Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok!

Da var det på tide å finne tilbake til penn og papir (evt. pc), og skrive ned litt tanker og følelser igjen.

År 2010 har vært et spennende år så langt.

År 2007, 2008 og 2009 var både mine verste år og mine beste år, men år 2010 har virkelig slått ann! Med bakgrunn i litt depresjoner og sykemeldinger grunnet psykiske grunner som voldtekt og mobbing/trakassering på arbeidsplassen, ble jeg endelig ferdig med lærlingtiden i fjor sommer og kunne endelig slutte på den forrige arbeidsplassen, og ta fatt på nytt. Jeg kunne tilbringe all min tid i Oslo istedenfor å pendle og aldri vite når jeg skulle være hvor. Jeg fikk meg en veldig bra heltidsjobb med en gang etter endt lære, og så bare positivt på livet. Hadde mange gode venner som hjalp meg gjennom min vanskelige tid, og de merket stooor forskjell. Høsten 2009 bestemte jeg meg for å kjøpe leilighet, men tapte mange budrunder, og mistet noen på forkjøpsretten. Desember 2009 tok jeg første operasjon av min brystrekonstruksjon.

Det var tilbakeblikket så langt.

Så kom 2010.. Legen hadde sagt at jeg måtte gå ned minst 10 kg for å kunne fullføre brystrekonstruksjonen, da det ikke kom til å bli fint når jeg var så stor som jeg var.

4.januar: 82,5kg. Jeg begynte for fullt å trene. Prøvde en "kur" med Herbalife.

21.februar: 81,5kg og 41% fett i kroppen. Bukfettet viste 6 (en skala der man bør ligge under 13). Jeg ga opp Herbalife, da dette ikke ga de resultatene jeg var ute etter.

Midt inni alt dette vann jeg endelig budrunden på en leilighet, og ingen tok den på forkjøpsretten! Wuhu, jeg skulle kjøpe leilighet :) Fikk nøklene 5.februar, og da var det duket for å male om hele leiligheten. Jeg hadde fått meg med en kamerat, og vi skulle ha det morro. Og morro ble det, men også slitsomt. Jeg hadde aldri trodd at man kunne bruke så lang tid på å male!!

12.februar var det klart for å flytte inn. Foreldra mine kom for å hjelpe, og vi fikk inn alt og satt alt på plass i løpet av helgen. Jeg var veldig stolt, og veldig fornøyd :)

Veien videre gikk med til å være litt sliten etter flyttingen, og jeg planla innflytningsfest. 20.mars ble dagen, og vi slo sammen innflytningen med bursdagen. Det ble en heidundrandes fest, med VIP-tilgang på et utested, limousine, og Fragma-konsert. Kjempe bra kveld med mange gode venner, og spesielt en som tok veien fra Trøndelag for å besøke meg.

23.mars ble mitt vendepunkt. Jeg skulle på jobb kl 1500, men sto opp kl 0530 for å være med på spinning kl 0700. Det var på tide å gjøre noe med livsstilen, og jeg måtte virkelig begynne med denne vekttapsgreia..

26.mars meldte jeg meg inn i VG`s vektklubb etter tips fra noen på jobben. Vekten viste 79,5. Deretter var det påskeferie, utenlandstur, og så ga jeg alt. Trening og kosthold gikk hånd i hånd, og vekta gikk sakte men sikkert nedover. Alt som sto i hodet mitt, var selvvilje og selvdisiplin til å klare dette. Jeg skulle ikke gå på noen diett eller noe. Dette skulle jeg klare ved å tenke sunnere, og trene mer. Dietter er bare til kortvarige forandringer, jeg ville ha langvarige forandringer.

I april en gang meldte jeg meg inn på sukker.no, egentlig mest for tidsfordrivets del. Da alle mine nærmeste venner hadde fått seg kjæreste, ble jeg sittende en del alene i helgene, noe som er utrolig kjedelig. Derfor meldte jeg meg inn der, for å kunne skrive med noen da jeg kjedet meg. Jeg skrev med noen, men ingen fanget min interesse noe særlig. Det var jo bare for tidsfordrivets del!

Men så spurte en meg om vi kunne skrive på msn istedenfor. Jeg stussa litt på det, men så tenkte jeg ja ok. Vi kan vel det.. Da går jo tiden litt fortere, når man kan skriver der og da.. Han var 8 år eldre enn meg, og hadde to barn. BARN!! Det vil jo ikke jeg ha. Aldri.

Kjemien på msn kom med en gang. Vi var ærlige mot hverandre fra dag en, og snakket om alt mulig. Vi gledet oss begge to til hver kveld da vi kunne snakke med hverandre.

Lørdag 8.mai ble vi sittende på msn fra kl 20-21, til kl. 07 morgenen etter. Og han skulle på jobb kl 1000!! Hehe.. Etter dette snakket vi på msn hver kveld, men tirsdagen gav han meg nr hans i håp om at jeg skulle ta kontakt dagen etter da jeg skulle ut, og han skulle på fest hos en kompis. Det viste seg at kompisen bodde rett i nærheten av meg, og for å vise at jeg ikke var feig så sendte jeg til og med melding før jeg hadde begynt å drikke ;) (vi hadde en liten greie med denne feighetsgreia, bare internhumor og spøk)

Vi møttes denne kvelden, og det sa pang.. Hos begge to.. Etter det så vi hverandre ved hver mulighet. Han overnattet hos med ved hver mulighet, og det var herlig.

Begge to var like forelsket, og begge ville spørre "er vi kjærester nå?".

19.mai tok jeg mot til meg, kanskje litt tidlig, men hva så.. Vi har lagt oss, og jeg spør "Er vi liksom sammen nå?" Og han begynner å småle.. Jeg tenkte for meg selv at herregud, nå har jeg dummet meg ut.. Men neida, han så på meg og sa.. "Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme! Ja er vi ikke det da?" "joooo, vi er kanskje det". Så da hadde jeg fått meg kjæreste :) Etter 3 år som singel :))

Men veien har ikke bare vært lett etter dette. Han har to barn med ei som ikke er så begeistret for at han har fått seg ny kjæreste. Hun mener det er litt tidlig etter bruddet, og joda.. Vi er enige i det vi også egentlig. Men slik er kjærligheten! Vi kan ikke styre den! Hun har laget en del problemer og kranglet veldig mye med ham. Jeg skjønner godt at hun er lei seg da hun har sagt at hun elsker han ennå og gjerne vil finne tilbake til han. Men det er nok for seint fra hans side.. Dessuten var det faktisk hun som gjorde det slutt, det var hun som ba han om å flytte.. Men det er vel ofte slik, man ser ikke hva noen betyr for en, før man har mistet vedkommende.

Hun sa hun skulle gjøre alt hun kunne for å ødelegge mellom oss, men det skal hun ikke klare. Hun har heller ikke klart det ennå. Vi er lykkelig forelsket, og tilbringer all tid som mulig sammen :) MEN, han er som sagt far, og han forsømmer ALDRI ungene! Han har samværsrett til ungene, og denne følger han til punkt og prikke, og stiller gjerne opp mer enn det. Han blir sliten av de, men man kan tydelig se at han er veldig glad i de. Og det er så søtt :) hihi.. Nå har eksen hans roet seg litt, etter at han i går tok en prat med henne og fortalte at det var meg han hadde valgt, og at det måtte hun dessverre akseptere.. Hun ble lei seg, men kranglet ikke. Og det var godt.. Jeg tror det kan bli bedre fremover nå..

Og innimellom alt dette, har min livsstilsforandring fortsatt. 21.mai viste vekten 74,5. Wuhu! 8kg ned siden nyttår. Jeg er egentlig veldig fornøyd, til tross for at det har tatt litt tid. Men etter dette har den stått i ro. Kjæresten har alltid visst om min endring, og hvorfor jeg gjør det. I går tok jeg en kroppsanalyse hos sats, for å få annen motivasjon enn bare vekta. Da viste den en vekt på 74,35kg, og en fettprosent på 34,5.

Jeg har mistet 8kg og hele 7% fett siden 21.februar! 7% fett!!! Det er jo kjempebra!! :D

Jeg veide faktisk 73kg i nov-08, og hadde da en fettprosent på 36,5. Dvs at nå, selv om jeg veier 1kg mer, så har jeg 2% mindre fett i kroppen!! Jeg ble så stolt :) Det viser bare at trening er ikke alt, men kostholdet må henge med. I tillegg hadde bukfettet går fra 6 til 4! Så alt i alt ble jeg veldig fornøyd med mine framskritt :) Ja det har tatt tid, men fyttigrisen. Jeg er veldig stolt! Alt dette har jeg gjort ren selvvilje og selvdisiplin!!

Nå er sommeren her, selv om det ikke vises så godt på været. Sommeren er til for grilling og kos med venner, og det har jeg fått mye tid til. Kjæresten har hatt ferie med barna og eksen, noe som har fungert veldig bra. Men det var godt å se han igjen etterpå ;)

Vi er enige om at jeg skal ikke involveres i barna før både barna og jeg er klar for det, og det kommer til å ta litt tid. Jeg har hatt en uke ferie, med bryllup til en barndomsvenninne, fotballkamp (jeg er veldig stor supporter av mitt hjemmelag), og noen festivaler og konserter, og gode venner selvfølgelig :)

I August skal jeg og min kjære på en velfortjent reise sammen, da vi tidlig sa at når stormen hadde lagt seg (les: alt styret med eksen osv), så skulle vi dra på en ferie sammen der vi bare skulle bry oss om hverandre og dyrke kjærligheten. Denne tiden er snart kommet, selv om stormen kanskje ikke har lagt seg helt. Men den avtar! :)

Jeg gleder meg stort :) Og det gjør han også, selvom han tenker ikke så mye på det som jeg gjør :P

Det var mmine tanker for i dag.. Skulle egentlig ta sånn sightseeing-buss med en venninne i dag for å bli bedre kjent med vår egen by, men været er ikke helt som vi ønsket så jeg tror det blir kino eller noe istedenfor. Men det er koselig det også :) Denne venninnen her hjelper meg mye i mine "hverdagslige problemer", og mine tanker rundt dette med eksen til min kjære og alt sånt. Så jeg er veldig glad i henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dagbok!

Noen dager siden sist nå. Lite har skjedd, utenom at min mor og min far skal flytte fra hverandre. Jeg trodde at jeg ikke brydde meg så mye om det, men jeg tok det litt tungt likevel. Så mandagskvelden ble en litt gråtestund sammen med min kjære som trøstet meg så mye som mulig.

Igår og i dag har jeg vært hjemme fra jobb pga. svimmelhet og kvalme, noe som har gjort til at sjefen min tror jeg er gravid. Litt ekkelt å høre, da jeg selv er redd for at jeg er det.. Ja, jeg er REDD jeg er det, da hverken jeg eller min kjære vil ha noen baby. Jeg vil vel egentlig aldri ha, men iallefall ikke nå. Men jeg må vente litt ennå før jeg kan ta en graviditetstest for at den faktisk skal stemme. Så da får man bare vente i spenning.. Jeg gikk tom for p-piller og er det som har gjort det. Så er litt usikker på når jeg egnetlig kan ta den testen, men tror jeg venter lengst mulig for å være sikker.

I dag er det kjempe fint vær og jeg burde dra ut å nyte været, men vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det grøt til middag!! Og det var det jeg hadde å si i dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst litt mer å skrive om i dag likevel..

Plutselig var klokka nesten 23, og jeg har sittet på forumet i sikkert 5 timer ;) hihi..

Men jeg ble så opphengt i noens dagbøker, og klarte ikke rive meg løs fra det.. Var trist, så glad, men så ble det trist igjen.. Alle tanker går til vedkommende!

Likevel tar jeg meg selv i å tenke hvor heldig jeg er.. Hvor heldig jeg er som har truffet nettopp min kjæreste. Hvor heldig jeg er siden han falt for meg like "hardt" som jeg falt for han. Hvor heldig jeg er som har en så snill og god kjæreste :)

Som man kan se på ticker`en min så har vi ikke vært sammen så lenge, men grunnet alt vi har vært gjennom, så er forholdet ganske så seriøst allerede. Sitter i skrivende stund og venter på at han skal komme hjem til meg. Nei, vi er ikke samboere, men vi er med hverandre så mye som mulig og sover sammen hver gang vi har mulighet. I dag jobber han ekstra lenge stakkar, og jeg har nettopp fått melding av han om at han er sliten. Stakar kjære.. Men snart er det helg, og vi skal få en kjempe fin helg sammen :) I morgen er det duket for enten fest hos en kamerat av han, eller kino. Lørdag skal vi til byen å se etter klær til han, så skal vi hjem til han og ha en skikkelig filmkveld med blu-ray og hjemmelaget pizza (min kjære`s spesial). Søndag er det daffedag, og fotballkamp om været er greit. Kjenner det kribler i magen, og jeg gleder meg. Vi har ikke hatt en alenehelg noen gang, bare oss to uten noen planer i det hele tatt som involverer flere enn bare meg og han. Og det skal bli så godt :))

Har tenkt litt på det at vi er så mye med hverandre.. Har vært litt redd for at vi skal gå lei av hverandre, men så slo jeg det ifra meg. Nettopp fordi vi vil at alt mellom oss skal gå naturlig, vi skal ikke flytte sammen før det kjenner naturlig, vi skal ikke tenke lenger frem enn det som er naturlig, vi skal ikke gjøre noe som ikke føles naturlig. Og dette her føles helt naturlig!! Det føles helt rett at han kommer hit nå og sover med meg selv om begge skal opp tidlig i morgen og på jobb. Det føles helt naturlig å være så mye med hverandre som mulig.

Ja det er nok mange som sier "det er bare fordi dere fremdeles er nyforelska". Ja det er vi, men likevel rakk vi ikke å få den skikkelig forelskelsesfølelsen før vi måtte ta et valg - enten satse, eller å la det ligge. Derfor er vi kommet litt lenger enn kanskje de fleste par har gjort etter så kort tid. Men jeg gleder meg til hver dag jeg skal tilbringe med han, jeg gleder meg til hver gang jeg får se han, jeg gleder meg til å sove sammen med han. Jeg gleder meg til han ringer, til han sender melding.. :)

Selvfølgelig er jeg forelska!! Jeg er utrolig forelska!! Hihi :) Føler meg litt som en fjortiss ;) hehe.. Men det er lov det, er det ikke?

Vi møttes i dag for å spise lunsj sammen da vi visste at han skulle jobbe lenge i dag, og det var veldig koselig. En liten stund etterpå fikk jeg sms av han: "Er veldig veldig forelska jeg". Han er så utrolig søt :)

Nå håper jeg at han snart kommer inn dørene her :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

Ny dag, nye muligheter. Ny uke, enda flere muligheter..

Er utrolig slapp og sliten i kroppen for tiden, spsielt i dag kjenner jeg..

Har hatt en fin helg egentlig, en fantastisk fredag og lørdag, men søndagen ble ikke helt som forventet.. Mye bråk i heimen, pga eksen til min kjære.. Men men, lite å gjøre med. Man må bare bite tennene sammen, og håpe på det beste, og la det gå over. Og det gjør det jo som regel..

I morgen er dagen for ventet mens.. Onsdag blir testdagen om man ikke får "besøk" i morgen.. Besøket mitt er sjeldent forsinket, men jeg håper så inderlig at det kommer i morgen.. Ellerså blir det en uke med en del utfordringer..

Er som skrevet, veldig slapp og sliten for tiden, spesielt i dag. Skal prøve meg på ei treningsøkt etter jobb, men får se hvor hard den blir. Kjennes ut som jeg begynner å bli utbrent eller noe, er utrolig tungt å stå opp, småfryser hele dagen, og er rett og slett sliten. Er et ork å reise seg fra stolen og gjøre noe enkelt.. Håper det går fort over for det er faktisk svært ubehagelig! Pluss at det ødelegger for min livsstilsendring da jeg ikke har ork til å trene noe særlig effektivt..

I dag skal jeg til en venninne å spise middag etter jobb/trening, det blir koselig. Men får se hvor lenge jeg orker å bli der. Vil helst hjem å legge meg i sengen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er virkelig sliten i dag.. Henger ikke helt med på jobben, og har virkelig bare lyst til å legge meg i senga.. Er helt bortevekk.. Har null energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en uke dette har vært! Og vi har bare kommet til onsdag..

Mandag var en rar dag med masse følelser.

Tirsdag var en spesiell dag med masse misforståelser og derav mye følelser. Men til slutt ble det en god dag. Fikk iallefall inn med t-skje for glad min kjære faktisk er i meg. Heh.. :P

I går var dagen for ventet mens.. Den kom ikke.. I dag var testdagen.. "ikke gravid" sto det på testen etter 3 min.. WUHU!! Jeg ble så letta at jeg begynte å gråte.. Min kjære skjønte ingenting da han så meg stå på badet og gråte.. Hehe.. Men fremdeles er det ingen tegn til mensen.. Men jeg tror nok psyken min har spilt inn der! Så den kommer nok i kveld eller i morgen tipper jeg :) Sjeldent man gleder seg til mensen, men det gjør jeg virkelig nå! Fy så deilig det var å se den testen ligge der og vise "Ikke gravid".. Tror min kjære ble ganske letta også.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lørdag... Min kjære har ungene denne helgen, så jeg er alene. Skulle egentlig til noen venninner, men jeg valgte å ikke dra da det var ufattelig deilig å være alene og pusle med sitt i hjemmet. Har vasket og ryddet, og i morgen blir det enten sykkeltur eller en god morgen med sol på balkongen. Og så skal jeg møte noen andre venninner i byen, før det bærer videre på fotballkamp. Burde egentlig ryddet opp i mer her hjemme, men det får være til senere...

Har også begynt å tenke så smått på hva jeg skal ha med meg når jeg og min kjære skal på tur. Har begynt litt rydding av skapet, der jeg samtidig tenkte ut hva jeg kanskje kan ta med meg. Det er ca. to uker til vi drar, men tiden går så altfor fort og jeg vet med meg selv at det blir stress den siste uka før vi drar. I tillegg til at jeg skal bort helgen før vi drar også, og vi drar en mandag.. :P Så det vekker jo reisefeberen.. ;)

Ellers så tenker jeg litt på hva jeg skal gjøre på bursdagen til min kjære.. Jeg har ikke lyst å gi han en gave i form av en ting, jeg vil gjøre noe sammen med han. Middag, spa, arrangement, et eller annet. Men jeg finner liksom ikke ut av det.. Trodde jeg hadde funnet en bra SPA-pakke, men jeg ville ha boblebad i tillegg, men det ville de ikke gi meg. Eller det vil si, jeg ville gjerne betale for det. Jeg ville bare ha pakke nr. to av spa for to, men i tillegg boblebad. Men der var de litt vrange gitt! Så det var ikke bare bare.. Så så jeg en middagsmeny som var ganske bra og til grei pris som man måtte bestille "billetter" til, men den er kl. 1600.. Litt tidlig på en ukedag! begge jobber jo.. Så jeg aner ikke.. Tar gjerne i mot forslag!! ;)

Til sist kan jeg vel nevne at min kjære er utrolig fraværende for tiden.. Han er utrolig sliten og trøtt, og aner ikke hvorfor. Han er alltid stille i forhold til meg når han har barna, forståelig nok, men denne gangen er det mye verre. Har fått en mld av han i hele dag, så jeg er litt bekymra for han. Er ikke så bekymra for oss, for jeg vet han er glad i emg. Jeg fikk en veldig fin nattamld av han i går :)) Og jeg vet han gleder seg til å se meg i morgen :) men jeg blir litt småbekymra når han har gått sånn og er trøtt hele tiden.. Han har igrunn vært sånn hele uken.. Legger seg samtidig med ungene (8-9tida) men er fremdeles like trøtt når han står opp.. Han blir liksom aldri helt uthvilt.. Stakkars.. Slikt er jo veldig ubehagelig!

Tja.. Utenom det, så har jeg ikke klær.. Eller det vil si, jeg har ikke sommerklær jeg kan ta med meg på ferie som jeg kan føle meg komfortabel i! Jeg har hverken finklær jeg kan bruke til en finere middag, eller hverdagsklær jeg kan bruke ved bassenget eller på sightseeing.. Frustrerende!! Men klær til sånn midt-i-mellom-ting, det har jeg.. Aner ikke hva jeg skal ta med meg.. Men men.. Heldigvis har ikke min kjære så altfor masse av "finklær" heller, så da blir vi vel ganske like.. Hehe.. :P

Ha en fortsatt god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Har vært innom her og smugkikket et par ganger, så tenkte jeg kunne gi litt lyd fra meg også! :)

Jeg fant også mannen i mitt liv på sukker.no, og har vært lykkelig forelska i snart 10 måneder. :rødme: Ser du snakker om å gjøre det som føltes naturlig og ikke bry seg om det går "for fort" eller ikke, og det er sånn vi har tenkt også. Jeg reiste egentlig aldri hjem etter 2. date, så vi har vært uoffisielle samboere i to uker mer enn vi har vært kjærester. :fnise: Sikkert mange som vil si at det er lite lurt, men vi hadde rett og slett ikke noe lyst til å være fra hverandre når vi ikke måtte. Og ingen av oss har for vane å bare hoppe inn i ting, men vi vet bare at dette er rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Har vært innom her og smugkikket et par ganger, så tenkte jeg kunne gi litt lyd fra meg også! :)

Jeg fant også mannen i mitt liv på sukker.no, og har vært lykkelig forelska i snart 10 måneder. :rødme: Ser du snakker om å gjøre det som føltes naturlig og ikke bry seg om det går "for fort" eller ikke, og det er sånn vi har tenkt også. Jeg reiste egentlig aldri hjem etter 2. date, så vi har vært uoffisielle samboere i to uker mer enn vi har vært kjærester. :fnise: Sikkert mange som vil si at det er lite lurt, men vi hadde rett og slett ikke noe lyst til å være fra hverandre når vi ikke måtte. Og ingen av oss har for vane å bare hoppe inn i ting, men vi vet bare at dette er rett. :)

Hei Juliane!

Så koselig at du ga lyd fra deg! Vi har litt til felles du og jeg ser jeg, utifra hva du skriver og utifra tickeren din :)

Ja slik er det med oss også! Han bor vel så og si her når han ikke har barna.. Har vel hatt tre netter siden vi møttes at vi ikke har sovet sammen, når han ikke har hatt barna.. Hihi :) men det er slik vi liker det :))

Han har også fått egne nøkler til leiligheten min. Ikke fordi han skulle bo her, men fordi han kunne komme og gå når han ville :) Og det har fungert veeeldig bra for oss. Er utrolig forelska :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ingen god dag kjenner jeg.. Tror ikke mye positivt kommer ut av denne dagen..

Hadde mange vonde drømmer i natt, som sikkert kom av at jeg ikke hørte noe mer fra min kjære.. Fikk melding av han for noen timer siden, der han beklaget at han hadde vært så stille, men han var helt uttafor, og følte seg ikke som seg selv. Helt greit, han trenger tid for seg selv. Og det får han selvfølgelig! Jeg svarer at det var derfor jeg var stille også, fordi jeg ikke ville mase på han. Han skal egentlig komme til meg ikveld, men det vet jeg ikke kommer til å skje.. Vet ikke helt hva som skjer her nå... Føler meg skikkelig usikker nå, og har en vond klump i magen.. Og den kommer ikke til å forsvinne på en stund kjenner jeg.. Etter noen sms med random ting som hva vi skulle i dag, hva vi gjorde på i går osv, så skriver jeg til han at jeg skjønner om han ikke kommer ikveld. For det gjør jeg! Om han trenger tid for seg selv, så får han selvfølgelig det! Jeg blir selvsagt skuffet om han ikke kommer, for jeg gleder meg jo til å se han igjen! Men jeg forstår at han vil være alene. Ikke noe galt med det.. Og det var derfor jeg skrev det til han, fordi jeg ville han skulle vite at det går greit om han ikke kommer.. Men han svarer ikke.. Er en time siden jeg sendte meldingen nå.. Er så lei av alle småtingene mellom oss, alle vonde klumpene jeg får i magen av ting! Ikke misforstå, vi har det utrolig fint sammen og har flere positive stunder enn negative stunder. Men de negative kommer så smygende, og kommer som regel på upassende tidspunkter.. Jeg er vel i bunn og grunn redd for at han skal gå tilbake til eksen, altså mora til ungene.. Æsj, jeg liker ikke dette..Det var vel ikke helt slik jeg så for meg at det skulle bli, når jeg skulle få meg kjæreste igjen.. Jeg håper han kommer ikveld.. Jeg er en person som trenger bekreftelse av og til, men det begynner å bli irriterende.. Faen altså.. Av og til må jeg innrømme at jeg tenker at jeg hadde hatt det bedre om jeg bare var singel resten av livet.. Ja, veldig ensomt, men da slipper man all usikkerheten og alt det der.. æsj, nå er alt bare negativt..

Men jeg håper det kommer EN positiv ting ut av dagen i dag.. Og det er at fotballaget jeg heier på vinner i dag :))

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig fikk man slengt det i trynet, at kjæresten har vært utro med eksen, altså mora til barna.. Jadda.. Da var man singel igjen da.. Begynner å tro at det er meningen jeg skal leve alene resten av livet..

I`m gonna die alone... Jeje.. Bra jeg trives i mitt eget selskap! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Å nei, stakkar, stakkar deg! Vet ikke hva jeg skal si... Var det derfor han har vært så fraværende i det siste? :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Å nei, stakkar, stakkar deg! Vet ikke hva jeg skal si... Var det derfor han har vært så fraværende i det siste? :klem:

Jepp jepp, stemmer det.

Han har til og med kost seg med henne både før og etter han har vært med meg, altså samme dagen liksom.. Tatt seg en tur opp til henne i arbeidstiden.. Brukt sønnens første skoledag som unnskyldning mot meg.. Helt ufattelig.. Er så sint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han gjort det flere ganger også?! :kjefte: Jeg tenkte det var noe som hadde skjedd en gang jeg! Dere ble jo sammen ganske tidlig og jeg kan "skjønne" at det kan skje en glipp sånn i begynnelsen, og så angrer man som en hund etterpå. Ikke at jeg mener at det er noen unnskyldning for det, overhodet ikke, men at det kan være rart i begynnelsen med gamle følelser og vaner og ny lojalitet og så blir man forvirra. Men flere ganger? Da er han rett og slett ikke noe å samle på altså! :nei:

:klem:

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han gjort det flere ganger også?! :kjefte: Jeg tenkte det var noe som hadde skjedd en gang jeg! Dere ble jo sammen ganske tidlig og jeg kan "skjønne" at det kan skje en glipp sånn i begynnelsen, og så angrer man som en hund etterpå. Ikke at jeg mener at det er noen unnskyldning for det, overhodet ikke, men at det kan være rart i begynnelsen med gamle følelser og vaner og ny lojalitet og så blir man forvirra. Men flere ganger? Da er han rett og slett ikke noe å samle på altså! :nei:

:klem:

Akkurat som jeg skulle sagt det selv..

En gang er en glipp, flere ganger er noe man vil.. Han sier han gjorde det for å unngå krangling, men det er ingen unnskyldning for meg.. Da er jeg f**n meg ikke verdt mye for ham om han velger å være utro fremfor å krangle med henne..

Det verste her, er jo den kontrollen og makten hun har hatt over han/oss siden dag EN! Det er så utrolig ydmykende dette her, jeg har ikke ord.. Jeg er bare sint.. Men han har ikke gått sin vei.. Jeg vet ikke hva jeg vil.. Vet det er teit av meg i det hele tatt å bare tenke på å gi han en sjanse til, men jeg vil rett og slett ikke at hun skal vinne så lett. Og jeg vil heller ikke at han skal slippe unna så lett. Jeg vil at han skal se hvor vondt dette er for meg, hvor lei meg jeg kan bli, jeg vil at han skal se når jeg gråter, se hvor jævlig han har såret og sviktet meg. Jeg vil at han skal ta sin del av sorgen jeg føler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke for å forsvare han eller noe, men jeg ser at han har det vondt.. Han har det helt grusomt vondt fordi han har såret meg så voldsomt.. Han prøver virkelig å vise at han er glad i meg..

Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt mot noen andre.. Jeg er så sint og skuffet og ydmyket og alt at jeg klarer ikke spise, ingenting. Fungerer greit på jobben, men har lite krefter. Blir kvalm av tanken på mat, og når jeg har klart å spise litt, så er jeg uvel i mange timer etterpå..

Det verste er vel at vi skal egentlig til Las Vegas neste mandag.. Hva skal jeg gjøre?? Dra dit med han, og gjøre det slutt etterpå? Jeg veittafaen.. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg kan rett og slett ikke fatte at han har gjort dette mot meg, og det flere ganger.. Hva i h*lvette er det som skjer mellom at de krangler som pesten, og så ligger de i senga og puler?? Jeg skjønner ikke overgangen der.. Jeg skjønner det ikke.. Hvafår han til å ligge med hun som lager så masse helvette?? Hva får han til å i det hele tatt bli kåt på henne??? Han sier han har null følelser for henne, og jeg har sett meldinger han har skrevet til henne der det også står, men likevel ligger han med henne opptil flere dager.. Tirsdag 17. trodde han at det var skjedd noe alvorlig med meg fordi han ikke fikk tak i meg på mange timer. Så får han tak i meg, og gråter som bare det. Vi møtes i lunsjen, og avtaler at han kommer å henter meg etter jobben så skal vi ha en koselig dag sammen.. En eller annen gang innimellom alt dette, har han vært oppe hos henne og ligget med henne.. To dager før kranglet de så mye at han holdt på å slå henne.. Og ja, de hadde sex dagen før denne mandagen også.. Da han ikke ville sove hos meg fordi han var så trøtt og sliten og jobbet til 23 og skulle på jobb igjen 06.. Han skrev melding til henne om at han kanskje sov hos henne.. Han sier nå at nei, han sov hos seg selv.. men hvordan i helvette skal jeg klare å stole på det??

Det verste med den dagen der, er at jeg følte det på meg at noe var galt.. JEg hadde lyst å ta bilen hans (ta nøklene lå igjen hos meg) og kjøre ut til han etter jeg hadde fått nattamelding for å sjekke om han faktisk var hjemme.. Men jeg gjorde det ikke, fordi jeg ikke ville synke ned på hennes nivå.. Jeg stolte på han.. Det burde jeg jo absolutt ikke gjort.. Så det kom jo frem at den tirsdagen der han trodde jeg var død, så trodde han jo egentlig ikke det, han trodde jeg hadde funnet ut at de hadde ligget med hverandre dagen før.. Er det mulig... Jeg er så sint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentekveld med to venninner.. Er full.. Vil bare drikke meg enda mer full, og sovne, og sove til jul.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over og man er tilbake på jobb..

Har vært med han endel i helgen, men jeg vet ikke hva jeg syns om det.. Vi har tross alt bestilt en tur til 12000,-, så jeg har vel egentlig bestemt meg for å iallefall dra på den, sammen med han.. Så får vi se hva som skjer.. Et øyeblikk så er jeg sint og frustrert, neste øyeblikk er jeg lei meg, og så i neste øyeblikk kan jeg være normal og klare å smile. men jeg føler det er feil å smile, jeg skal ikke smile og le når jeg er med han! Han skal ikke se meg smile.. Det fortjener han ikke..

Han vil ha en ny sjanse, og sier han gjør alt han kan for å ikke miste meg.. Det skulle han jo ha trodd på før han gikk til sengs med eksen.. Men men.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg orker ikke tenke på det ennå.. Må bare ta en dag om gangen, en ting om gangen, så får vi se hvordan det utarter seg..

Han var utro med barnas mor.. Hvordan i helvette skal jeg klare å stole på at han bare er med ungene, at han bare har kontakt med henne som mor for ungene, og ikke gjør noe mer? Han brukte faen meg sønnens skolegang som unnskyldning når han egentlig lå å knulla på hu!! Jeg har ikke ord.. Tror jeg kommer til å bruke denne dagboka her til å få ut mye frustrasjon.. Er så ufattelig vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan et menneske kan gjøre noe så vondt mot et annet menneske!! Jeg skjønner det ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...