Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ruccoliten! :rødme:

:hjerte: har kalt den det tidligere også, men det var når vi venter på ham, så nå kom jeg plutselig på det :rødme: Syns det var så passende :)

PS: :pasha: :pasha: :pasha:

Rull i vei Nilla! Krysser alt jeg har for deg!

Babystøv! :bolledeig::bond::bolledeig:

:rulle: :rulle: :rulle:

:scorpis:

God helg :vinke:

Krysser for deg også Zia!!!!!!

Vil VELDIG gjerne ha dere to med meg på denne reisen! :jepp:

Nå må jeg løpe, jobb hver dag nå frem til 16 desember når jeg får noen dager fri......

.....digger ikke akkurat søndagsåpne butikker nei.....

Så skal fortelle sjefen i dag, bare så jeg har gjort det og kan få sette meg ned litt innimellom om jeg føler det trengs :)

God helg til dere andre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Praten med sjefen gikk kjempefint, han gratulerte og tøyset litt med at vi fikk sikkert en gutt, for da blir han lik pappaen og blir god i fotball :fnise:

menn altså! :)

Men i dag var der pittelitt brunt igjen når jeg sto opp..... :(

Prøver å ta det med fatning, men kjenner jeg heeelst skulle vert hjemme i dag ja. :sjenert:

Men nå vet jo sjefen i det minste, så jeg får heller si ifra om jeg føler jeg må gå å sette meg litt....

Legen sa også at det å holde seg i ro ikke er bevisst at det virker. er vel mest psykologisk for kvinnen det gjelder tenker jeg.

Er bare det at lørdager er så innmari travle : :kjefte:

Får ofte ikke spise eller noe. I tillegg har vi en time lenger åpent enn vanlig, så kan bli en laaaang dag.... :sukk:

Men vi er en ekstra på jobb i det minste, så håper jeg kan stikke meg bort litt og spise litt innimellom...

Nei, nå må jeg gå å kle meg, vi får snakkes damer, og så håper jeg dere krysser litt fingrer og tær for meg og Ruccoliten..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fortalt det til sjefen, da blir det sikkert litt lettere for deg fremover når du trenger å hvile litt.

Håper du får en fin dag på jobb og så klamrer Ruccoliten seg fast skal du se ;)

Riktig god helg Ruccola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg krysser alt som er å krysse, tom. bena ;)

Håper du fikk tatt det litt rolig mellom slagene på jobb i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fortalt det til sjefen, da blir det sikkert litt lettere for deg fremover når du trenger å hvile litt.

Håper du får en fin dag på jobb og så klamrer Ruccoliten seg fast skal du se ;)

Riktig god helg Ruccola!

Tenker det var godt å lette trykket til sjefen! :)

Ha en flott helg Ruccola :)

:kose:

Og jeg krysser alt som er å krysse, tom. bena ;)

Håper du fikk tatt det litt rolig mellom slagene på jobb i dag :klem:

Joda, var veldig greit å få sagt det til ham.

Lørdag var en helvetesdag på jobb, og jeg hadde virkelig ikke tid til å tenke på verken eller! Såvidt jeg fikk slukt en skive innimellom! (Sjefen spurte faktisk en gang eller to om det gikk bra, så det er nå koselig da :) )

Men var så sliten når jeg kom hjem at jeg nesten begynte å gråte :sjenert:

Sambo hadde heldigvis laget midag, men han har vert litt lite forstående de siste dagene.....Tror han merker tørken vår....da pleier han å ha litt kortere lunte.... :sjenert:

(Men orker liksom ikke :humpe: akkurat nå, når jeg vet det kan gi blødninger :sukk: )

Dessuten legger jeg meg som regel før han også for tiden.

Men ser vi bare må få det gjort snart, ellers tror jeg han får en utblåsning på at huset ikke er helt klart til jul enda.... Han blir veldig stresset av sånt også. Men sånn går det når overskuddet mitt går med på jobb...

Jobb i dag også, men bare noen timer. Så håper ikke det blir så innmari mye folk! Har så lyst å ha litt overskudd igjen til sambo og huset nå!

Vi har snakket om at vi skulle bake og sånt, og kefiren til julemenn har stått klar i kjøleskapet så lenge at nå tror jeg kanskje datoen er gått forbi... :lete:

Fingre og tær er konstant krysset for deg og Ruccoliten, Ruccola. :hug:

Takk for det Nilla :) Jeg krysser for deg også!!! :nigo:

Nå skal jeg gå å spise litt før jeg gjør meg klar for jobb.

Dere får krysse fingrene for meg i dag, og be om at folk holder seg hjemme i stedet for å handle i dag!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være helt ærlig så synes jeg mannen din kan skjønne hvorfor huset er ikke helt i stand til jul, eller at det er en tørke.......hmmm er ikke gutter flinke å ordne det innimellom selv :lur:

Vil bare at du tar vare på deg og lille spira som er høyt ønsket av begge ikke sant, da får mannen din tåle litt mener nå jeg ;)

:hug: Håper søndagen er litt roligere søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. desember 2010: Det lille hjertet slår

Embryoet er ca. 2 millimeter langt. :hjerte:

25. desember 2010: Bevegelse

Denne uken vil embryoet begynne å røre på seg, men det er en stund til du kan kjenne bevegelser i magen. Den lille er nå på størrelsen med et jordbær.

15. januar 2011: 2. trimester

Du er i 12. uke og den kritiske, første fasen av svangerskapet er over. Risikoen for spontanabort er kraftig redusert fordi det nå 10 uker gamle fosterets organer er ferdig dannet.

19. februar 2011: Tid for ultralyd

Alle gravide får i ukene 17-19 tilbud om en gratis ultralyd. Nå skal det være mulig å oppdage om det er en gutt eller jente i vente. Fosteret kan holde seg selv i hånden og suge på totten.

27. februar 2011: Du kjenner bevegelser

Fosterets bevegelser merkes. Noen synes det kjennes som en luftboble eller som slag med en fiskehale. Har du ikke vært gravid før, kan det ta en stund før du blir klar over at bevegelsene er fra fosteret.

13. mars 2011: Søvnmønster

Du er halvveis! Fosteret har fått søvnvaner. Ofte slapper det av når du er våken, og er mer aktivt om natten.

4. april 2011: Hører deg

Synger du i dusjen, har du nå fått en trofast tilhører som nå er rundt halvkiloen. Fosteret kan høre deg og riktignok gjennom vann og kroppen din, men det vil reagere på lyder.

8. mai 2011: 3. trimester

Nå kan du feire 7-månedersdagen med trygghet for at barnet mest sannsynlig vil klare seg om det skulle bli født nå. Sjansen for å få et friskt barn ved for tidlig fødsel, øker for hver dag.

12. juni 2011: Liten plass

Nå er det nesten ikke mer plass i magen, og du kan se sparkene gjennom mageskinnet. Allerede nå kan fosteret legge seg med hodet ned – i den stillingen de fleste ligger i før fødselen.

12. juli 2011: Svangerskapspermisjonstart

Skulle barnet komme nå er det ikke noe skummelt i det hele tatt.

2. august 2011: Termin

Terminen har en feilmargin på pluss/minus fjorten dager. Om barnet ikke har kommet nå, så er det ikke lenge om å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også samboer kunne vist mer forståelse. Men tror ikke de helt forstår hvor lite energi mange faktisk har som gravide.. Han hjelper vel til? Hvis ikke får du piske han rundt ;) Og hva :humpe: angår, ikke like mye av det hos oss heller. Er vanligvis veldig aktive :lur: , men nå er det mye sjeldnere. Rett og slett fordi jeg føler meg litt hoven og at det er litt småvondt. Men hjelper til litt innimellom :ler: Satser på at dette går seg til etterhvert, er ganske vanlig å ha det sånn den første tiden har jeg forstått..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lurt inn litt morgenkos i dag, så nå tenker jeg humøret blir bedre fremover.... :lur:

....skjønner han egentlig godt, det er visst hele to uker siden sist.......... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha bare vent til etter fødsel....ikke alltid det blir sex første ukene altså........hvis ikke dere er som DDuck og tar på hatta 2 uker etter fødsel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...