Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Har ikke lang busstur i det hele tatt, sånn egentlig, men bussen skal oppom to avstikkere... Tror bussen bruker totalt 20 min til Samfunnet også bytter jeg buss der og opp til haugen. Bakken opp er litt for heftig å gå nå med magen... Er så heldig at jeg går på bussen på startholdeplassen, så sånn sett er jeg alltid sikret sitteplass - men liker ikke når den er stapp-full før vi er halvveis. Når man er vant til å bli kjørt til døra daglig så er bussen en stor nedtur... sa noen luksusdyr?? :fnise:

Har forresten oppdatert bloggen min med det siste jeg har strikket til mini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så god på å strikke, Hege! Kan ikke sånt, jeg... Men begynner å få dreisen på hekling, da - litt stolt over det :) Ikke lenge igjen til jeg er ferdig med bestemorrute-babyteppet heller. Skal avgårde nå snart for å kjøpe mer garn.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er grønn på hekling da! Så jeg er imponert over deg som får til det! :)

Ønsker deg og en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ingen av delene jeg.. ;)

Gikk det fint å stå opp tidlig i dag for å ta bussen? Når venter du mannen hjem forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg opp ja, er flink sånn - men sov elendig siste delen av natta. Delvis fordi en liten kar lå og hikket, delvis fordi jeg lå å passet på at jeg skulle komme meg opp i tide så jeg rakk den j**** bussen! :fnise: Heldigvis ikke så fullt på bussen imorges - så fikk sitte alene på en to-seter.

Kroppen har forøvrig skrudd opp temperaturen de siste dagene. Ikke det at jeg har feber, men kjernetemperaturen er steget - og ved litt bevegelse skal det ikke noe til for at det blir fort varmt/svett!

Mannen ja... håper og tror han kommer seg retning hjem i 3-4 tida. Så da kommer han i kveldinga en gang.

Mamma og pappa kommer en tur i ettermiddag også - overlevering av den 4 bente som har vært hos de. Mamma verker sånn etter å se barnevogna! Ligger tykt utenpå at hun gleder seg til å bli bestemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig at hun gleder seg til å bli bestemor! Jeg synes gleden blir dobbelt så stor når man han familie og venner som også gleder seg, jeg. Det er bare så utrolig fint. :rodmer:

Har hørt at man blir varmere utover i svangerskapet faktisk! Kroppen som jobber på høygir kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok noe i det andemor!

Og er vel derfor man hører om høygravide som sitter inne i kalde kjellere om sommeren da det rett og slett er for varmt for de å være ute...

Det er kjempekos at mamma gleder seg til å bli bestemor. Pappa har sagt at snekkerboden er klar og ryddet så knøttet kan bli med når som helst! :fnise: tror kanskje ikke det blir aktuelt sånn med det samme iallfall, men han gleder seg til å ha med barnebarnet uti der og snekkre - sånn som han gjorde med meg når jeg var liten - ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Artig med besteforeldre som gleder seg :) Her er det noen veldig spente besteforeldre som nesten ikke kan vente de siste dagene som er igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt de er forventningsfulle jeg!

Vi er jo det vi også!

Nå er mannen heldigvis på vei hjem - er nok ikke hjemme før midnatt og da ligger jeg nok å sover. Blir godt å få han hjem nå!

Vognragla som jeg bestilte for litt siden kom i posten i dag - og den kjempefin. Litt rart å se navnet til mini ved siden av bamsen. Er første tingen med navnet hans på.

Sitter nå og gleder meg til UL timen imorgen. Er spent på hvordan mini ligger i magen nå. For har kjent han mye opp mot ribbeina og både på venstre og høyre side. Håper iallfall å få sett profilen hans imorgen! De to siste gangene har han jo liggi med nesa inn mot ryggen min - luringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering blir det så fort jeg er på nett igjen etter timen! Har time 1345.

Gleder meg masse til å se minien igjen iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! Håper alt står bra til og at det er en litt mindre sjenert gutt som viser seg på skjermen i morgen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommenterte i morges - magen har vokst siden jeg så deg på fredag! Mamma så også godt forskjell fra sist vi så foreldrene mine. Gøy at andre ser det og ikke at det bare er meg som merker det!

I løpet av helga hadde også mannen fått en del kommentarer fra de han jobbet sammen med at jeg var i overraskende god form til å være så langt på vei. Det er jo flere småbarnsfedre i den gjengen så de har jo hatt sine erfaringer med gravide damer - men tydligvis få som var så friske og raske som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy med sånne kommentarer at en ser frisk og rask ut da! Ser for meg at en nesten får enda litt mer energi av det :) Marerittet er jo å bli en tung, feit og vaggende gravid som ikke orker noen ting...

Håper du får en fin opplevelse på ultralyden i dag og at lillemann er villig til å avsløre litt mer av sine personlige trekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos deg på ultralyd og nyt synet av lilletassen :rodmer:

:hoho:

Regner med du mener gutten "som helhet", men på min dialekt er det bestemte deler av gutten som omtales som lilletassen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Omtrent som "litjkar'n" på trøndersk :ler:

Drar iallfall om litt! Godt med kort dag på kontoret også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på UL idag *misunnelig* Håper alt er fint og flott og at mini viser frem både det ene og det andre :ler:

Herlig med gode tilbakemeldinger på form og utseende, det er gull verdt når vi går og boller oss sånn vi gjør ;):fnise: Stolt kan du være :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...