Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Vil du ha en som ikke vet om han vil ha deg da? Du fortjener bedre =) En som ikke er i tvil om at han vil være sammen med deg! FOr han finnes han også ;) Man må bare leite litt lenger!

Ser ut for meg som han har deg i sin hule hånd, han kan flørte når han vil, han kan ignorere deg når han vil, og du er med på leken uansett. Prøv å kutt kontakten, vær kald og balansert.

Dette kommer du deg igjennom =) Tenk den dagen du møter Mr. Perfect , da du er jammen glad det ble over og ut med denne karen!

Takk for gode ord Mir. Du har helt rett :) Jeg skal prøve å være kald og litt likegyldig, og så gå videre. It wasn`t ment to be.. Enkelt og greit..

Alle fortjener noen man vet vil ha en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjære dagbok!

Noen dager siden sist :P Skjer mye både på jobb og på fritiden, så har ikke fått tid til så mye internett.

Hadde første dag i ny jobb forrige mandag, og det gikk ganske greit. Er igrunn de samme arbeidsooppgavene som jeg har hatt i hele sommer, men har nå fått den rette tittelen ;)

Er mye ansvar, men jeg føler jeg har ganske så grei kontroll, og jeg merker jeg at jeg trives veldig godt med mye ansvar.

Foreløbig har jeg et vikariat ut året, men stillingen er lyst ut med søknadsfrist 17.oktober. Så jeg må nok snart gå i tenkeboksen for å finne ut hva jeg vil, om jeg vil tilbake til gamlejobben, eller om jeg kunne tenke meg å fortsette med det jeg gjør nå. Er bare 23 år, og gjennomsnittsalderen i disse jobbene er vel rundt 28-30 tenker jeg. Så må tenke nøye gjennom om jeg er klar for en sånn type jobb så tidlig, fast.

Jeg vet at sjefen er fornøyd med det jeg gjør, siden jeg tross alt fikk vikariatet. Men om jeg skulle få jobben om jeg søker, er en heelt annen sak. Så har litt å tenke på der ja! Men jeg har en gyllen mulighet da, med tanke på at jeg har vikariatet frem til jul, så får jeg jo ca en måned å prøve meg ut på, før jeg må søke. Så jeg finner nok ut hva jeg vil :)

Ellers så har jeg vært en del med min "kjære". Han har tatt valget sitt, og det er meg. Vi har snakket mye sammen, og han skjønner min side overraskende godt og pusher meg ikke eller noenting. Han gir meg pusterom, han gir meg tenketid, men likevel gir han meg kjærlighet og passer på at jeg har det bra. Han får meg glad selv om jeg ikke vil at han skal få gjøre meg glad. Han får meg til å føle meg elsket, selv om jeg ikke vil føle det. Han er helt forandret! Han er en helt ny person! Selv om jeg er negativ, så gir han seg ikke. Han viser meg at dette er virkelig det han vil!

Vi ble enige, eller jeg ble enig med meg selv, om å prøve å se om vi hadde noe mer å gå på. Han må vise meg at han mener det han sier, og at det ikke bare er ord lenger. Han skal gjøre noe med situasjonen, og han skal gjøre det han sier han skal gjøre med tanke på eksen og ungene og alt det der. Er mye ting og tang som må fikses der, og det må han gjøre. Jeg kommer ikke til å sitte å se på at alt faller tilbake til det gamle, og at han lar bare ting skure og gå. Han må vise at han mener det han sier! Så vi, jeg, bestemte oss for å være venner fremover, men at vi har de samme forpliktelsene overfor hverandre som vi hadde hatt som kjærester. Jeg vil se om vi kan klare å finne tilbake til hverandre..

Fredag skulle jeg dra til Haugesund, skulle være der i helgen. Vi fikk en kjempekrangel!! Han henta meg på jobben for at vi kunne prate litt sammen, og så kjørte han meg til bussen. Vi kom ikke så langt i samtalen før jeg måtte gå pga bussen, så han bestemte seg for å kjøre meg til flyet. Det redda oss.. Vi fikk snakket ut, begge to, og fikk renset luften skikkelig. Jeg begynte nesten å gråte når jeg skulle dra, fordi jeg ville ikke være borte fra han hele helgen.. Men han sendte en kjempe god mld til meg når han var tilbake i bilen, og hele helgen har vi bare vært gode mot hverandre og bare savna hverandre. I går kom han til meg når jeg var kommet hjem, og vi hadde det helt fantastisk sammen. Han har aldri vært så god og kosete og full av kjærlighet noengang! Det eneste jeg tenkte hele helgen var at jeg ville bli sammen med han igjen. Det var det eneste rette.. I går hadde vi vært sammen i 4mnd om vi fremdeles var sammen. Så rett før vi sovna, hvisker han inn i øret mitt "så fin du er kjære. Håper du vet at jeg er veldig veldig glad i deg. Sove godt da. Jeg elsker deg." Jeg fikk nesten tårer i øynene.. Jeg svarte med "Gratulerer med 4mnd kjære. Jeg elsker deg også". Da ble han kjempe glad og spurte og det betydde at vi var sammen igjen. Ja det betyr det sa jeg. Hvorfor ble du så glad? Jo fordi jeg var blitt kjæresten han igjen :)

Så vi er sammen igjen.. Men vi skal ta det veldig rolig og stille, og det er ikke "offisielt" enda. Jeg har ikke klart å snakke med bestevenninna mi eller bestekompsien min om dette en gang. Føler alle bare dømmer både han og emg og ikke lar meg bestemme selv hva jeg føler og hva jeg vil. Ja det er en stor sjanse å ta, og jeg er ikke garantert at denne gangen går det bra. Kanskje jeg er dum som gir forholdet en sjanse til, men det føles helt rett og da klarer jeg ikke å gi faen! Og det var som en sa, man må satse for å vinne. Jeg har aldri elsket noen på så kort tid før, men her kan jeg med hånden på hjertet si at jeg elsker han! Så jeg er villig til å gi det en sjanse. Men det blir hardt, og vi må jobbe veldig mye begge to til å få det til å funke...

So, wish me luck! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ordnet bursdagsgaven til min kjære. Han har bursdag om ca en uke, så det var på tide.. :P

Når vi var i Las Vegas, nevnte jeg at jeg kunne tenke meg å dra på spa.. Da sa han at han ikke visste om han likte spa eller ikke, fordi han aldri hadde vært på det. Så jeg har bestilt en time med spa for to, 25min boblebad, 25 min massasje :) Har spurt om vi kan ta me champagne eller øl i boblebadet også. Etterpå blir det ut å spise.. Å finne den "rette" restaurant er ikke bare bare.. Jeg vet at han liker Big Horn og at det er yndlingen hans, men jeg ble ikke særlig imponert over Big Horn da jeg var der.. Men når vi var i Las Vegas, likte han Hard Rock veldig godt. Og han visste ikke at de var i Oslo en gang ;) Så jeg tenker å ta han med dit :) Har bestilt bord nå. Tenker å høre med de om de kan sette opp bildet av oss på bordet, som ble tatt av oss på Hard Rock i Las Vegas. Det hadde vært litt kult :)

I gave skal han få innrammet bilder av oss. Vi hadde et på kommoden min på soverommet, men det ble kastet da han slo opp.. Så nå tenker jeg å få et nytt bilde på plass.. Men klarer ikke velge mellom de fire beste bildene fra turen vår, så da tar jeg alle sammen i den minste størrelsen, og tar de i en ramme sammen :)

Han får ikke noe særlig materialistisk, men det syns jeg er helt greit. Jeg vil heller gjøre noe ut av dagen som han husker. Og han har klaget mye over ryggplager i det siste, så da kan massasje være bra for ham :) Og jeg tror dette kan bli en veldig koselig dag :)

I tillegg har jeg tatt kontakt med et vennepar av han for å høre om vi kan lage en slags liten feiring med gode venner helgen før bursdagen hans, da han har ungene helgen etter..

Håper han blir glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si hei :briller:

Har titta litt innom her og vil gjerne følge med videre :Nikke:

Hei Silje og velkommen!! :) Følg gjerne med videre :) Det tar noen dager mellom hver gang jeg er her, men.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SKAL TIL NEW YORK!!!

Eller det vil si, VI skal til New York.. ;)

Min kjære vant tur for to, og da ville han gjerne ha med meg :))

Han kom springende mot meg "vet du hva vi skal, vet du hva vi skal??" Nei? "Vi skal til new York!!!" Hihi :)

Søte kjæresten min :)

Vi har det veldig bra sammen nå. Helgen startet med surpriseparty for han på fredag, som jeg hadde fikset til, og han ble KJEMPE glad!! Hele lørdagen gikk til å være fyllesyk, og igår var det kosedag. Vi har det utrolig flott sammen nå, og uansett fortid så vil jeg bare nyte det :)) Vi er så nyforelska og fjortisser ;) hihi..

I morgen har han bursdag og det blir spennende. Er spent på om han liker det jeg har planlagt. Jeg fortalte det til vennenene hans på fredagen, og de virket veldig positive til det :) Mye fordi det er så personlig og det er tenkt gjennom alt sammen. Det er en tanke med alt jeg har planlagt, og det er små detaljer der som jeg håper han legger merke til og setter pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så skal jeg begynne å trene igjen.... Har skrevet det ned i kalenderen til og med..

Har merket etter ferien at det har sneket seg på en aldri så liten dobbelthake siden i sommer, så da må man begynne å trene igjen ;) hehe.. Så torsdag, da er det ikke bønn lenger! Har noen kilo jeg håper på å bli kvitt også, men har jo vært flink å gått ned nesten 10kg siden nyttår, så kiloene stresser jeg ikke mer med.. Men dobbelthaken vil jeg bli kvitt ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har også dobbelthake i enkelte stillinger, hater det! :kjefte:

Så utrolig heldig du er da, vinne tur til New York da gitt! :strix: Når, hva, hvor lenge? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Så heldig du var med den turen da!

Ja koslig med disse sommerkiloene, sliter selv med 5kg som kom helt tilfeldig på i sommer :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appifany: Velkommen skal du være :))

Silje: Sommerkiloene og julekiloene sniker seg alltid på.. Jeg skjønner ikke hvordan ;)

Juliane: Vi vet ikke ennå. Etter jul en gang. Har jo nettopp vært på tur :P Så vi vil spare litt :) Men jeg tenker igrunn at siden han vant, så skal han få bestemme alt. Jeg bare henger meg på :) Men vi tenker å spe på med litt penger selv, og være der i en uke eller ti dager.

Ellers er det lite nytt. Ble ikke mye trening igår da jeg ble jobbende veldig lenge.. Men jeg fikk vasket klær, vasket og ryddet kjøkkenet, ryddet stua, ryddet bort klær, og vasket vaskemaskinen. Så gjorde noe fornuftig i det minste :)

Ikveld skal jeg hjem til Vestlandet. Min bestefar har 80 års dag på søndag, så den skal feires i morgen. Skulle egentlig på fotballkamp på søndag også, men den ble utsatt. Skal sitte på med min søster hjem, men hun jobber seint så da blir det hjem å spise middag og pakke for min del før hun kommer. Hun kommer vel rundt 10 i kveld tenker jeg..

Ellers er alt bra! Min kjære ble veldig glad for alt jeg hadde ordnet med på bursdagen hans. Han elsket spaet vi var på, og massasjen. Så det blir nok massasje på oss flere ganger. Søte han, han sovnet :fnise: hihi..

Til slutt så ønsker jeg meg den nye sesongen av Desperate Housewives.. Så den ble lansert på onsdag.. Får kjøpe den på mandag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skriver søknad nå.. Har bestemt meg for å søke på den ledige jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Helgen har vært grei.. Koselig med familieselskap, faktisk, men rart å være hjemme uten far i huset.. Og mamma takler ikke dette så altfor godt stakkar.. Men det ordner seg vel for begge to til slutt..

Ellers så har min kjære hatt barna i helgen, og skulle kommet til meg i dag. Men han må ha ungene en natt til, da mora skulle på noe greier og barnevakten ble syk. Så nå sitter jeg her helt alene og føler meg ensom :P Hadde gleda meg skikkelig til å være med han igjen, til å sove med han igjen! men bedre blir det i morgen da, når vi endelig får være med hverandre igjen :) Han er skikkelig kosete og søt nå, er jo nesten som nyforelska! Deilig :)

Denne uka er det kurs som står på planen. Har vært på kurs i dag til kl. 18, og resten av uka blir det til ca. 17, pluss at onsdag skal vi ut å spise sammen. Koselig det.

På fritida skal jeg beynne å trene igjen, har pakket treningsklærne mine nå for å trne etter jobb i morgen. Så skal jeg og min kjære gjøre leiligheten min klar til vinteren ;)

Vi skal:

- montere downlights på badet

- montere lys under skapene på kjøkkenet

- montere lys over spisebordet i stuen

- rydde og vaske hele leiligheten

- kjøpe dvd-hylle

- kjøpe lilla gardiner og duker

- kanskje montere downlights ute på balkongen :D

Tjaaa, det var vel det ;) hehe.. Begge to er sånne som utsetter og utsetter, men så fort vi kommer igang skal dette gå greit det. Så blir spennende å se hvor langt vi kommer :)

Gleder meg iallefall sykt mye til å se han igjen i morgen!! :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda!! I dag var jeg på trening!! Deilig :))

Og så gledet jeg meg skikkelig til å se min kjære igjen!! Han skulle egentlig komme kl 19, men ble en time forsinket. Men det passer bra siden jeg ikke var ferdig på trening før 1915 :P Hehe.. Meeeen, når jeg satt på bussen hjem og det var ca 30 min til jeg skulle få se min herlighet igjen, så får jeg melding om at et nært familiemedlem av han er død...

Har ikke fått snakket med han ennå da han er på jobb og ikke jobber alene, men tror ikke han kommer hit ikveld.. Han er som de fleste guttene jeg kjenner, trenger litt tid for seg selv når sånt skjer.. Og det er kjempe forståelig! Stakar kjære...

Han skal ringe meg når han er alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...