg veldig vondt.

:troest::klem:

Hev deg over han. Kutt han helt ut. Er mitt råd.

Skal lese hele boka di så jeg kjenner historien litt bedre. Hvis jeg får lov da.. :sjenert:

:velkommen:

:vinke:

Selvfølgelig får du lov :)

Jepp, bare en E... som jeg skrev i Al`s dagbok, så svarte jeg med et ? og da ble det stilt.. Jeg som hadde håpa på at han ENDELIG tok intiativ til å i det minste si unnskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres ikke bra ut, ILWL :sukk: Jeg kjenner meg (dessverre) igjen i mye av det du skriver. Jeg tror du vil få det bedre om du kutter han helt ut. Jeg blir litt redd på dine vegne :troest:

Bare send en PM hvis du trenger snakke eller om du vil ta det i en av bøkene så... :jepp:

----

Elsket posten din den 20. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Horoskop for Fiskene: 23.10.10

I dag er dagen for å si tingene uten å overveie dem først. Det er noen som provoserer og plutselig sprenger en bombe. Friheten er tiltrekkende.

Oi da....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: da skal jeg lese boka di. :klem: Jeg vet hvor vanskelig det kan være å la være å svare, men jeg tror kanskje det er det beste. :troest:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens Horoskop for Fiskene: 23.10.10

I dag er dagen for å si tingene uten å overveie dem først. Det er noen som provoserer og plutselig sprenger en bombe. Friheten er tiltrekkende.

Oi da....

:skratte:

Noen ganger har de der horoskopfolkene rett gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres ikke bra ut, ILWL :sukk: Jeg kjenner meg (dessverre) igjen i mye av det du skriver. Jeg tror du vil få det bedre om du kutter han helt ut. Jeg blir litt redd på dine vegne :troest:

Bare send en PM hvis du trenger snakke eller om du vil ta det i en av bøkene så... :jepp:

----

Elsket posten din den 20. ;)

:velkommen: til boka mi :)

Redd på mine vegne? Hva tenker du på?

Er ikke lett dette med kjærligheten altså.. Men joda, man vet jo at man egentlig får det best uten dem som gjør sånt.. Men er lettere sagt en gjort ;)

Men har ikke snakket med han siden onsdag da.. :5:

Hehe, måtte jo feire opprykk!! :nigo::bolledeig: Har venta på det i 6 år så!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger har de der horoskopfolkene rett gitt ;)

Ja det hender seg at det stemmer. :jepp:

Hehe, og jeg som skal på fylla i morgen.. Kan bli skummelt! :skratte:

Hans var ikke bedre....

Det er stress i luften hva angår personlige anliggender. Det er fare for å treffe gale eller altfor impulsive beslutninger.

Kan bli intr. i morgen!! :skratte::skratte:

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: da skal jeg lese boka di. :klem: Jeg vet hvor vanskelig det kan være å la være å svare, men jeg tror kanskje det er det beste. :troest:

Ja det er nok for det beste.. Har ikke skrevet noe mer til han da!! Flinke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var litt skummelt med det der at han liksom hang utenfor der du bodde og sånt :sjenert: Men jeg er litt redd av meg når det gjelder sånne ting da :sjenert:

OPPRYKK! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinker til Supra! :fnise:

---

Må legge meg jeg nå. Jobb i morgen. Håper du får en fin lørdag, ILWL! :klem:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var litt skummelt med det der at han liksom hang utenfor der du bodde og sånt :sjenert: Men jeg er litt redd av meg når det gjelder sånne ting da :sjenert:

OPPRYKK! :duskedame:

Var litt småredd jeg også.. Men det virka som han bare sa det, uten at han faktisk var her.. Så jeg aner ikke :P

Vinker til Supra! :fnise:

---

Må legge meg jeg nå. Jobb i morgen. Håper du får en fin lørdag, ILWL! :klem:

Sove godt! Ha en fin lørdag du også, håper du finner noen å kline med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Inne og sniker/leser.

Jeg har lest alt nå, og må bare si at det jeg sitter igjen med at du ikke må finne på å invovlere deg med denne mannen på nytt. Han har tydeligvis ingen skrupler når det gjelder dine følelser, og virker ikke stabil.

Du fortjener ikke en sånn tulling, når det finnes så mange flotte menn som vil elske deg - og bare deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Inne og sniker/leser.

Jeg har lest alt nå, og må bare si at det jeg sitter igjen med at du ikke må finne på å invovlere deg med denne mannen på nytt. Han har tydeligvis ingen skrupler når det gjelder dine følelser, og virker ikke stabil.

Du fortjener ikke en sånn tulling, når det finnes så mange flotte menn som vil elske deg - og bare deg!

:velkommen: skal du være Supramundane! :)

Jeg vet jeg vet.. Men som sagt, følelsene forsvinner ikke over natten.. Har iallefall lyst å snakke ut med han så det er mulig å hilse på hverandre om vi skulle møtes tilfeldig.. Og har såååå masse spørsmål jeg vil ha svar på....

Men jeg vet at han har det vondt når jeg ikke tar kontakt.. Så det er best sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare :dåne: av at han skriver E.

Du skulle ikke ha skrevet en dritt tilbake, han fortjener ikke din oppmerksomhet. Den dagen han kommer for å unnskylde seg så kan du høre på han for derretter lukke døra/legge på/ lukke msn e.l.

:kjefte: litt i natten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...