Frk edderkopp Skrevet 31. juli 2010 #1 Del Skrevet 31. juli 2010 Er på tide å starte bok nå som kjolen er kjøpt, lokalet booket, maten bestemt, og ikkje minst kirka er klar. 25 juni 2011 blir ein merkedag i livet vårt. Vi teller ned og prater mye om det. Kl 12 skal vi smis i hymnenens lenker. Dette blir min organisere og tenke rundt dagen bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 31. juli 2010 #2 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer så mye :D Her blir det også bryllup neste sommer, men i juli og vi har kommet omtrent like langt som dere med planleggingen. Veldig mye som skal ordnes til den store dagen, så det er jo ikke så dumt å ha en egen bok nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. august 2010 Kjekt å få besøk i boka mi. Når meg og sambo gifter oss har vi vore samen i 3 år. Meg og mannen har allerede begynt å tenke på gjesteliste og bestemt at det blir ca 40 gjester. Eg skal ha to forlovere som er bestevenninene mine. Dattera vår skal vere brudepike ho kommer til å vera 1,5 da ca.Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. september 2010 #4 Del Skrevet 18. september 2010 Hva er det jeg ser? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk edderkopp Skrevet 19. september 2010 #5 Del Skrevet 19. september 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 19. september 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 19. september 2010 Tusen takk! Oj sann her har eg visst posta som gjest. Dette er klart til bryllaup: [Lokale er klart (1000 kr!!!) kyrkja er bestiltmenyen er litt klar, må finna forrettBand er undervegsKjolen er klar med skofrisør og sminke er bestiltForlovere er spurd untatt mannen har ikkje spurd sinDrikke ordnes fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå